Asla Düzeltilemeyen Kopma Sorunu Ama ASLA

Kasım ayından beridir kopma sorunum halen çözülmedi. @EFG isimli arkadaşım bana özelden yazın yardımcı olmaya çalışayım , sorununuzu birinci elden bende ileteyim hem de takibini sağlayayım diye bir mesaj yazmıştı . Sorun çözülmüyor , problemin ne olduğu söylenmiyor , çözmeye yönelik ne yapıldı belli değil. Ekip yolluyorlar ekip geliyor sizin iç tesisatta sıkıntı yok diyor. Destek kaydındaki arkadaş devre değişikliği yapmışlar kabloyu mu tam bağlayamadılar bilemiyorum, ortak çalışma sağlayacağım inşallah 2 ekipte katılır diyor. Sonuç olarak 3.5 ay oldu totalde hala daha kopma sorununu çözemediler. Teşekkür ediyorum. Bütün destek kayıtlarının görsellerini aldım, maddi boyutu geçtim manevi olarak dava açacağım TurkNet firmasına.

1 Beğeni

Merhaba @Chris23, konuyu en yetkili kişilere tekrar ilettim. Evet süreciniz uzun sürmüş :frowning: Hala daha devam ediyorsa umarım çözüme hızlı bir şekilde ulaşır. Ben elimden geldiği kadarıyla size ve diğer kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Takibinizi yapmaya devam edeceğim.

1 Beğeni

Log var mı kopma ile ilgili ? Benle aynı sorun değildir herhalde ?

Benimki lcp terminated by peer

Benimle ilgili hiç bir sorun yok hocam , işin aslı sorunun neden kaynaklandığını TurkNet , Türk Telekom dahil hiç kimse bilmiyor. Bilinen tek şey ekipten gelen arkadaşların söylemi üzerine iç tesisatta sıkıntı olmadığı.

Modem ve hat değerleriniz nedir?

Bir port arızası olabilir :frowning: Durum biraz daha inceleyelim. Ben dediğim gibi arkadaşlarıma ulaştım. Size geri dönüş yapacaklar.

Sizle ilgili demedim ki zaten :smiley:

Benim sorunun nerden kaynaklandığını da bilmiyorlar :joy::joy:

Ve sizde yaklaşık 3.5 aydır sorun yaşıyorsunuz bende 4 ay civarı.

Benzer sorun olabilir ondan log sordum

Şimdi modemimde packet capture işlemi başlattım. Tekrar sorun olduğunda pppoe paketlerini yakalasında ekiplere ileteyim bakalım.

Wireshark ile incelesinler

Hocam arızanın neden kaynaklandığını ben bilemem. Benim bildiğim birşey var fatura ödeme gününü 1 gün dahi geçirmediğim internetimi yaklaşık 3.5 aydır kullanamam. Durumu siz biraz daha inceleyene kadar ben kullanmadığım internetimin faturasını ödemeyee devam ederim sıkıntı yok. Herşey de sabrınız için anlayışınız için diyerek destek kaydına cevap veriliyor lakin fatura günü gelmeden sms çatır çatır geliyor şu kadar şu kadar diyerek. Biraz da siz bizi anlasanız. Anlayış gösterseniz.

Kullanmadığım günlerin ödemek istemiyorum statüsünde bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım sizinle bu konuda da görüşerek yardımcı olurlar.

Ben arkadaşa da söyledim maddi boyutunda değilim manevi olarak sinir ediyor insanı bu durum.

Hala gidip geliyor , forumda okuyan olursa diye yazıyorum 3.5 ay oldu sorun çözülemiyor :smiley:

Hocam garip bir şekilde snr değeriniz iyi ama bana sanki zayıflamanız yüksek gibi geldi.

Her kesilmede değeerler değişiyor hocam.

Farklı yongaya sahip modem deneyin.

Modemle ilgili bir sıkıntı yok :slight_smile:

Hocam modemi ankastreye cat6 kısa bir kablo ile direk bağlayıp bir deneyin değerlerde değişim yok ise port değişikliği denemeniz lazım onun da en kolay yolu TurkNet aboneliğini iptal ettirip gıbırnet e yeni abonelik başlatın kurulum ücreti almıyorlar baktınız ki düzeldi hattı TurkNet e taşırsınız yine churn işlemlerinde port değişikliği olmuyor diye biliyorum ama baktınız ki gıbırnet e geçip port değişikliği olduğunda da düzelme yoksa sorununuz türk telekom lokal kablolarındadır onun da değişimini kablolar kopmadan yada çalınmadan yapacaklarını sanmıyorum

TurkNet 'e port değişikliği yaptırtmak zor olmamalı keza 8 10 kez portum değişmiştir

1 Beğeni

Ben port ile sorun yaşadım değiştirmediler en kolay port değişikliği bu şekilde oluyor fikir olsun diye dedim büyük ihtimalle port kaynaklı arkadaşın sorunu ama tabi lokal kablodan da olabilir detaylı incelenmesi gerekiyor

1 Beğeni