Ev telefonundan (Turknet) GSM (BIMCell - Turk Telekom) arayamamak

Merhaba,

Bu soruna İnternet destek kayıtlarımda bana ulaşılamamasından anladım. Bende neden aradım deyip aramadınız diye kızıyordum. Kendi ev numaramızdan cep numaramı aradığımda hep meşgul çaldığını fark ettim.

Yaptığım kontrollerde:

Müşteri hizmetleri bana ulaşılamıyor. TurkNet ev telefonumdan bana ulaşılamıyor. Hattım hep meşgul.
Turk Telekom ve Superonline ev telefonlarından aranabiliyorum. GSM Turkcell ve Vodafone numaralarından aranabiliyorum. Turk Telekom numarası ile deneyemedim.

Başka TurkNet numarası ile deneyemedim ama bu duruma göre TurkNet numaralarından aranamıyorum.

Arama yapma ile ilgili sıkıntı zaten yok.

Destek kaydı açmak istedim ama seçeneklerin hiç biri bu duruma uymuyor.

BIMcell - Turk Telekom hattımda herhangi bir engelleme yok. (Müşteri hizmetleri ile görüştüm). Tüm hat resetleme vb. işler yapıldı ve değişik cep telefonları ile hat denedi. Sorunun TurkNet numaralarından yapılan aramalardan olduğunu düşünüyorum.

Hattınızı yenimi taşıdınız?

Yaklaşık 20 gün önce BIMcell’e geçtim.

Büyük ihtimal numara taşıyanlar aranmıyor. TurkNet ev telefonundan Vodafonedan hat taşıyanlarda aranmıyor. Son konumu inceleyebilirsiniz. Sizden biraz kopya çektim :). Bir an önce çözülmesi dileği ile.

1 Beğeni

Merhaba, destek kaydı açacağınız zaman herhangi bir seçeneği seçip destek kaydı açarsanız büyük ihtimalle sizin sorununuza yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

Sanmıyorum. Çünkü zamanında gizli numaralardan aranmayı kapatma işlemini yaptıklarında numaramızı da gizlemişlerdi. Bu sefer hattın başına bir şey gelmesini istemiyorum. O yüzden forumdan fikir almak istedim.

Ben tüm yönleri arayamıyorum seçtim. Bu seçeneği seçince hat arızalı sanıp, genelde ekip yolluyorlar ama her yolu deniyecez artık. 0090 ekliyip numaranızı tekrar arama yapmanız mümkün mü? Ben şuan başka yerdeyim deneyemedim.

Şimdi denedim bir süre bekliyor ve meşgul çalıyor. Numaramı normal aradığımda direkt meşgul çalıyor.

Açık bir İnternet destek kaydım var. Oradan durumu belirtip forum konusunu gönderdim. Biraz sabredip bekleyeceğim hattın başına bir şey gelmemesi için.

Telefon cihazınız üzerinden çevir sesi aldıktan sonra #21# , #26# , #43# servislerini kontrol eder misiniz?

Sayın moderatör biz TurkNet hattından arayamıyoruz. Sorun hala devam ediyor. Sabit hattan bu kodlar çevrilse de işe yaramıyor. Anlamayan numaralar. Cep telefonu yada diğer yer yerden aranıyor. Taşıma yapılan numaralar da sorun var. Ablam hattını turkcell den türktelekoma taşımış. Ablamda aranmıyor.

@ModeratriX

Üstat sonuç alabildiniz mi? Bu gün beni aramışlar. Ama telefonum çekmiyor. Ulaşamamışlar. Mail ile dönüş yapmalarını bekliyorum.

Şimdi arıyorum kendimi. Hep meşgul. Varsa hattını taşımış birisi onu da deneyebilirim. Beni de arayıp deneyebilirler. Verilen kodlar bir işe yaramıyor. Sorun bence TurkNet şebekesinde. Acilen ilgilenilmesi lazım.

Büyük ihtimal TurkNet sizi arıyor ulaşamıyor. Destek kaydında gelişme var mı?

Ev telefonumuzu arayabilirler isterlerse. Benim İnternet destek kaydımın içinde bu durumu bildirdim. Kontrolü için gerekli yerlere iletildi dendi ama bir gelişme yok maalesef. @EFG ilgileniyor mu bilmiyorum.

İlk ikisi denediğinde zaten “Hattınız arama yapılan yöne kapalıdır. Açma işlemini 444 1 444…” diye devam eden bilgilendirme çıkıyor. Sonuncusunda da uyarı tonları var.

Ayrıca çoğu kodu yıllar önce kullanmak istedim ama olmamıştı. Çok da önemli değil ama Annemin ben gsm hattımı taşıdığımdan beri iyi ki bana ev telefonundan ulaşması gerekmedi. Çünkü sabit hat diye her şeye rağmen çalışmasını bekliyoruz.

1 Beğeni

Destek kaydınız üzerinden dönüş yapmış olmalılar

Şimdi yanıtlamışlar. Altyapı ekiplerine kontroller sağlatılmış, sorun yokmuş. Mobil operatör ile görüşün diyor. Burada o kadar detay verdim nasıl mobil operatörde sorun oluyor anlamadım.

İşte sorundan anlayan birine denk gelmek lazımki çözüle. Her yerden aranıpta sadece TurkNet sabit hattan aranamamak nasıl mobil operatör sorunu? Mobil operatörü arasak onlarda TurkNet 'e atacak. Çünkü sadece o hatlardan aranmıyorsun diyecekler. Kısır döngü.

Turkcell > BIMcell (Türk Telekom) benim durumum. Sizdeki geçilen hatlar farklı. Yani operatörle ilgili dediklerinde hangi biriyle uğraşılacak. Ben ilk mesajda beni kimlerin ararıp arayamadığı deneyerek detaylıca yazdım.

Ben son denenebilecek şey olan sim kartımı değiştireceğim. Ne olur bilmiyorum.