Merhabalar ben 5gün önce geçiş yaptım TurkNet 'e ve önceki iss de aldığım hızları alamıyorum sanki hız sabitleme gibi bişey yapılmış. altyapım 50 mbps destekliyor ve 44 mbps alabilirsiniz diyor buna istaneden geçiş yaptım ve alabildiğim hız 13 mbps destek kaydı açtım ancak turk telekoma iletildi yanıt bekleniyordan başka bişey demiyorlar fotoğrafları ekliyorum lütfen birisi yol göstersin
VDSL portu dolmuş olabilir mi acaba? Şuradan kontrol edip sonucunda ekran görüntüsü ekler misin? Adresini falan gizle eklerken
Dolu olsa bile abonenin VDSL tanımlı hizmeti mevcut ama bir sorun var.
Merhaba, OİM ve modeminizde ki hat değerleri paylaşır mısınız?
Aynı şey başımıza geldi, orada VDSL yazıyordu ama ADSL değerlerini alıyordum, hizmet olarak ADSL olarak aldık.
O yüzden, Bunun takibini yapmak için kullanıcıdan her 2 değeri de istedim.
selamlar istediğiniz kısımları ekledim bugun sabah kapı çaldı ve turk telekomdan 1 çalışan geldı binaya kadar gelen altyapıda sıkıntı yok dedi ve evde modemi bağladığınız dsl girişini farklı odalarda deneyin dedi ve gitti bende farklı odalarda denedim ve sonuc yine aynı 16/2 sabit hız alıyorum sanki adsl kullanıyormuşum gibi veya TurkNet tarafından bir sabitleme mi yapıldı acaba
Modeminizin üstünde “DSL Modülasyonu” kısmının karşısında yazılanı ADSL mi, VDSL mi?
Değerler ADSL’i gösteriyor gibi ama mesafesel zayıflamanız aşırı yüksek. Saha dolabı mesafenizi öğrenebilir miyim?
TurkNet OİM uygulamasına girin, arıza kaydınız da otomatik mesaj olarak hat değerlerinizi gösteriyor sistem o hat değerlerinin de resmi lazım…
sorgulama kısmının altında yazıyor 413 metre diye ama evin önünde saha dolabı neredeyse
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_16M_2M
Upload Çıkış Gücü : 6.4
Download Çıkış Gücü : 13.7
Upload Kapasite Hızı : 11634 kbps
Download Kapasite Hızı : 46128 kbps
Upload Mevcut Hızı : 2047 kbps
Download Mevcut Hızı : 18426 kbps
Upload Noise Margin : 25.8 dB
Upload Attenuation : 14.9 dB
Download Noise Margin : 11.4 dB
DownloadAttenuation : 18.0 dB
ankastre direk ulaşabileceğin yerde mi
evet hocam dış kapı girişinde zaten yöneticiyiz bütün anahtarlar bizde
VDSL tanımlanmış hattınıza Tanım sorunu düşük bir ihtimal veya fiziksel bir sorun ve ankastre bağlantınızı ve kablonuzu, hatttınızda ki ek, dsl prizi ve splitteri kontrol ettirin.
bunu da az önce gönderdiler nms profili 16/2 neden acaba ?
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_16M_2M
Upload Çıkış Gücü : 6.4
Download Çıkış Gücü : 13.7
Upload Kapasite Hızı : 10723 kbps
Download Kapasite Hızı : 41288 kbps
Upload Mevcut Hızı : 2047 kbps
Download Mevcut Hızı : 18424 kbps
Upload Noise Margin : 23.7 dB
Upload Attenuation : 15.1 dB
Download Noise Margin : 10.6 dB
DownloadAttenuation : 20.1 dB
modeme giden kabloyu direk ankastre kısa kabloya bağla. modem iç değelerini ss al .
modemdeki zayıflama hiç iyi değil. kablodamı sorun onu görürsün böylece
Cemal, abone yukarı da paylaştı değerleri hem OİM, hem modem olmak üzere.
Fiziksel kontrolleri mutlaka yaptırın. Dilerseniz, yerinde destek ekiplerini isteyin ve iç hattınızı kontrol etsinler, iç hattınız da sorun varsa 109TL gibi bir ücrete arızanızı giderebilir.(ekstra ücret çıkabilir) İç hattınız da sorun yoksa Telekom’a rapor tutulup gönderilir. Abone numaranızı alabilir miyim?(özelden)
kısa kabloyla ankasteye bağlayacak ne kadar hız geldiğini direk ankastreden görebilir. farklı anladıysan özür. dediğin gibi yapsın.
Dediğini yapması lazım zaten ama modem değeri istemişsin, dikkat etmemişsin diye söyledim, yanlış anladın.
onu yaptıktan sonra değerleri değişiyorya o anki değerleri görelim. diye yazdım. görmek istemiyorsak siz bilirsiniz.
Merhaba @umutbarancelik müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Ben size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım. Tanımsal bir sorun varsa hızlıca müdahale edip size yüksek hızlarınızı geri verebiliriz.