Bugün saat 10:00’da modem’de herhangi bir ayar değişikliği yapmadığım halde internet erişimim kesildi.
İnternete bağlanmak istediğimde “ Modem kullanıcı bilgileriniz ve bağlantı adresiniz birbirleri ile eşleşmediği için internet bağlantısı sağlayamıyorsunuz” mesajı ile karşılaşıyorum.
Arıza kaydı açtığım zaman teknik ekip muhtemelen hattı kontrol ediyor ve ip adresi aldığım için herhangi bir sorun yok olarak arıza kaydını kapatıyor …
Modem arayüzünde
Hat Durumu “Showtime”
Hat Hızı Upstream * 797 kb
Hat Hızı - DownStream : 16385 kb
Internet bilgileri : Durum = UP
WAN Tipi : ATM WAN
Wan IP Adresi : 10.255.75.126
Ağ geçici : 172.17.1.75
Dns: 192.192.98.8
Olarak sorunsuz görünüyor, fakat internete bağlanamıyorum.
Modem’e reset attım ve kullanıcı adı - şifre bilgilerini tekrar girdim.
Aynı durum ne yazık ki devam ediyor.
Herhangi bir web sayfasına bağlanmak istediğimde yaklaşık 1 dk bekliyorum,
ardından Turk Net’e ait " Modem Kullanıcı bilgileriniz ve bağlantı adresiniz birbirleri ile eşleşmediği için internet bağlantısı sağlayamıyorsunuz" web sayfası açılıyor.
Bu arada modem arayüzünden Wan -ip adresi aldığımı görebiliyorum.
dns adreslerini de alabiliyorum
aynı hata bende de var 10 gündür internetim yok sistemde internet var gözüktüğü için ilgilenmiyorlar ayrıca bende vdsl olan hat şuan adsl çalışıyor ev telefonuda çalışmıyor
Hakan Bey, Benim ev telefonu da çalışmıyordu 2 gün önce arıza kaydı açtım, bugün bu hata ile karşılaştım, telefon hattı ile alakalı olabilir mi sizce ?
Modem’e hard reset attım ve tekrar internete bağlanmayı denedim, sonuç ne yazık ki aynı. Turk Net Yardım masası muhtemelen internet ip’si aldığım için sorun çözülmüş gibi ticket’ı kapattı nasıl bir yol izleyebilirim ?