Ankastre kutusu değişim sorunları

Arkadaşlar merhaba. Aylardır internet kesintileri yaşıyorum defalarca destek kaydı açtım gerek Telekom gerek TurkNet servis ekipleri tarafından
tekrar tekrar kontroller sağlandı . Sonuç olarak ankastre kutunuz eski değişmesi gerek dendi. Bu kutunun TurkNet tarafından değiştirilmediğini biliyorum zaten kendileri bana elektrikçi bulmamı söyledi. Problem işte burada başlıyor. Hangi elektrikçi ye sorsam ki sadece mahalle esnafına değil daha büyük yerlere de gittim bu kutunun Telekom ekipleri tarafından değiştiği cevabını alıyorum. Telekomla görüşüyorum kayıt açamıyoruz müşterimiz değilsin TurkNet ile görüş diyorlar. TurkNet ile görüşüyorum müşterilerimiz elektrikçiden yaptırıyorlar cevabını alıyorum. Korkunç bir çıkmaza girdim. Bilenler veya daha önce bu problemi yaşayanlar lütfen beni bilgilendirin evden çalışıyorum işimi yapamaz hale geldim . Mobil veriye harcadığım paranın haddi hesabı yok artık canımı yakmaya başladı. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Forumdaki ilk konum yanlışların varsa kusura bakmayın.

1 Beğeni

Merhaba eğer sorun sadece bina ankastre kutudaysa bir elektrikçiye size gelen hattı direk sizin kablonuza bağlamasını söyleyin bütün kutuyu değiştirmenize gerek yok. Hatta size gelen hattı ve kabloyu biliyorsanız yak konnektör alarak kendinizde yapabilirsiniz. Alttaki konular size faydalı olacaktır.

1 Beğeni

Teşekkür ederim birde bu şekilde deneyelim bakalım.

1 Beğeni

Tekrardan merhaba . Gelen teknik servis sorunun kutuda olmadığını gelen sinyalin problemli olduğunu bildirdi. Anlamadığım nokta bu adam bunu biliyor hem TurkNet hemde Telekom çalışanları nasıl bilmemezlikten gelip beni başından sağıyor ? Tek yol operatör değiştirmek mi ? Nasıl bir yol izlemem gerekmekte ? Size soruyorum çünkü Telefonda görüştüğüm çalışanlar kılını kıpırdarmamakta. Alakanız için teşekkürler.

Merhaba operatör değiştirseniz bile aynı altyapı üzerinden hizmet alacağınız için değişen birşey olacağını sanmıyorum. Türktelekom malesef ki artık böyle bir kurum. Ne altyapı çekiyor ne bakım ve onarıma özen gösteriyor…

Gelen teknik serviste ölçüm cihazı var mıydı, size durumu cihaz üzerinden gösterdi mi?

Kablo çekmek zor geldiği ve zaman kaybettirdiği için bu şekilde işten kaçan çok elektrikçi var o yüzden soruyorum.

Evet gösterdi . Aklıma gelen son çare bi kısa devre testi yapmak. Ondan sonrasını artık Allah bilir. Alakanız için teşekkürler .

1 Beğeni