Düzelmeyen dsl ışığım

Arkadaşlar, 5 gündür dsl ışığım kopuk. Bağlanmaya çalışıyor fakat yanıp yanıp sönüyor. Türk telekom kaynaklı genel arıza var dediler. Ama sabah arıza çözüldü olarak söylenmiş. Fakat benim dsl ışığım hala sabit değil. Destek kaydında saha ekiplerine ulaşıyoruz, önceliğinizi ilettik vs ve benzeri yazılar geliyor. Ben internet kullanamıyorum. Türk telekom kaynaklı 2022 de bir ay boyunca internet kullanamadım ama faturaya gelince mecbur ödüyoruz. Bu sorunu nasıl çözebilirim artık. TürkNetin Türk telekom üzerinde baskısını arttırması lazım artık. Destek kaydım 52237423.

Benimde aynı şekilde 5 gündür yanmıyor size yine sinyal geliyor bana hiç gelmiyor 5 gündür bana bı kere bile sinyal gelmedi aynı şekilde bekleyin diyorlar

Hangi şehirde oturuyorsunuz?

Ben Erzurum da oturuyorum

Ama bende bölgesel sorun gözükmüyor

Merhaba @Paethon , öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim, yaşamış olduğun sorunu yetkili arkadaşıma ilettim kısa sürede size bilgi verirler.

Fatura indirimi için ise arıza çözüldükten sonra fatura adımından kayıt açıp kullanmadığınız günlerin indirimini talep edebilirsiniz.

8 gündür internetim yok, destek kaydında arıza tespiti yapılıyor yazıyor. 8 gündür bir arıza tespit edilemiyor mu ya.

Merhaba @Paethon

Genel arıza sebebiyle kesinti yaşanıyor. TT,ye tekrardan arıza iletilmiş bir sonuç çıkınca yetkili arkadaşlar bilgi verirler.

Türk telekom ekipleri gelip porttaki sorunu hallettiler ve sorun kalmadığını söylediler. Hat değerlerimde aşağıda bulunmakta fakat TurkNet Müşteri Hizmetlerindeki Gökay Bey genel arıza var diyerek hat değerlerimi yükseltmiyor ve hiç yardımcı olmadı. Daha yüksek hız almak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz 15 gündür internetimi kullanamıyorum zaten. Sorunum çözülmüş ve hat değerlerim yüksekken 21 gün daha bekleyemem.

Merhaba

Destek kaydınız açık mı ?

Evet açık şekilde duruyor.

Destek numarasını özelden paylaşırsanız yardımcı olmalarını çalışırım.

Hemen destek numarasını gönderiyorum.

Gönderdim fakat mesajım geldi mi acaba yanlış bir şekilde yollamamışımdır umarım ?

Geldi mesajın durumunuzu ilettim.

Teşekkür ederim umarım çabuk bir şekilde halledilebilir.

Merhaba @Paethon, öncelikle yaşamış olduğunuz sorununuz nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Ben size yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışacağım.

Bölgenizde yaşanılan bir genel arıza durumu söz konusu ve siz de bu genel arızadan etkileniyorsunuz. Yerleşik operatör tarafı ile sorunu gidermek için görüşüyoruz ancak onlardan aldığımız geri dönüş ve çözüm işlemleri tarih olarak 30.05.2022 olarak gösteriyor :frowning: