Destek ekibinin verdiği cevap

dün burada açmış olduğum konu için bir destek talebi oluşturmuştum ve deneyimli bir kaç kişi sorun neyse onu yaz demişti. Yazdım ve aldığım cevap :joy: desteği de kapatmış. Ben birşey demiyorum.

Merhaba, paket değişikliği yapmak istiyorsanız uzun yazmak yerine sadece xxx paketine geçmek istiyorum yazabilirsiniz. Onun haricinde ne istediğinizi tam anlayamadım detaylı bilgi verirseniz yardımcı olabilirim.

Size bu cevabın geleceğini söylemiştim. Hız performans adımından açmanız gerektiğini de iletmiştim sanırım. Yanlış hatırlamıyorsam. :person_shrugging:

Bende resimler gözükmüyor

Hakan Bey dün bir konu açmıştım 100mbps lik pakete geçişte sorun için. TurkNet 'e geçmeden maximum alacağım hız 82 mpbs olarak tarafıma bildirildi. Dilersem 100 lük pakete geçip 82 mbps alabileceğim tarafıma bildirildi. TurkNet 'e geçiş amacım zaten yüksek hız idi. Başka hiç bir amacım gayem yoktu açıkcası. Her neyse TurkNet 'e geçiş işlemlerim tamamlandı ve tarafıma bu arada modeme tanımlamam için kullanıcı ve şifrem tarafıma sms ile verildi. Bunu girmek için modeme girdiğim de hat değerlerim bölümün de ki maxümum alacağım hız 89mbps olarak gözüküyordu. Özellikle bakmadım gözüme çarptı ve inceledim değerleri. Daha sonra kullanıcı adı şifremi girdim. 1 gün sonra modem arayüzüme girdiğim de birde ne göreyim. Maximum alabileceğim hız 58 e düşürülmüş. Ona eş değer SNR değerim de 14 e düşmüş. Sonra 1 kac araştırma sonucu 100 lük pakete geçiş yapamayacağımı anladım.Bunun için desteğe başvurdum. Ama TurkNet 'e kalırsa 80 mbps alabiliyorum. Altyapı sorguladığımda 82 cıkan 75 cıkmaya başladı. Bu arada modem arayüzünden maximum hız ve snr değerlerim de bu hızı alamayacağımı açıkca beyan etmekte idi. Doğal olarak muhattap bulamadım. Dün buraya konu açtım. Hemen klasik suçu tesisata attılar ki. Tesisatım da sorun yok. Yalvar yakar turktelekom saha ekiplerine cay kahve ikramında bulunarak hat değerlerime bina içi ve yeni yapılan altyapım da sorun olmadığı tarafıma bildirildi. Bunun üzerine dünkü açtığım konuda yorum atan arkadaşların yorumlarına dikkate alarak ! Detaylı sorunumu destek ekibine iletmem gerektiğini söylediler ki 2 gün önce zaten bu konu hakkında destek açmıştım. Detaylıca sorunumu anlatıp, modem hat değerlerimi size nasıl anlattoysam arkadaşa iletmiştim. Tuttu oda yeni destek kaydı açıp. Aynı sorunları onada yazmıştım. Ama direk verdikleri cevap ortada ben neyin derdindeyim. Bunlar fatura merkezine mesaj atın diyor. Muhattap bulamıyorum. Tek muhattapım destek ekibi. Destek ekibide bana teknik konuda arayıp yada yazılı destek olamıyorsa ne yapmam gerek ? Bunun üzerine bugun burada ki bir yetkili ile iletişime geçtim. Anında çözüm odaklı bana ALLAH ONDAN razı olsun 2 dk içinde yardımcı oldu ve modemime en fazla 57 mbps ulaştığını başka şeyler denendiğini ama iyi sonuç vermediğini söyledi ki hız testi yaptığımda 53 mbps alıyorum suan ama snr değerim baya baya sınırda 8 lerde suan kopma yaşamam an meselesi gibi. Burada ki yardımcı olan yetkili kişi bana destek açıp konusuna Modem buluşması gereken hızda buluşmuyor diye destek acmamı söyledi. Şuan onu da yaptım. Alacağım cevap büyük ihtimalle iç tesisat diyecekler ve bende ağzıma gelen ne varsa sayacağım. İNşallah sorun yaşamam ve TurkNet 'e hazır geçmek isteyen 2 arkadaşımı da boşuna bekletmemiş olurum. Çünkü şöyle konulara baktığımda sucluyu hep kullanıcılara yığmışlar. Herkesin ağzı alışmış tesisat. Yav diyorum 89 ken 58 e düştü. Turktelekom da böyle değilken TurkNet 'e gecince mi tesisat bozuldu arkadaş. Birde internetim de dalgalanma dahi yok. Bozuk tesisatta hız kısıtlanırsa sanki elle ayarlanmış gibi olmaz. Dalgalanma olur. Bir ton şey olur. Yani ben sorunum bir an önce çözülmesini istiyorum. 3 günlük TurkNet müşterisiyim ve şimdiden başladık sorunlara. Pişman oldum resmen. Memnuniyetim yok şuan ve kimseye de önermem. Ha sorunum çözülür seri şekilde. Çözüm odaklı olur. Derim ki TurkNet harika sorunun oldumu çözüm odaklı hemen hallediyorlar der öneririm. Ama şu durumda bilgisiz destek elamanları ile bu işin olacağı yok. Olsaydı şuan burada sizleri rahatsız etmiş olmazdım. Video da hazırlıyorum suan. TurkNet 'e geçiş sürecin de neler yaşandı diye. Şimdiden bu süreci yayınlasam yayıncı olarak sanırım. TurkNet gerçekten hüsran diye düşünür millet. Yani size uzunca yazdım. Üşenmeden okurda çözüm sağlanırsa ne mutlu.

4 Beğeni

Valla dostum yeniyiz. Neyin nerde olduğunu anlamak güç 16 yıldır TT müşterisiyim. Biz aradık mı TT yi sorunumuz tak çözülür veya detaylı bilgi alınıp rahatca beklerdik. Bu destek talep vs bana hiç uymadı. Hem geç cevap hem çözüm odaklı değil. Yani içimi rahatlatacak birşey söylenmiyor malasef. Sadece bugun burada ki bir üst yetkili sağolsun içimi rahatlattı 100 mbps hız suanlık alamayacağım söylendi. 53 mbps hız alıyorum suan. SNR değerimde 8 de. Yani düşük. Ucu ucuna gidiyoruz. Kopma yaşamam an meselesi gibi duruyor. Destek açtırdı bana bakalım sonuç ne olacak. %100 de tesisat diyecekler. Çıldırtacaklar beni :smiley:

Altyapı sorgusunun düşme nedeni hat üzerinde yada dolap üzerinde ki abone sayısı ile orantılı diyebiliriz. Ama 75 gösterip 53 verilir ise o zaman TurkNet in bunu çözmesi gerekir. Gerekir ise yeni port ile. Çünkü öncesinde 89 olan maksimum hız şimdi nasıl oldu da 68 e düştü. Ya port bozuk yada tanımlama hatası diye düşünüyorum

2 Beğeni

İlk öncelikle 100 paketine veya 75 paketine geçiş yapıp, daha sonra hız problemi olarak kayıt oluşturunuz. Bunu yaparken lütfen sorununuzu anlatmayın sadece pakete geçiş yapın ve daha sonra hız problemi olarak kayıt açın. Bir akrabam da aynı sorunu yaşamıştı bu şekilde çözülmüştü. Bir kaç kez Telekom iç tesisat kaynaklı demişti fakat sonra sahada kablo değişimi yaparak sorunu çözmüştü. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür.

kesinlikle göksel bey işte bundan bahsediyorum ben. Başta TurkNet sorguda 82 idi. Modem de 89 idi. Galiba 89 verilip 82 alacaktım. SOnra TurkNet geçtikten sonra 58 e düşmesi maximum hızın. Gerçekten entresan. Dün konuyu takip ettiniz hemen tesisat. Forumun kuralları olmasa insanın gerçekten sövesi geliyor. Turknette genelde böyle şeylerde tesisata attığını duydum. İnş aynısı olmaz. Olursa buraya tekrar konu acıcam görürsünüz süreci.

1 Beğeni

Valla Hakan bey ben bana vaad edileni istiyorum. Böyle antirik dandürük işlerle uğraşmak istemiyorum. Huzurluca vaad edilen beni heveslendirilen şeyin verilmesini istiyorum. Önceden olan 89 lük maksimum hızımla snr değerim eski haline gelsin 82 de verilsin. Herkes keyfine baksın istiyorum. Ben extra birşey istemiyorum. Hakkım olanı istiyorum sadece. BTK başvurucam cimere kadar yazarım. Sürekli sürekli bıkmam :smiley: Hakkım olanı alayım sorunsuz yeter. Sizinde ilginiz için teşekkür ederim. Süreci tekrar sizlerle paylasacağım.! Buyrun buda açtığım destek kaydı.

1 Beğeni

Orada yazdığı şekilde 15 dakika aralıklarla TurkNet sitesi üzerinden hız testini kablolu olarak yapın ve tam ekran görüntüsünü destek kaydının altına ekleyin. Yani PC nin kablolu bağlı olduğu da görülsün.

ona gerek var mı ki ya ? :smiley: Benim sorunum bu değil ki. Benim sorunum gelen maximum hız ve sinyal. 100 lük paket için.

TurkNet son zamanlarda iyice cıvıttı.
Dediğiniz gibi herşeyi iç tesisatta atar oldular. Hattımda arıza oldu ve daha önce ADSL2+ 20mb aldığım hızı şuan 11mb olarak alıyorum. Benden yana değişen bir şey olmadı. Hattın Snr değeri de aynı ama hız yarı yarıya düştü.

Ayrıca hat üstünde birşeyler deniyorlar. Bu da sürekli hattın kopmasına sebep oluyor.

TurkNet Online İşlem Merkezi deki kişiler bilgisiz dediğimde daha önce çok tepki aldım. Ama TurkNet Online İşlem Merkezi çok zayıf!

1 Beğeni

Siz bilirsiniz. Daha önce de belirttim. Sizin sorununuz teorik kısımda değil yani paket değişikliği sorunu yaşamıyorsunuz. Teknik bir sorun yaşıyorsunuz. Bol şanslar

Şimdilik kayıt açtım. Eski hat değerlerimi geri versinler ve buna orantılı hızım da 82 mbps ye kadar alayım yeter. Bakalım sürec devam ediyor. Hüsran çıkarsa buradan paylasırım durumu. Sizlere

DSL ışığım yanmıyor dedim, tekrar kurulum yapmam istendi :slight_smile:

1 Beğeni

Gulermisin aglarmisin :thinking:

DSL yanmıyorsa hat yok demektir niye tekrar kurulum yapmanı isterler ki çok enteresan. Kurulum yapınca sorunun çözüldü mü? Bari :smiley: :smiley:

Paylaşır mısınız cevabı?

Nasrettin Hoca misali “Ya tutarsa?” :joy::joy::joy:

2 Beğeni