Altyapiniz 75mbit destekliyor denmisti!

Merhaba, ben TurkNet’e uye olmak icin musteri temsilcisiyle gorustugumde bana altyapimin 75 mbit destekledigi soylenmisti. Kendim de adres girerek internet sitenizden ayni sonucu gordum. Bunun uzerine bu hizlarda bir baglanti kullanacagimi dusunerek TurkNet’e gectim ancak 30mbit bile alamiyorum. Bu konuda yardimlarinizi rica ederim.

hocam hat değerlerinizi atabilir misiniz?

hocam birde burdan altyapınızı sorgulayıp sonucu atabilir misiniz

hatdegerleri2
burada da boyle gorunuyor hocam.

kablo veya portsal bir durum olabilir hocam. @CKLasT @MehdiUygun @EFG Hocalarım ne diyorsunuz bu duruma?

ben nasil halledebilirim bu sorunu peki?

Modemi direkt olarak ankastreye bağlama şansınız varsa bağlayıp test etmenizi öneririm, eğer sonuçlar aynı çıkarsa port kaynaklı bir durum yaşanıyor olabilir.

portun degistirilmesi diye bir secenegimiz yok mu?

Port kaynaklı sorun varsa Online İşlemler Merkezi üzerinden temsilciye bildirmeniz yeterli. Temsilci TT tarafına talep gönderecektir. Port öncesi ilk öncelikle iç hattı kontrol etmelisiniz.

ben daha onceden kablolari zaten kontrol ettirmistim. sorun olmadigini biliyorum. simdi bunu TurkNet’ten birilerinin mi gelip kontrol etmesi gerekiyor? nereye basvuruyoruz? ne yapiyoruz?

hocam yerinde destek ekiplerini diyorsanız destek kaydı açıp belirtmeniz gerekiyor gelip kontrol ediyorlar eğer iç hattınızda sorun yoksa durumu türk telekoma bildiriyolarlar fakat iç hattınızda sorun varsa 109 lira bir ücret alıyorlar sanırım.

1 Beğeni

Merhaba

TurkNet ekip desteği 108 tl 3 aya bölünüyor. :pray:

Online Destek ten talep edebilirsiniz.

1 Beğeni

sorunu halledip de aliyorlar dimi bu ucreti? bana sadece ic hattinizda sorun var diyip gidecek ekip lazim degil cunku :)))

1 Beğeni

İç tesisatınızda sorun yoksa hiç bi ücret talep edilmiyor

anladım. benim demek istedigim, ic tesisatta sorun var derlerse, bunu hallediyorlar mi? yoksa sadece sorun var diyip 108tl kitleyip gidiyorlar mi? :slight_smile:

2 Beğeni

Çözemeye çalışırlar.

tamam onu anladim ama benim demek istdigim bu isin resmi olarak mi yapilmasi gerekiyor yoksa ben herhangi birini cagirip yaptirtabilir miyim? gelip bu testi yapan kisi ic hattinizda sorun yok derse ne olacak? o yuzden TurkNet ekibi mi gelmesi gerekiyor yani onu ogrenmek istiyorum.

1 Beğeni

Şimdi ilk önce iç tesisat dediğimiz olay şu; Binanın ankastresin den modeme kadar gelen kablo oluyor. ve bu kablo sizlik bir durum oluyor. Gelen TurkNet ekibi ankastre den direk ölçüm yapıyor. Ankastreye gelen hızda problem yok sizin modeme yansıyan değerler de sorun olursa bu problem sizlik oluyor. Modem veya iç hat sorunu yani. Eğer bu durum sizlik olursa TurkNet tarafınıza 108 TL ücret yansıtıyor. (En son 108 TL idi) ve size iç tesisatınızı yenilemeniz gerektiğini veya modem yenilemeniz gerektiğini söylüyor ve gidiyor. Sonra siz gidiyorsunuz kendiniz artık kabloluk ise özel elektrikci çağırıp artık kaça gelir bilmem. Birde kalitelisin den cat6 23awg kablo alıyorsunuz. Genelde nexans ve recber kablo öneriliyor. Elektrikciye eksiz modeminize kadar cat6 cektirip, kablo ucuna rj11 çaktırıp kullanıyorsunuz. İç tesisatlık probleminiz giderildiği için sorunda ortadan kalkıyor. Biz genelde kullanıcılara şunu söylüyoruz eliniz den gelir ise bu durum gidin ankastre başında modem ile ölçün. Eğer ankastreye gelen başka size gelen başka ise zaten durum belli ediyor. Tabi bu hat zayıflamasına bir çok etken var. Dsl prizinden yapabilir. Ek vardır yapar. Ankastre de sorun vardır yapar da yapar. Öncelik bunların tespiti.

DİP NOT : TurkNet yeni müşterilerine bu gibi durumlar da 1 defaya mahsus yerinde destek ekibini ücretsiz gönderiyor idi en son. Bu durumu OİM üzerinden sorabilirsiniz.

2 Beğeni

hocam cok tesekkurler. TurkNet’in ilgi alakasindan gayet memnunum sadece sorunu en kisa yoldan nasil cozebilirim onu ogrenmeye calisiyorum. verdiginiz bilgiler cok degerli. cevap veren herkese cok tesekkur ederim arkadaslar.