Altyapı Türü Anketi

Aboneliğinize ait altyapı türü nedir?

  • ADSL
  • VDSL
  • FTTB (Binaya kadar fiber)
  • FTTH (Modeme kadar fiber)
  • TurkNet GigaFiber

0 oylayanlar

Fiber müşterileri pek sorun yaşamadığı için foruma uğramıyor. VDSL liderliği alacaktır :grin:

11 Beğeni

vdsl altyapı kullanıyoruz.
bulunduğumuz santralde YAPA mevcut. bir umut gigafiber gelir diye düşünüyorum :smiley: umarım :slight_smile:

1 Beğeni

Umarım kısa sürede altyapı sorununuz çözülür ve sizde yüksek hızlı internete kavuşursunuz :pray:

gfb100

En güzeli benimkisi :slight_smile:
Doğan görünümlü şahin :slight_smile:

6 Beğeni

hocam selam hangi iss bu? TurkNet mi? çözemedim

VDSL is rocket :rocket::sweat_smile:…. (şu 20 karakter işine bi el atalım artık yau :pleading_face: @ModeratriX )

Evet hocam TurkNet hem gigafiber hem 100 mbit.
Doğan görünümlü şahin işte :slightly_smiling_face:

O nasıl bir paket :joy: (20 karakter)

hakikaten ya vae mi yapa mı nedir onda mısn?

Türknetin bana reva gördüğü paket bu valla.

Kiminle konuştuysam hangi yetkili ile konuştuysam.
Bana şundan dolayı böyle şu zaman şöyle olacak falan gibi birşey diyemiyor.

1 Beğeni

telekom mu yoksa türknetin gigafiberi mi hala çözemedim

Hocam Telekom olsa özgür iletişim 100 yazar.

Gigafiber 100 yazıyor TurkNet in fiberi.

ama niye 100 peki :smiley:

1 Beğeni

bi yaşıma daha girdim saçmalığa bak :smiley:

Ahhh ahhh kimse bu soruya cevap veremiyor.

Binada yeni birisi abone oldu gelen ekiplere sordum.
Abi bizde bilmiyoruz diyorlar yani hizmeti veren TurkNet faturayı gönderen TurkNet ama bunun sebebini bilen yok.

Evet çok üsteleyincede memnun değilseniz iptal edin dediler.
Gizli örgüt gibi sırrı kimseye söylemiyorlar :grinning:

2 Beğeni

benim konuştuğum kadın da gigafiber için telekomdan izin almamız lazım demişti çokta şeyetmemek lazım :slight_smile:

O an başlarından atmak için herşeyi derler.
Çok sıkıştırıncada beğenmiyorsan kullanma modundalar.
İşte tok satıcı olmak böyle bir şey.

1 Beğeni