Arıza müşteri kaynaklıdır - tt tarafında sorun tespit edilmemiştir

Merhaba, 25.09.2021 tarihinde gece saat 02-03 civarlarında durduk yere internetim gitti ve ardından destek kaydı oluşturdum. İncelemeler sonucunda ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR ve MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA yazmaktadır. Arıza hakkında ne bir bilgi, nede herhangi bir detay bulunmamaktadır. Ne yapmam gerektiği nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda hiç bir fikrim yok. Gerçekten home office çalışan biriyim ve pazartesi internetime ihtiyacım var. Konu hakkında detaylı bilgilendirilmek ve çözüme ulaştırmak istiyorum.

Merhaba, modeminizin anlık görüntüsünü paylaşabilir misiniz?

1 Beğeni

Modemim klasik tt modemi, modeli TD-W9970v3 Şu anda sadece power ışığı yanıp sönmekte bütün bağlantıları doğru bir şekilde takılıdır.

1 Beğeni

Bölgenizde çalışma , bakım vb. bir durum olabilir. Temsilci tarafından bir dönüş sağlandı mı?

1 Beğeni

Müşteri temsilcisi ile sadece, dün konu hakkında gerekli ekipleri yönlendirdiği konusunda konuştuk. Herhangi bir çalışmadan bahsetmedi. Altyapı çalışması olsa genelde online işlemlerde görünüyor fakat öyle bir ibare ile karşılaşmadım. Dün gece belirttiğim şekilde geribildirim aldım konudan.

Ekipler gelip gerekli incelemeyi yapıp TT tarafına rapor ileteceklerdir. Ekipler geldikten sonra tarafınıza yapılan dönüşü buradan yazarsanız izleyebileceğimiz farklı bir yöntem var ise bildireceğiz.

Baran bey, mevzu bahis olan inceleme bu mudur ?

Şu anda böyle bir rapor var, bende buna istinaden bu konuyu açtım. İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.

Belirtmiş olduğunuz görselde yapılan inceleme Türk Telekom ekipleri tarafından yapıldıktan sonra gönderilmektedir. Bahsetmiş olduğum TurkNet Ekibi tarafından yapılan inceleme sonrasında oluşturulacak olan rapordur. TurkNet Ekibi yapabileceği bir müdahale var ise gerekli işlemi sağlayacaktır. İşlem yok ise oluşturulan rapor TT ekiplerine iletildikten sonra gerekli müdahale sağlanacaktır. Rica ederim :slightly_smiling_face:

1 Beğeni

Farklı modem ile dene zira modemde sadece power ışığının yani sıra wps wifi ışıklarıninda yanması lazım sen iki dk birinden modem al tak dene

1 Beğeni

Modeme 400 500 TL yatırmadığın sürece hep sorunlar yaşayacaksın .

1 Beğeni

Modemin ya adaptörü yanmıştır yada devresi. Bu modemlerin arızası elektirikseldir. Yanma olasılığı yüksek. Modemin bütün herşeyini sök bi kaç dk sonra aç hala aynıysa adabtör değiş hala aynıysa yanmıştır. Yeni modem temin etmeniz daha iyidir.

Modemin ışıkları yanmıyor elektiriksel birşey. Arıza yok
@TworA knk :hugs:

Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler, kullanıp memnun kaldığınız 300-400 tl bandında modemler var mı ? Dediğiniz gibi modemi yenileyeceğim gibi gözüküyor.

Bu arada resetlediğim halde, power ışığı aynı şekilde yanıp sönüyor modem arızasıyla karşı karşıyayım muhtemelen dediğiniz gibi…

1 Beğeni

Tp link vr300 ver1.20 şuan amazonda 398 tl :slight_smile:
5g baglansıtı var. Daha uygun 5g olan modem uygun fiyata bulamadım.

Keenetic extra ac1200

Asus ac750

Tp link vr300 ver 1.20. Ac1200

Tenda v12 ac1200

TurkNet verdiği : vmg3625 t50b

Teşekkür ederim, bu dediklerine hemen göz atacağım.

Yüksek ihtimal modem bozuk sadece power ışığı yanıyor, farklı bir modemle tekrar dener misini

1 Beğeni

Muhtemelen, modemsel bir arıza arkadaşların dediği gibi. Şunları yapın:

  • Farklı ve uygun bir güç kablosu kullanın.
  • Farklı bir modem kullanın.

BKZ:

1 Beğeni

hocam tplinkin bu modelinde sadece power yanıyorsa geçmiş olsun. acılışta 1 defa bütün ışıkları yanıp sönüyorsa yazılımsaldır.