Merhaba, TurkNet’e iletmiş olduğum talebim doğrultusunda, yaklaşık olarak 2 hafta önce (türktelekom’un) saha ekipleri adresime gelip (yeni modem getirip) fiber optik kablo sonlandırması ve modem bağlantı işlemi gerçekleştirdi.
Fakat kendim gün içerisinde çalışıyor olmamın nedeni ile işlemin yapıldığı gün içerisinde TurkNet’in (gelen ekip, gerçekleştirmesi gerektiğini söyledi) Fiber internete geçiş onayını, türktelekom’a iletmesi gerektiğini ve doğrultuda geçiş işleminin yapılacağını ilettiler.
Maalesef 2 haftalık süreçte, modem vb. cihazlar hazır olmasına rağmen interneti kullanamıyorum.
Selamlar @EminGLR89, foruma hoş geldiniz Nasılsınız? Umarım iyisinizdir Geçiş ile alakalı Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden yeni bir kayıt oluşturmanızı rica ediyorum. Bu kayıt üzerinden ekiplerle özel olarak iletişime geçeceğim
Hoş gördük, teşekkür ederim iyiyim. Umarım sizlerde iyisinizdir!
Yapmış olduğunuz yönlendirme doğrultusunda kayıt oluşturdum.
Destek numarası paylaşmamı ister misiniz?
İyi çalışmalar.
İyi olmanıza sevindim, ben de iyiyim teşekkür ederim Forum profilinize tanımlı müşteri numarası üzerinden destek kaydınıza ulaştım. Ekiplere durum iletildi. Ben de takip ediyorum
Huylandım yazdım kusura bakmayın
Dün akşam 22:10’da müşteri hizmetleriniz tarafından arandım. Ve oluşturduğum kaydı kontrol ettikleri ve daha sonra dönüş yapacakları iletip görüşmeyi sonlandırdılar.
İşlemler gerçekten bu kadar uzun sürüyor mu?
Yoksa, artık bir klişe hala gelmiş olan alt yapı sahibi kuruluşun, çalışma istek ve hızlarının etkisini mi yaşıyoruz?
Haberlerinizi bekliyorum, iyi çalışmalar.
Tekrar selam, bu süreç yerel sağlayıcı tarafından yürütülüyor. Bu sürece maalesef müdahale edemiyoruz. Yerel sağlayıcıya düzenli olarak konuyla alakalı bildirimde bulunuyoruz.
Alperen bey, hala bir gelişme yok mu?
Kısa sayılacak bir süreçte geçmedi maalesef.
Teşekkür ederim. Fiber optik hizmetinize geçişim gerçekleşti. Fakat ev telefonu hattım aktif değil!
Bu sorunun çözümü için ne gibi işlem yapılabilir?
TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden telefon arızası ile ilgili bir kayıt açmanız yeterli.
Rica ederim. Telefonunuzdaki arıza için 59712670 numaralı kayıt üzerinden inceleme başlattık
Alperen bey, maalesef iletmiş olduğum sorun çözüme ulaşmadı.
Tekrar yeni bir arıza kaydı oluşturmam gerekir mi?
İyi çalışmalar.
Tekrar selamlar, sizden kaydınız içerisinden test araması yapmanız ve aramayı yaptığınız tarih, saat ve numara bilgisini paylaşmanızı, ek olarak duyduğunuz anonsu da açıklamanızda belirtmeniz rica edilmiş. Fakat bu yanıta karşılık vermediğiniz için kaydınızın otomatik kapandığını görüyorum. Yeni bir kayıt oluşturup bu işlemleri gerçekleştirirseniz konu Network birimine aktarılacak
Merhaba Alperen bey, maalesef telefon hattımda ki arıza devem ediyor.
Ve bu konu ile ilgili her hangi geri dönüş yada ekibin ilgilenmesi gibi bir durumda yaşanmadı.
Kordinasyon-planlama ve saha ekipleri de sizler kadar ilgili olsalar keske!!
Ve cevabınız gerçekten manidar olmuş!