Faciaya dönen TürkNet geçiş sürecim

Günlerdir süren arama destek mesajları BTK şikayetlerinden sonra son çare olarak buraya yazıyorum. 07.07.2021 tarihinde TurkNet e geçiş başvurumu yaptım. 35mb VDSL hattımı başka bir sağlayıcı dan fiyat ve vaadedilen 50mb cazip geldiği için onayladım. 2 gün içinde evrak ve diğer işlemler halledilip geçiş işlemi oldu. Başvuru sırasında bana 16mb paket tanımladıkları gördüm uyardım sorun olmayacağını geçiş işleminden sonra paketi yükselteceklerini söylediler ve geçiş oldu. Bir de ne göreyim beni VDSL den ADSL geçirmişler 16mb. Tabi ilk şoku atlatır atlatmaz aradım demek çok isterdim ama arama yok destek kaydı açtım ve ikinci şoku yaşadım. Bana VDSL Port olmadığını geçiş yapamayacaklarını bekleyip ilerde tekrar denememi söylediler. Israrla ben zaten VDSL kullanıyordum benim portum nereye gitti dedikten sonra ki baya ısrarla beni arka planda vdsle geçirdiklerini 35mb hız verdiklerini söylediler. Sıra üçüncü şokum ben 50mb istediğimi bunun için TurkNet 'e geçtiğimi söyledikten sonra benden 4.90tl fark istendi daha çok sinirlendim şikayet hattını zar zor bulup aradım arkadaşın yanlış bilgi verdiğini aynı fiyata 50mb geçiş sağlanacağı söylendi. Bugün 50mb arkaplanda geçişim sağlandığına dair mesaj aldım oldu sonunda dedim bi hız testi yapim dedim ne göreyim 14mb tekrar aradım şikayet hattını bana ne deseler beğenirsiniz arkadaşların yaptığı işlem geçerli olmaz hattınız 16mb sınırlı tekrar mesaj atmam istendi attım ve saat 17 sularında netim tamamen gitti saat şuan 21 ne arayan var ne soran ki bunlar yaşanırken de olmadı ki bu sabah 8de bi arkadaş aradı oda geçiş sürecim için anket memnuniyet için geçemediğimden haberi yok tabi sonra farketti destek kayıtlarımı oda özür dileyip kapattı şimdi ben ne yapayım sizlerden yardım bekliyorum olmadı yarın yeni bir sağlayıcı arayışına gireceğim

Merhaba, yaşadığınız olumsuz durumlar için TurkNet Destek Şikayeti buradan kayıt açın, Temsilcilerin süreç içinde ki etkileşimini şikayet edebilirsiniz.


(BTK) Tarife/Kampanyalar Buradan da kayıt açın, vaad edilen hızlara ulaşamadığınızı ve sonrasın da internete ulaşamadığınızı söyleyin.


+VDSL porta sahip, farklı firmadan TurkNet’e ADSL olarak geçilmesini özellikle geçiş işleminden sonra paketinizin yükseltileceğini söyledikleri halde bir aksiyon alınamaması kullanıcıları rahatsız ediyor.
Enes bey’e bir yazın @EFG
Düzelme olmazsa benim ile özelden mailinizi paylaşabilirsiniz.

1 Beğeni

2 şekildede kayıt açtım hatta 3 farklı destek kaydı açmıştım nerdeyse tüm süreç ve konuşmalar içerisinde mevcut BTK ve paket değişikliği kaydım ben onay vermeden sorunum düzeldi demeden kapatıldı bugün çözüm sağlanmış gibi ben gerçekten TurkNet i böyle hayal etmemiştim bilişim sektöründeyim bir 3 şirkete teknik destek veriyorum ama ben bu müşteri hizmetlerine derdimi detaylı anlatmama rağmen beni anlamamakta ısrar ettiler biri a dese diğeri b dedi birinin anladığını diğeri yapmadı buradaki konuşmaları görünce bi umudum oldu olmadı TurkNet benim için hayal kırıklığı olucak yeterli verimi alırsam şirketleri de geçişe ikna edecektim ama bu süreç beni aşırı yıprattı

Beni de böyle taşıyacaklar acaba bana da sorun yaratır mı, kesintisiz internet gerektiren bir işle meşgulum çünkü

VDSL kullanmama ve 50 Mbps altyapım olmasına rağmen TurkNet te adsl görünüyor ve geçtikten sonra VDSLe geçeceğim söyleniyor

Bende de öyle oldu :slight_smile: 5gün internetsiz kaldım. 30gün 16Mbps ADSL kullanmak zorunda kalmıştım.Hattım VDSL olduğu halde. Sorun TT ile alakalı çünkü. Altyapı yok diyorlar,Boş Port Yok, Alabileceğiniz en yüksek hız 16Mbps :slight_smile: (24Mbps kullanıyor iken) yok ise bu zamana kadar ne kullanıyordum? olmayan altyapı üzerinden mi hizmet alıyorduk bunca zaman ? Bu zamana kadar ödediğimiz faturalar neydi? sorularını sormaya başladım. İmdadıma TurkNet yetişti :slight_smile: dert etmeyin. düzelir.

1 Beğeni

Bilindik bir firmanın çağrı merkezinde çalışıyorum, internet demek benim için iş demek, cayır cayır port var ama turknetin neden adsl gördüğünü bilemiyorum

1 Beğeni

kablo kime ait ise bilgiyi de onlar sağlamıyor mu?

2 Beğeni

TT tarafı 36 mbps çok stabil şekilde alabileceğimi iletiyor zaten modeme gelen 48 mbps
VDSL 2 24mpbs paket kullanıyorum şuan ama TurkNet 16mbps adsl olduğunu önce aDSL olarak geçip port bende olduğu için hemen VDSL e geçebileceğimi iletti
Evraklar tarafıma iletilecek bugün veya yarın…

VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 2 days: 11 hours: 39 minutes

   VDSL Port Details       Upstream         Downstream
           Line Rate:      6.200 Mbps       24.640 Mbps
Actual Net Data Rate:      6.143 Mbps       24.576 Mbps
      Trellis Coding:         ON                ON
          SNR Margin:       18.0 dB           28.6 dB
        Actual Delay:          0 ms              0 ms
      Transmit Power:        8.4 dBm          14.0 dBm
       Receive Power:       -5.7 dBm          -3.8 dBm
          Actual INP:        0.0 symbols       0.0 symbols
   Total Attenuation:       14.2 dB           17.9 dB

Attainable Net Data Rate: 15.519 Mbps 49.072 Mbps

Hat zayıflaması fazla geldi bana. TurkNet’de olsaydınız Normalde 24 mbpsde 28.9 dB ise 60-70 mbps gelmesi gerek. Ankastreden hattı ölçüp duruma göre sıfır güzel bir cat 6 kablo çektirmeniz tavsiye edilir.

Adsl2 üzerinden hizmet alıyor olabilirsiniz. TT altyapısı TurkNet in yapa altyapısı gibi. Adsl2+ değerini bazı modemler VDSL olarak gösterebilir

Ama gibirnette VDSL 2 gösteriyor

Sakın buna aldanma benim durumumun aynısını yaşarsın hizmetini vdsl ile başlatmazlarsa bulaşma sakın bengünlerdir kanser oldum

  1. Günün şafağında hala sonuç yok bugün başka servis sağlayıcıya başvurma yolu gözüktü artık

Bendede aynı durum oldu TurkNet 'e geçtim VDSL 82 mbps gözüküyordu hemen geçtim sonra VDSL portu yok dediler adsl hızı verdiler TT dan gelen arkadaşa sordum saha dolabında çalıaşma vardı VDSL kablolara işlemi daha yapılmadı dedi yapılınca o hızları alırsın dedi neyseki 1hafta sonra taktılar ve şuan 100 e 8alıyorum nacizane tavsiyem ilk önce geçiş yapmadan boş port olup olmadığını kontrol ettirip öyle geçiş yapmak yoksa herkes bu şekilde mağdur oluyor çünkü altyapı sitelerinde yüksek hızlar gözüküyor ve boş port var gözüküyor ama hatalı onlar.

1 Beğeni

Tamamen hatalı diyemeyiz çünkü port durumu anlık olarak güncellenmektedir.

1 Beğeni

Anlık bir değişim olduğu doğru olabilir gün içerisinde farklı sağlıyıcılardan sorgulama yaptığımda bazen adsl bazen vdsl hizmeti görükmekte sorun su anlık olarak port boşalıyor ama bunun takibini bizim yapıp değişilik talebinde bulunmamız bekleniyor. 4 gün oldu VDSL görünümlü ADSL kullanıyorum şuan arkaplanda 50mb geçişim sağlandığı söyleniyor ama aldığım hız 14mb ben bunu anlamıyorum

Merhabalar, tabii buradan size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

Hizmetinize ulaştım. Şu an sistem üzerinden açık olan 44987279 numaralı destek kaydınız üzerinden arkadaşlarım detaylı bir şekilde hizmet incelemelerini gerçekleştiriyor ve yapılması gereken tüm işlemlerin takibi sağlıyorlar. Ben süreci hızlandırabilmek ve size daha detaylı geri dönüş yapılabilmesi için arkadaşlarıma konuyu tekrar aciliyetli bir şekilde ilettim. Merak etmeyin. Kısa süre içerisinde yaşanılan sorunu gidereceğiz. Ben takip edip size bilgi vereceğim.

1 Beğeni

Şuan birini beni aradı, 26 gündür bağlayamadıkları internetim için maksiumum verebilecekleri hız 16 mb miş.
Hayır 26 gündür beklemediğime mi üzüleyim, turknetin bu kadar çok yalan söyleyebildiğine mi üzüleyim.
50 mb hız alırken düşürdükleri duruma bakın çok komikler gerçekten.