CRC hataları-Düşük hız ve kopma

Selamlar Modemim : DSL-N16 (1.1.2.3_805) 75-8 mbit kullanıyorum. (maximum 70 mbit görüyordu hattım.)
1.5 aydır yüksek CRC hataları,düşük hız (5-20 mbit) ve sürekli kopma sorunuyla boğuşuyorum.TurkNet tarafından bir çözüm sağlayamadım.

Aşağıdaki resim modemi fabrika ayarlarına döndürdükten 15 dakika içinde aldığım hata sayısı

790 sürümüne geçiş yapıp deneyiniz.

Kopma sorunları başladıktan sonra uzun bir süre söylediğiniz versiyonu kullandım.
Sonuç ne yazık ki aynı.
SNR ayarımı manuel mi girmeliyim ? öyleyse kaç yapmalıyım ? ya da
TurkNet kaynaklı bir sorun olma ihtimali daha yüksek olabilir mi ?

Teşekkürler.

aynı sorun bende de mevcut 2 aydır, hala TurkNet veya telekom çözüm üretemedi.
telekom tt kaynaklı sorun yok diyor, TurkNet santral mesafeniz uzak ondan olabilir diyor.

2 yıldır sorunsuz aldıgım hizmet son 2 aydır patlak verdi, ya TurkNet 'te ya da telekomda problem var bence bizlik bir durum değil.

sabretmekten başka çaremiz yok gibi görünüyor hocam

Dostum DLA ayarını kapat varsayılanları stabil yap 10 numara kullanırsın dene ve gör

1 Beğeni

Elektrikçiye İç tesisatınızı kontrol ettirin ek veya splitter varmı var ise eki kaldırın splitter değiştirebilirsiniz

VDSL hat üzerinden internet kullanıyorum. Bende CRC hattası eskiden 3 ayda bir kez çıkıyordu. Türk Telekom çalışanları çözümü hattımı başka hatta geçirdiler.

Hattını başka hatta geçirdiler derken hocam? Port mu değiştiler? Detaylı açıklar mısınız lütfen, bizlerde CRC sorununu yaşıyoruz da.

Aynı sorun bendede vardı. Asus DSL-N16 modem aşırı derece kopuyordu. Zyxel VMG Türktelekom modemine geçtim. Sorun düzeldi. :grin: Her türlü o modemde yazılımı denedim sonuç sıfır.

SNR Margin düşük sizin. Bence portu güncelletin ve hızı en üste alın tavsiyem.

CRC hatalarının bir performans sorunu olduğunu kabul etmiyor TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi Destek Kaydına bakan arkadaşlar…

Ben aylardır anlatamadım, iç tesisat dendi verdim parasını değiştirdim, yok devre değişikliği yok port değişikliği vs. her şeyi yaptılar ama sonuç hüsran… Bugün yine sorunu çözdük dediler test edin dediler, akşam 5 kere arka arkaya gitti internet CRC 30 bini geçti, artık destek talebine ekstra cevap bırakamıyorum limit dolmuş (aylardır açık olunca normal olarak)

CRC hatalarında artış / Hattım 2 yıldır max rate 160 mbitti 125 mbite düştü diyorum. Bu bir performans sorunu diyorum. Hız testi SS’i istiyorlar :joy: :joy: :joy:

Bu TurkNet kaynaklı bir durum değil. Hattın / dolabın / santralin kapasitesi düşmüş. Yapılacak bir şey yok. CRC üretmeyen bir modem edinin.

E Türk Telekom kullanan komşuda düşüş yok
CRC yok modemler aynı ? Hani Türk telekoma biz böyle bir şikayette bulununca diyor ki sen benim müşterim değilsin git TurkNet 'e söyle o bana söylesin.

Bundan bahsettim. Max değerler düştü ise ya kapasite düşmüştür yada sizin iç tesisatın bağlantı noktaları oksitlenmiş veya gevşemiştir.

Kontrol ettirdim elektrikçime tesisat yeni 24 awg cat6 kablo kullandım. Komşuda düşüş yok derken max rate değerinden bahsediyorum. Aynı kabindeyiz bu durumda kapasite düşüşü olsa ondada düşüş yaşanması gerekmez mi ? TurkNet 'te bir sorun var iddiasında bulunmuyorum Türk Telekom ile ilgili bir sorun varsa vardır diyorum. Ancak ben Türk Telekom’a bu derdimi söyleyince parayı kime ödüyorsan oraya söyleyeceksin diyor adamlar haliyle “Ben TurkNet’i tanırım benim müşterim O’dur” diyor.

cat6 yeniledim.degerlerim.cok asiri.efsane yukseldi gel.gorki busefer dowland 30 upload1.523 oldu crc uretiyo modem
asus ac750 son surum

790 ı kullanın firmware olarak.

Komşu derken aynı apartmanda iseniz. O zaman kendi iç tesisatınızı kontrol edin. modemi fabrika ayarlarına geri döndürüp kurulum yapın.