Akşam saatleri hız sorunsalı

Peki destek kaydı açtınız mı? Açtıysanız şöyle bir cevap mı geldi?
“Merhaba Değerli Müşterimiz,
Bize iletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden hat detaylarınızı incelediğimde hattınıza tanımlanan 35 mbps lik hızın tamamının modeminize ulaştığını görüntülemekteyim. Herhangi bir teknik sorun ile karşılaşmadım. Yoğun kullanım saatlerinde yoğunluktan dolayı hız dalgalanmaları olabiliyor. Bağlantınızdaki yavaşlıkla ilgili sorun yaşadığınız anda, bilgisayarınızı modeminize kablo ile bağlayarak, arka planda çalışan programlarınızı kapatın(VPN varsa devre dışı bırakın), modeminizle bağlantıda olan diğer cihazları devre dışı bırakarak İnternet Hız Testi Ölçme & Speed Test — TurkNet adresine girerek. hız testlerini sorun yaşadığınız anda, aynı gün içerisinde 15-20 dakika aralıklarla 3 adet hız testi yaparak bize Online İşlem Merkezi ) üzerinden iletmelisiniz. Test sonuçlarınızı bize ilettiğiniz anda uzmanlarımız tarafından detaylı bir şekilde incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
İyi günler dilerim.”
Ben aktif olarak 35 mbps hızda internet kullandığım için öyle yazıyor.