[ANA KONU] Çağrı Merkezi

Umarım TurkNet yetkilileri bu konu için elinden geleni yapmaya devam ediyordur. Çağrı merkezi olmaması gerçekten insanların sorunlarının çok daha uzamasını hatta ve hatta çözülmemesine sebebiyet veriyor. Sorunumuzu anlatırken A dediğimizde OIM’de bize Z deniyor. İnsanlar sorunlarını anlatamıyor. İnsanlar çağrı merkezi hizmeti gelinceye kadar başka İSS’lerin kampanyalarına bakmak zorunda kalıyor. Ping sorunu olan bir kişiye biz pinge müdahele edemiyoruz diyorsunuz fakat internet sitenizde böyle bir şey yazmıyor hatta ve hatta tam tersi yazıyor buyrun kaynak; https://turk.net/destek/nasil-yaparim/internet-baglantimla-ilgili-sorunlari-nasil-cozebilirim/hizim-normal-ama-ping-degerim-cok-yuksek-ne-yapmaliyim.html
Biz sorunumuz çözülsün diye OIM’e destek kaydı oluşturduğumuzda müdahele edemiyoruz gibi şeylerden insanlar sıkıldı. Bir kerede Ping sorununuz için şu şekilde bir gidişat içindeyiz gibi bir cevap gelsin. Bunun içinde ÇAĞRI MERKEZİ ŞART.

Çağrı merkezi eklenmediği takdirde kullanıcılar maalesef ki TurkNet’ten ayrılacağı net bir şekilde belli. Hiç bir sorunu olmayan kullanıcılarda sorunum yok diye beklerken bir anda bir sorun çıkıyor ve sorununu anlatamıyor.

Bu konudaki hassasiyeti edinerek TurkNet’in bir yol çizmesi geleceği açısından mükemmel bir niteliktedir. Bu hizmetin gelmesinin bir zararı görünmüyor aksine çok faydalı bir uygulamadır.

Herkese iyi forumlar.

2 Beğeni

Kesinlikle katılıyorum, ilgili görüşlerimi kendi konumda ve sorunumda belirttim : Hız Profilinin Düşürülmesi Sorunu ve Müşteri İlişkileri Problemi

1 Beğeni

Merhaba,

Karşınızda size cevap veren yetkili bilgisiz ise eğer yine soruna çözüm bulamaz. Sadece anlattığınız kadarını dinler, sorunlarınızı anlıyorum, sorunu not alıyorum, yakın zamanda çözülecek vs. vs. böyle sizi avutur geçer. TürkNet çağrı merkezi kurmak yerine personelini biraz daha bilgilendirse daha doğru olacaktır. Fikriniz de haklısınız tabii ki size karşı gelmek amacıyla yazmadım. :slight_smile:

5 Beğeni

24-48 saat aralığında belki de daha az veya daha çok, değişkenlik gösteren bir süre zarfında sorunumuz çözülmüyor. En kötüsünden çağrı merkezi kurmak yerine Canlı Destek hattı whatsapp gibi yerlerde veya TurkNet web sitesinde bulunması sorunlarımızın çözüm süresini kısaltacak. Tabii ki bundan önemlidir bilgili bir ekip. Fakat bilgili bir ekip gelmesi içinde önce sistemin düzgün işlemesi gerekmektedir.

2 Beğeni

Merhaba,

Canlı destek veya WhatsApp destek iş yükünü çoğaltacaktır TurkNet tarafında. Sizi etkileyen yanı ise sizin gibi düşünen belki 10 Bin insan bulunuyor. Herkesin sorun yaşağını şu dönemde herkes bahsettiğiniz yerlere abanır ve sorunlar daha da uzar gider. Bence şuan en iyi yöntemi kullanıyorlar. Tabi ki daha iyi destek sistemi olsun, tabi ki daha bilgili personel olsun, hizmet alan birisi olarak bende isterim.

2 Beğeni

Yalnız şunu da göz ardı etmeyelim, iş yükü artacak diye bu tarz sistemlerin gelmemesi müşteri olarak beni ilgilendirmez. Sonuçta bu firma internet servis sağlayıcı olarak her türlü imkânı müşterisine sağlamak ve sorunlarına çözüm aramak zorunda. Zaten gerekli miktar da zam deniliyor veriyoruz, faturamızı düzenli ödüyoruz biz yapmamız gerekeni yapıyoruz onlar neden müşteriye hizmet kalitesine önem vermesin? İş yükü artacak diye geri çekilirlerse kendileri kaybeder zaten. Oim den destek kaydıyla olacak işler var olmayacak işler var maalesef ki.

1 Beğeni

Merhaba,

Burada en doğru çözüm TurkNet harici bir ISS ile çalışmak. :slight_smile:

1 Beğeni