Sözleşmeyi kargo ile gönderdim ve sisteme eklendi.
TurkNet elemanı geldi modem ayarlarını yaptı Türk Telekom’un müdahale etmesi gerekiyor dedi ve gitti.
Online İşlem Merkezinde Bize Ulaşın bölümünde ‘‘Aktivasyon Problemi’’ diye yeni bir destek kaydı açıldı.
O kayda Türk Telekom tarafından da şimdi bu ekran görüntülerindeki mesajlar geldi.
Bu iş başımı ağrıtacak gibi, zamanında başka adreste Türk Telekom’un kendisinden bile 1 ay hizmet alamadım santralde çalışan birine ulaşıp özel olarak çözdürmeden.
Ben de ilk bağlatırken sorun yaşamıştım bir hafta cebelleştikten sonra saha ekibinden bir abi gelip ankastreye baktı, TurkNet yanlış bağlantı yapmış diyerek düzeltti ve sorunumu çözdü. Siz de üzerinde durun, umarım çözülür.
Yanıt için teşekkür ederim. Aboneliğin yapıldığı adreste değilim, bizzat uğraşamıyorum. O ankastreye bakacak Telekom ekibi gönderene kadar canımın çıktığı zamanları hatırlıyorum. Kaç kere arıza kaydı açtıysam adrese gelmeden hazır mesaj gönderip oyalıyorlardı. Korktuğum başıma geldi yine.
Selamlar, merak etmeyin hizmetiniz en kısa süre içerisinde aktif hale gelecektir. Sizin için açılmış olan destek kaydı üzerinden yetkili kişiler arka planda bu destek kayıtlarını takip ediyor ve hizmeti aktif hale getirebilmek için TT tarafı ile işlemlere başlıyorlar. Eğer çözüm süresi beklenenden uzun sürerse destek kaydınıza girerek detaylı bir şekilde kendinizi ifade edin. Yine size geri dönüş yapıp süreç hakkında bilgi verirler.
Aktivasyon süreci devam ediyorsa tüm işlemleriniz tamamlanıp IP alana kadar sorumluluk TurkNet tarafındadır. Sizin için TT tarafı ile iletişim kurluyor ve sinyalin size ulaştırılması sağlanıyor. Siz şimdilik sadece biraz daha bekleyin. Bir gelişme olması durumunda size zaten kaydınız üzerinden bilgi verilecektir.
İlginiz için teşekkür ederim. Aboneliği aktif etme süresi tamamlanınca aktivasyon tamamlandı diyecekler ama hala internet olmayacak. Kendi TurkNet aboneliğimde de aynısını yaptılar. 2 yılda değişen bir şey olmuş mu göreceğiz. Sizlerin olumlu düşünceleriyle sabretmeye devam ediyorum
Ekstra bir sorunla karşılaşırsanız veya süreciniz beklenenden uzun sürerse bana mesaj atın. Ben kontrol eder size yardımcı olmaya çalışırım. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Çalışan olduğunuzu bilmiyordum.
Bana gelen son mesajları da sizinle paylaşmak istiyorum. sikayetvar.com da 20 gündür etiketleme yapılmadığı için iptal ettirdiğini söyleyenler var.
Arkadaşlar konu ile alakalı oldukça ilgililer. Görüyorsunuz zaten. Şimdi bu süreçte TT tarafına hattı etiketlemeleri için bildirimde bulunacaklar ve hattınızı etiketlettirecekler. Daha sonra size kurulum ekibi gelerek hizmetinizi sağlıklı bir şekilde aktif hale getirecekler. Yine dediğim gibi bir gelişme olduğunda size kayıt üzerinden bilgi verirler.
Turknetin gönderdiği taşeron sadece Telekomun etiketlediği kabloyu senin eve giden hatta bağlar ankastrede, iç hattında sorun varsa ELEKTRİKÇİ ÇAĞIR bile diyebilir. Yani parasını verip kablo bile çekemeyen taşerona denk gelebilirsin.
Etiketleme zaten Telekom yetkisinde santral onlarda o yüzden yapacak bir şey yok.
Ben bunların telekoma yönlendirme yaptıklarını düşünmüyorum. Diğer adresimde de TurkNet kullanıyorum, arıza kaydı bıraktığımda Telekom ekibi gönderen firma şimdi aktivasyon için nasıl Telekom ekibi gönderemiyorlar anlam veremiyorum. Kendim çözmezsem kimsenin çözeceği yok yazık günah insanların işi gücü var hele böyle bir zamanda uzaktan çalışıyor insanlar. Pazartesi iptal başvurusu yapacağım.
Niye yapmasın. Sizi faturalandırmak için bence acele bile ediyor olabilirler. Sonuçta ne kadar erken ip alırsanız o kadar erken faturalandırma başlayacak
İmzayı attım bir kere, yasal süre dolduğunda interneti açmışlar veya açmamışlar, her şekilde faturalandıracaklar.
TurkNet çalışanı eve gelip Telekom müdahale etmemiş diyip geri gidiyor.
Müşteri hizmetleri iki defa Telekoma arıza kaydı açtırdı.
İkisinden de gelen sonuç: ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR