Artik bi̇r açıklama bekli̇yoruz..!

Gruptaki sorunların çoğu akşam saatlerindeki hız düşmeleridir. Bu sıkıntıyı yaşayan bayağı bir insan var. Fakat yöneticiler bununla alakalı açılan konulara cevap dâhi vermiyor. Sorunun kullanıcıdan kaynaklı olduğunu iddia ediyorlar. Gündüz hiçbir sıkıntı yokken akşam saatlerinde tam tersi bir durum söz konusu.
( Gündüz 2-3 cihaz bağlıyken bile 33 mbpsleri görüyorum. Akşam tek cihaz bağlıyken 4-5 mbps geliyor.)
BU SIKINTIYI ACİL BİR ŞEKİLDE GİDERMENİZİ BEKLİYORUZ.

9 Beğeni


bekliyoruz…

4 Beğeni

aynı sorunu bende yaşıyorum lütfen yardımcı olabilecek bir arkadaşımız yok mu?

Maalesef yok hocam. Biz de bunun için uğraşıyoruz fakat yetkililer ilgilenmemeyi tercih ediyor.

ne olacak hocam her aksam her aksam böyle?

yöneticilerimiz lütfen sesimizi duyar mısınız?

3 Beğeni

Belirli saat dilimlerinde,Ping yükselmesi ve Download hızının düşmesi can sıkmaya başladı.

1 Beğeni

Kanıtlar ortada fakat hala bir yanıt yok

Aldığınız paralar helal değil…

1 Beğeni

Türknet e özgü bir durum değil ki bu istediğiniz iss geçiş yapın yoğun saatlerde düşüşler olacaktır. Gece hızı gündüzden daha iyi olur çünkü kullanım gündüzden daha da az. Şikayet etmeniz gereken Türknet yerine TürkTelekom olmalı altyapıyı sağlayan o. Türknet fiber kullanıp bu şekilde şikayetiniz olsa o zaman herkes destek verir fakat şikayetleriniz anlamsız oluyor.

İlgilendikleri yok. Sürekli otomatik mesaj ile dönüş yapılıyor.

1 Beğeni

Gece hızı gündüzden daha iyi nasıl oluyor. Zaten şikayet ettiğimiz nokta gece hızın azalması. Sanırım gözlerinizde bir problem var. Şayet dediğiniz hız düşmesi yoğun saatlerde olur eyvallah ama 33 den 3-4 lere de düşmez. Turknet şakşakçılığı yapmak yerine bir sorun olduğunu kabul etmelisiniz.

Gözlerim gayet iyi görmekte fakat anlamada bolca eksiğiniz bulunuyor veyahut günün belirli kısımları hakkında bilginiz az ve kafanız karışık. Gündüz öğlen akşam ve gece kavramlarını öğrendikten sonra tekrar okuyabilirsiniz.

Ya sen anlamak istemiyorsun. Boş laf yapma burada bu sorun akşam 19 dan başlayıp sabah 6-7 ye kadar devam ediyor.

1 Beğeni

Agrasyonun yüzünden daha fazla yanıt vermicem. Yapmanız gereken tahütsüz olan Türknet paketinizi iptal edip başka bir iss geçiş yapıp orada bulunan forumlarda hız düşüşü konusunu açmanız. image

türktelekom altyapısı olsada sonuçta senin aldğın kişi kim türknet türknetin uğraşması gerekmiyormu bu sorunlarla… burda böyle böyle sorunlar oluyor diye müşterilerim kötü etkileniiyor gibi şeyler demesi gereken türknet müşterilerine sahip çıkması gerekmez mi?

1 Beğeni

Ben zaten yetkili birinden cevap bekliyorum. Senin gibi insanlardan değil.

4 Beğeni

Bu kadar germeyin birbirinizi. Ücretini ödenen hizmeti almak hepimizin hakkı. Benim dikkatimi böyle bir durum çekmemişti, muhtemelen belli bölgelerde yeterli yoğunluk oluşmuyor olabilir.
Hakeza, sorun TTelekomdan kaynaklanıyor dahi olsa, Türknet Telekoma belli bir “hat kirası” ücreti ödüyor. Tabii ki bizden tahsil ediliyor.
Arada olan firmanın, sorunlarda da arayı bulmak gibi bir yükümlülüğü var.
Nitekim benzer örnek verirsek, satın alınan bir elektronik cihazda, hem üreticinin hem satıcının hem de ithalatçının eşit oranda sorumluluğu var. Zararınızın tazminini herhangi birinden isteyebilirsiniz.
Satılan hizmetlerde de aynı kanunun geçerli olduğunu düşünüyorum.

1 Beğeni

Yani ne yapalım bu konumda hocam ? Taahhüt yok nasıl olsa diyip çıkalımmı ? Ttneti mi dava edelim ? Ne demeye çalıştınız ?

Yukarıda biri TT altyapısı kullanılıyor probleminizin TürkNet ile alakası yok gibi bir şeyler söylemişti, ona cevaben, TürkNet’in de gayet sorumlu olduğunu belirtmek istedim :slight_smile:

1 Beğeni