Aktivasyonum ne zaman olucak bilgi vermiyorlar

Kaç gündür aktif olmasını bekliyorum internetimi kullanmak istiyorum hayır bir de aktif olsun ki paket değişikliği yapıyım bir de onu bekliyicem bilgi vermiyorsunuz destek kayıt numaram 35456317

Aktivasyon ekranının ekran görüntüsünü atarmısınız ?

Eve gelip modemi bağladılar prizdeki kabloya etiketde yapıştırdılar binada ama destek kaydi falan yazıyorum cevapta vermiyolar

Ankastre etiketlemesi yapıldımı mümkünse ankastrenin fotoğrafını atarmısınız ?

Mümkün değil başka yerdeyim şuan fakat bir kabloya binanın en alt katında isim yazıyor etiketin üstünde Türk Telekom tarafından yapılmış

  • Modemim adsl ben zaten ADSL bağlantı istemiştim ama vdsl verdiler bunun için de paket değişikliği yapmaları lazım o da aktivasyon oluncaymış +Dsl ışığı yanıp sönüyor

ADSL e geçmeyin gidip ikinci el VDSL modem alın. Ayrıca aktivasyon süresi ortalama 10 gündür

Geçsem ne farkeder ki ? Benim için çok hızlı olması mühim değil bundan önce adsl kullanıyordum gayet de yeterliydi benim için

Geçerseniz geçiş için de bekleyereksiniz. Eğer vae de iseniz fiziksel port değişikliği yapılacak o yüzden söyledim.

O kaç gün sürüyor tahminen peki?

3 diye biliyorum yanlışım varsa yönetici arkadaşlar düzeltir

3 gün sıkıntı değil beklerdim de şu aktivasyon işi hızlı olsaydı bari

fiziksel port değişimini 1 aydır bekliyorum gidip modem alın vdsl kullanın tavsiyemdir size :+1:

1 Beğeni

1 ay bekletirlerse iptal ederim .d

dostum vdsl modem al adsl e geçmek için uğraşma bir de.
süreç uzar yine zararlı sen çıkarsın.

2 Beğeni

Millet vdsl arar bulamaz sen adsl deniyorsun hocam 50-100 tl ye vdsl modem al tak geç vdsl den adsl e geçilmez.

3 Beğeni

o değil de, arkadaş tamam madem vdsl modem alıp vdsl ye geçeyim deyip masraf yapacak. sonra turknet, aktivasyonunuzu yaptık, hızlıca adsl geçişinizi de tamamladık falan derse bak sen o zaman :slight_smile:

1 Beğeni

Onun için öyle bir şey yapmıcam .d.d

1 Beğeni

gerçekten sizi anlamadım yani 35 megabitte 85 lira 16 megabitte 85 lira :smiley: fazla mal göz çıkarmaz

1 Beğeni