Fiber Hız Sorunu

Merhabalar Kurulum sırasında 920 download 920 upload almıştım fakat akşam vakitlerine gelindiğinde böyle saçma bir durumla karşılaşıyorum.Download hızı sürekli değişirke 5-10 bazen 50-100 upload hızı sabit 920 lerde farklı farklı zamanlarda speedtes yapıldı. Abone no: 1485***

1 Beğeni

çok düşük, açıklanabilir bi tarafı yok :hushed:

Hangi il ve ilçe bi arkadaşta esenler de aynı olaydan şikayetçiydi.

Selamlar @ManyaqhKs, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Uçuş için her şey mükemmel olmalı. Bu yüzden dün akşam saatlerinde oluşturduğunuz destek kaydı üzerinden download hız probleminiz çözülecek. Buradan ve kayıt içerisinden belirli aralıklarla bildirimde bulunmanızı rica ediyorum :heart_hands:

Akşam hız problemi sabah kalktım 2
Saattir pon ışığı yok malesef.

Kocaeli gebze bölgesi.

@alperenatici Şuan normal gözüküyor fakat akşam saatlerinde tekrar bilgilendirme yaparım sizlere.

Malesef akşam saatleri yine ping çıkmaya başladı sabahtan akşam saat 6 ya kadar 920 ye 920 aldığım internet 8 den sonra geldiği hal.

1 Beğeni

Ben de gebze de oturuyorum ve aynı dertden müzdaribim , destek kaydı açtığım da hatta bir sıkıntı olmadığını söylediler fakat saat ne zaman 8 olsa hız en fazla 400 oluyor üstünü görmüyor ve sizde ki gibi 7 mbps yi gördüğüm oluyor. Sanırım İstanbul Esenler de olan sıkıntının aynısı burda da yaşanıyor.

Kaydınızı kapattığınızı görüyorum. Problem düzeldi mi?

Selamlar @fan, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Konuyla alakalı oluşturduğunuz son destek kaydını benimle paylaşır mısınız?

Malesef gündüz bi sıkıntı olmadığı için kapatmıştım ama akaşam olunca anladım ki akşam saatlerinde oluyor sadece.Tekrar açaacağım.Birde Şöyle birşey var
(İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden sistemde kayıtlı numaranızdan görüşme sağladığımızda belirtmiş olduğum gibi, Gigafiber bağlantınızın bugün yapıldığını ilk başlarda yüksek hız aldığınızı zamanla hızın düştüğünü ilettiniz. Arka planda kontrol ettiğimde henüz paket ve hizmet revizesinin sağlanmadığını gördüm. İlgili birimimize bilgi ilettim. En kısa sürede paket ve hizmet revizesi sağlandıktan sonra sorununuz giderilecektir.) destek kaydı acmamın bir anlamı olmıycakmış gibi hissettim paket değişkliğini bitirmedikliri için daha.

Esenler bölgesindeki sorunla aynı sorunu yaşıyorsunuz, cihaz kapasiteleri arttırılmadığı sürece ve sisteme yeni kullanıcılar eklendikçe bu sıkıntı daha da büyüyecek, bir an önce önünü almaları lazım

Gündüz gelen download upload aşağıda,-problem akşam saatlerinde başlıyor.Şuanda daha yeni bağlandığı için kalıcı problem mi yoksa geçici bir şey mi bilemiyeceğim.Benim amacım elimden geldikçe sorunları dile getirmek ve çözümünü beklemek sonrasını yaşayıp göreceğim.
gündüz

Bu konuda sizin yapabileceğiniz bir şey yok hocam, adresinize ekip bile gelse fiziksel olarak bulunacaklar hiç bir müdahale sorununuzu çözmeyecek, olt cihaz kapasitelerinin artırılmasını beklemekten başka çareniz yok, bizim gibi …

O zaman şöyle birşey diye bilirim.Madem daha önce kapasitenin yetersiz kaldığını şikayetleri vardı fiber alt yapı buraya daha yeni döşendi bunun önlemini neden almadılar sorusunu sormak lazım.Fakat dediğim gibi daha yeni olduğu için ben sadece sorunları yazıyorum ki çözümleri çok geçmeden mudahale edebilsinler diye.

Esenler Davutpaşa / Mimarsinan’da aktif oldukları günden beri (henüz bir ay oldu açılalı) aynı sorunu yaşıyor hocam, ekipler günde 4-5 adrese bu şikayetten dolayı gidiyorlar fakat fiziksel olarak yapabilecekleri pek bir müdahale yok, fiber ucu yenilemek, port değişimi, modem sıfırlama gibi işlemler yapıyorlar fakat tabi ki bunlar bir çözüm sağlamıyor ana saha dolabında bir iyileştirme yapmaları gerekiyor. Fakat dediğiniz doğru bunu önceden ön görüp ona göre neden daha yüksek kapasiteli cihazlar kullanmıyorlar anlamıyorum, satürasyonu merkezden görebilmelerine rağmen illa bizim şikayet etmemizi mi bekliyorlardı, sesimizi çıkarmasak bir iyileştirme olmayacak mıydı, diye düşünmeden edemiyorum.

Gigafiber kullanıcı sayısıyla paralel altyapı kapasitesininde arttırılması gerekiyor. Her geçen gün yayılıyor sonuçta.

1 Beğeni

Yeni olduğu için muhakkak iyileştirme yapılacaktır.Bu kadar kullanıcı adına yatırım yapan bir firma bununda iyleştirmesini yapıcaktır muhakkak.Biz sorunları dile getirelim ki çözüm için bir yol bulsunlar.Bu arada modem değiştirme konusuna gelirsek ben hem firmanın verdikleri zyzel modem ile hem de keenetic hero dsl ac1300 ile denedim ve gündüz stabil çalışan bir internet akşam üzeri bozulmasının sonucunu bir an önce bulurlar umarım.Çalışan firmaya her zaman tahammülüm vardır daha önce çok traji komik olaylarla karşılaştım dün e kadar evde internet alt yapısı yoktu.

Şöyle bir bilgi geldi akşam test edip onaylayacağım :slight_smile:

1 Beğeni