Dsl Işığım yanmıyor wan yok

17 gündür internetim yok destek kaydı oluşturdum 17 gün içerisinde turknetten ekip geldi kontrollerini yaptı ve iç tesisatımda sorun olmadığını söyledi benim internet portuma başkasını bağlamışlar bu yüzden dsl ışığım yanmıyor ve wan bağlantısı yok gözüküyor TurkNet ile her gün yazışıyorum kaydınızı oluşturduk telekom ekipleri gelecek deniyor sonra ekip geldi bağlantınız yapıldı deniyor modemi 17 gün içerisinde 8 kez resetleyip kurulum yaptım bina içi internet kutusundaki kablolarımda değişiklik yok gelen kişi kart ile not bırakmış adıma hâlâ düzelmedi ne yapmalıyım ? Benimle çok geç iletişim kuruluyor

Resimleri çekip atıyorum sorunumu söylüyorum fakat 17 gün gibi bir sürede çözülmemesi imkansız geliyor bana istanbuldan yürüyerek gelir yapılır ve gidilirdi bu süre içerisinde bu da modemin görüntüsü

Bina içi internet kutusu

İstediğin kadar reset at. Türktelekom ekiplerinin gelip o kabloyu bağlaması gerek. Kablon boşta duruyor. TT’yi BTK şikayetten şikayet et.
Şu şekilde yazabilirsin:
TurkNet kullanıyorum. Bulunduğum bölgeye ait Türktelekom ekipleri TurkNet internet bağlantımı yapmıyor.
Gerekli işlemlerimin yapılmasını arz ederim.
Adresini vb eklersin.

Biliyorum gelip bir işlem yapılmıyor kablommolduğu gibi duruyor ama bana geldiler ve onardıklarını söylüyorlar diyip sürekli reset attırıyorlar

O kablo TT’den dış hattan gelen kabloya bağlı mı ? Evinizde de Turuncu beyaz kablo bağlı değil mi ? Yoksa sinyal gelmez. O takılan kablo evinize gidiyor değil mi ?

Bir bilgim yok çok eskiden kullanıyorum 17 gün içinde başıma böyle bir şey geldi dediğim gibi arıza ekibi geldi 6 gün sonra sizin portunuza başka birisini bağlamışlar dedi bu kadar sonrasında doğru düzgün bir iletişim kuramıyoruz kuramadık

Yukarda bahsettiğim yolu izleyin muhtemelen çözüme ulaşırsınız.
Destek kaydına konunuzun linkini atın incelemelerini yapsınlar.
@EFG @Baran ilgileneceklerdir.

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim sizlere

1 Beğeni

Önemli değil. Umarım TurkNet ile yüksek hızlı internetinize kavuşmuş olursunuz.

İncelenmesi ve çözümlenmesi adına arka planda ilgili birime ileteceğim, destek kaydı numarasını özelden gönderir misiniz?

1 Beğeni

Size özelden yazamıyorum hata alıyorum

Özel mesaj gönderiyorum şimdi size.

23.gün hâlâ adam akıllı bir sonuca ulaşamadım telekomdan aradılar bağlantı olduğunu söylüyorlar binaya geldiklerini sanmıyorum ya iç tesisatımda da ya modemde sorun olduğunu söyledi ben de TurkNet ekibinin bana iç tesisatta bir sorunum olmadığını ankastrede ki bağlantımın yapılması gerektiğini söyledim yanlış bağlantı yapıldığını söyledim bana onu da TurkNet yapıyor dedi bunlar sürekli birbirine atıp duruyor arada ben kaldım hayır mağdurum 23 gündür internetim yok mobil veride faturanın zirvesine çıktım kim nasıl bir çözüm bulacak artık sinirden düşünemiyorum da

Tekrar aradım ben telekomdan bana ulaşan kişiyi ne işlem yaptığını sordum bina ankastre kutusundaki porta kadar olan bağlantıya bakmışlar kablolar yanlışsa bile değiştirmemişler öyle bir hizmetlerinin olmadığını söylediler gelip türknetin yapması gerektiğini söylediler bu tür hizmetleri vodafone ve millenicom a veriyorlarmış sadece kablolardan anlasam gidip kendim bakıp yapacağım artık ne sıkıntılı stresli işmiş arkadaş

Binaya kadar olan kısımdan türk Telekom sorumludur. Bilginiz olsun.

Etiket atmışsa bağlantıyı yapabilirsiniz.

Herhangi bana ait olduğunu belli eden bir şey yok 32 daire var hem kendi daireme giden portu bulmak hem de geleni bulmak benim için zor şu an TurkNet 'e söyledim bağlantımı yapması için birini gönderin diye bekliyorum bu dünyaya beklemeye gelmişiz

1 Beğeni

portuna etiket bırakılmasını isteye bilirsin. türnet değil. türk telekom bırakması gerekiyor etiketi.

dsl kablosunu taktınya. o ucu içine itekle kabloyla beraber. dsl ışığı yandığını görüyor musun az yansada.