Merhaba. Öncelikle herkese sağlıklı günler dilerim. 23.11.2020 tarihinde hız profilim 100 Mbit’ten 80 Mbit’e kendi kendine düşürüldü. Zaten bu şekilde de kullanıma yansıyan 70 Mbit bir hız ve kendi kullanım şeklime göre yetersiz geliyor. Destek kaydını açtım durumu ekran görüntüleriyle destekledim. Ancak müşteri temsilcisinden gelen cevap şaka gibi. Size de ekran görüntülerini ve destek kaydı numarasını eklere bırakıyorum. Lütfen bir an önce ilgilenirseniz ve yardımcı olursanız sevinirim…
Not: Yaklaşık 8 aydır TurkNet abonesiyim. Deneyimlerime göre TurkNet’in en büyük eksikliği karşınızda bir muhattap bulmanın çok çok zor bulunması. Zaten açılan destek kayıtlarına 1-2 gün sonra geri dönüş yapıyorsunuz hem de sorunu çözmeye yönelik olan işlemler yapmak yerine kopyala-yapıştır cevaplar vermeye devam ediyorsunuz. Fiyatı uygun tutmak adına müşteri hizmetlerini telefon üzerinden anlık yapmıyorsunuz, anlayışla karşılıyoruz fakat keşke destek kayıtlı olan sistem güzel bir şekilde işlese. Müşterinizin sorununa veya isteğine yönelik yapılması gerekeni yapsanız.
Not 2: Burada amacım kesinlikle firmayı kötülemek değil. Aksine birçok arkadaşımı TurkNet’e abone yaparak bu firmayı destekleyen bir kişiyim. Ülkemiz adına da birçok önemli projeleri hayata geçiren ve hala da çığır açacak projeler yapmaya devam eden bir firma olduğunu da çok iyi biliyorum ve güveniyorum. Ancak bazı sorunlar can sıkmaya başladı. Özellikle ben bir müşteri olarak müşteriye yaklaşım anlamında iyi bir hizmet aldığımı düşünmüyorum. Belki pandeminin gidişatı da bunu etkilemiş olabilir ama hizmet kalitesini ve müşteriye yönelik işlemleri yönetmenin bununla alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum. Buradaki amacım kendi yaşadığım sorunun çözümünü sağlamak ve biraz da olsa yetkili kişilere küçük bir eleştiri niyetinde görüşlerimi belirtmek istememden kaynaklıdır.
Destek Kayıt No: 38742192