Altyapı

Selamlar, Turk Telekomdan internet ve telefon üzerinden altyapı sorgulaması yaptığımda vdsl altyapım var gözüküyor fakat diğer hiç bir internet sağlayıcılarından sonuç alamıyorum.

Türknet için: Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.

Diğer internet sağlayıcılarında ise altyapı bulunmamaktadır tarzında bir cevap alıyorum. Yaklaşık 1 aydır sonuç böyle bu neden kaynaklanıyor olabilir benim yapabileceğim bir şey var mı? Teşekkürler.

Türktelekomdan nereden sorgulama yapıyorsunuz?

Türk Telekom’a port başvurusu yaptınız mı?

Sorgulamayı turktelekomu arayarak yaptım bulunduğum daireye internet alabileceğimi vdsl desteklediğini söylediler. Port hakkında bir şey konuşmadık.

Binaya kadar fiber olabilir.

Yeterli boş port yok. Port kapasitesi dolmadan telekom kendi müşterisine belli miktar port ayırıyor. Diğer isslerde sorgulamada ise çalışma var uyarısı alırsın

Şuan internet kullanıyor musun

Kullanmıyorum. Sanırım dediğiniz gibi sadece turk telekomdan alabiliyorum.

Telekomda abonelik başlatın 30 gün dolmadan turknete abonelik taşıma başvurusu yapın

2 Beğeni

Telekoma başvurunca kendi müşterisine ayırdığı port ile hizmetinizi başlatır. Turknete taşıma yapınca aynı port üzerinden turknetten hizmet alırsın.

1 Beğeni

@Murat042 Sanırım Turknetle bağlantılı birisiniz. Turknet benim mağduriyetimi giderebilir mi?

Şuan adsl port üzerinden hizmet alıyorsun o yüzden 15 verebiliyor. Bağlı bulunduğun santralde vdsl port yok. Dediğim gibi bi yol izleyin

@Murat042 hayır vdsl porttayım ama bağlı olduğum dolaba santralden fiber kablo gitmiyormuş. Türknet bana hız sorgulamada destekliyor dediği için TTden geçiş yaptım ama şuan desteklenmiyor diyip beni mağdur ediyor.

Kapasite aşımı var demekki şuan size gelen hız max 17 gelebilir gözüküyor. Teknik bilgiler ekranını atar mısın

Bakın anlarmısınız bilmiyorum ama snr oranı sınırda hatta sonırın bi tık altında. Gürültü seviyesi de fazla bu hat bundan daha yüksek hızı desteklemez. Santral yada saha dolabına mesafeniz bayâ var sanırım. Santral mesafenizi biliyor musunuz

@Murat042 snr margin değerini kendim düşürdüm biraz daha fazla hız alabilmek için. Santral mesafem de netspeed sorgulamada 84 metre yazıyor. TT ekipleriyle bizzat konuştum bulunduğunuz adreste en fazla bu hızı alabilirsiniz altyapı yok sizin dolapta dediler.

@Murat042 Bakın buraya tüm sorgulama sayfalarındaki sonuçları da koyabilirim hepsinde vdsl 35 mbps alabileceğim yazıyor. Ama türk telekom altyapı yok diyor. Altyapı yoksa neden diğer servis sağlayıcılara yanlış bilgi veriliyor. Bugün vodafone netten de aradılar altyapımı onlara da sorgulattım vdslde 50mbpse kadar destekliyor altyapınız dediler ama telekom ekipleri yok diyor bu nasıl oluyor anlam veremiyorum bi tek ben mi böyle bi sorun yaşıyorum?

Telekom kaynaklı sorun.

@Murat042 Bunu ben de biliyorum btk üzerinden Türk Telekoma şikayette bulundum ama onlar da bizim tarafımızdan bi problem yok diyor. Çıldırmamak elde değil.

TTNET e değil telefon şikayeti başlığından Türk Telekom u seçip yapın btk şikayetini ve Twitter üzerinden Türk Telekom destek hesabına yazın

1 Beğeni