İnternet 10 aydan bu yana akşam saatlerinde başlayan performans sorunu malesef 1 aydır çözülmedi ve aksine aksilikler üst üste geliyor arıza kaydı açtıkça 130 maximum değeri görürken modemden şuan artık akşam saatlerinde geçtim gündüz bile kopuyor ve TurkNet benden ayrılın artık arıza kaydı açanları 10 yıllık müşterisini bile mağdur ediyorsa ne diyeyim arıza kaydı numarası da yazayım arıza kaydı olsa ne yazar ki
Destek kaydı açın ve yerinde destek ekibi talep edin. İç tesisat kontrolü yapılsın. Eğer sorun sizden kaynaklı ise 99 TL ücreti vardır… eğer sorun TT kaynaklı ise rapor tutulur ve rapor ile birlikte arıza için iş emri geçilir
Maalesef eskisi gibi ilgi alaka Yok iyice bozdular telefon annem yaşlı o kullanıyor torunları arıyor yoksa yarın gidip TTNet geçiş yapacağım 2 gün daha sabredip
Ortada bi olmaması gereken bi durum var kimde çıkıp açıklama yapmıyor biri çıksın desin kardeşim server çöktü kedi trafoya girdi 1 aya kadar halledicez bunun yerine diyolarki ipv6 getiriyoruz , güzelce gündem değiştirme
Bknz : tr özeti
Bu konu yaşanan bant genişliği ile ilgili değil. Bağlı olduğu dolapta yoğun saatlerde DSL sinyali kaybı var gibi. Saturasyonda ise dsl değerleri aynı olmasına rağmen bant genişliğinin yetersiz gelmesi nedeniyle sunucuya ulaşımda sorun yaşanıyor…