selam.
slm
dun gece gıgafıber alabılırmıyım dıye sordumdu gece sabah aramıslar mesaj atmıslar altyapıda fıber yok dıye.fakat daha sonra ne goreyım 100 mbps neyıne yetmıyor mısalı hızım 88 mbps sabıtlenmıs
Devamlı 100 mbps kullandıgım vdsl hattım bugun sabah 88 mbps dusuruldu tekrar 102400 / 8192 sabıtlenmesını talep edıyorum
normalde kulandııgm hız bılgılerı
Öncelikle hızlıca OİM’den bir kayıt açın. Değişiklik olmaması durumun da tekrar buraya yazarsınız.
Portun değişse maks hızın ve gürültü marjlarında değişir. Ayrıca MH değiştirmez haber etmeden. Bu konu için şu yazıyı bir okumanı öneririm…DSLAM Kilidi konusu hk
bılgıler ıcın tskler oım den yazdım gecen gunku gıbı
5 yıldır 100 mbps kullanırım. sorunum yoktu gecen 100 mbps sorunsuz alıyorum hattımda 100 mbps de ıken desteklenen hız 125 ıdı
gecen gun yıne bırsey yazdım ben baska bır sey sordum mh dedıkı hızınız 88 ıdı 100 mbps cıkardık oımden daha once hatırlarsınız 100013 olan tanımlamayı 102400 ıstemıstım zaten dedım 100 alıyorum 88 ıle ısim yok gectık sonrasında 2 gun sonra ana hat degerlerım dusus gectı snr 11 den 8 dustu desteklenen hız 125 den 115 dustu…100 mbps sorunsuz alıyorduk sıkıntı yoktu
bu gece yıne gıgafıber alabılırmıyım dıye sordum bu sabah hızım 88 mbps dusuruldu bır anarmollık yokmu bırılerı hattımla oynuyor ya telekoma ulasıyor oım kayıtları bılerek dusuyor veya port degısımı yapıyor.
turknetten cok mennundum baslalarına da tavsıye edıyorum devamlı fakat bu gunler nedense nazaramı geldık benım hat degerlerım ıle oynanmaya basladı.hayırlısı olur ınsallah.
su an baktıgımda 88000 oldugu halde 115000 desteklıyor yazıyor tanımalam bılgısınde halbukı gece den sabah hıc bır sey oynanmadı.portumun degıstırııuldıgınden suphelenıyorum telekom her gun gelıyor saha dolabını oynuyor cunku
normal aldıgım hız olcumlerı
sımdı duruldukten sonra aldıgım hız
Hayır. Senin hattınla kimse oynamıyor. 5 yıl önceki abone sayısı ile şimdiki abone sayısı 1 olur mu sizce ? Olmaz tabiki. Hatta şöyle söyleyeyim. Bağlı olduğun santralde ki başka kullanıcıların sayısı arttıkca illa sayı artmasına gerek yok, hızını yükselten bile olsa bunun vdsl de sana eksi yönde etkisi olacaktır. İşte buna kapasite düşmesi diyoruz Ayrıca altyapı da bile bir anda sıkıntı oluşup snr değerlerinde düşme hızda düşme bile yaşayabilirsin. Şuan hat değerlerin gayet güzel gözüküyor. Turktelekom saha dolabında çalışma da bulundu ise güncelleme atmış olabilir. Dslam kilidi konusunu iyi okuduysan ne demek istediğimi anlarsın. Yani sorun yok. Telaş edecek bir durum da yok. TurkNet Online İşlem Merkezi’de ki arkadaşlar geçen sefer nasıl yardımcı oldularsa yine olacaklardır…
tskler
mesajlar atıyorlar bakalım yardımcı olurlar ınsallah her zamankı gıbı.
TurkNet Destek
evım ano yolda logarlar var ıcınden telekomun fıber kablosu gecıyor ana yol boyunca komple dolasıyor ve telekomun normal telekom kablolarıda yanında.buralarda ana alt yapı yeraltı ıhtıyac olan yerde sokak dıregı konulup evlere dagılıyor.
TurkNetın burada gıgafıber altyapısı ayrı yok sanırım,bellı zamanlarda loagarlara gecen yıl bır suru fıber kabloalr dosendı ama neyın nesıdır .
telekomun fıber hattından TurkNet olarak fıber hattı alabılıyormusunuz telekom logarlardan
Destek talebinizi aldık ve ekiplerimiz incelemeye başladı. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.
bugun 10.17 online ıslemlerden destek kaydı actım
yazdılar bugun yapılan bır ıslem olmadı.
sanırım TurkNet altyapıdan tanımlama yetkısı yok gıbı tt ekıbıne kaldık gıbı
TurkNet Destek
Destek talebinizi aldık ve ekiplerimiz incelemeye başladı. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.
Selam…18 aralik kaydimdaki dslam kilidi duzeltilmedi…100 kullaniyordum normalde
Bugun tekrar destek 49107923 no ile kayit olusturdum…
Yardimci olursaniz mennun olurum.
Merhaba @frantic, tekrar kontrol edin isterseniz. Hattınıza konulan DSLAM kilidiniz kaldırıldı. @MehdiUygun durumunuzu içeriye dönerek bilgi verdi. Ona da teşekkür ederim