Akşam/Gece Saatlerinde Olan Paket Kaybı ve Sorunun Çözülmemesi

Packet loss olduğu saatlerde DSL bağlantımı resetlediğimde de aynı şekilde paket kaybı devam ediyor.
Test sonuçlarında da görüldüğü gibi sadece downstream tarafında mevcut. Her server’a ortalama %10-20 arası paket kaybı oluyor (SADECE belirtilen saatlerde ve neredeyse HER GÜN)

OpenWrt kullanıyorum ve WireShark ile de o saatlerde anormal bir durum olup olmadığını kontrol ettim. Aynı sonuçları farklı modem/kablolar ve cihazlar ile onaylayabiliyorum. Benim tarafımda bir sıkıntı görünmüyor. 2023 yılında prime time’da ip poolda olmayıp statik ip kullanmama rağmen yeterli kapasite sunamıyor olmanız benim problemim değil.

Ayrıca aynı saha dolabına bağlı farklı internet servis sağlayıcı kullanan birisi bu yaşadığım sorunu yaşamıyor. Sanırım yeterince aydınlatıcı olmuştur.

Ve sorunu yaşayan kişi sadece ben değilim. TurkNet tarafında yıllardır paket kaybı problemleri mevcut ve TurkNet bu konuyla yeterince ilgilenmiyor/umursamıyor. Birkaç örnek:

Buradaki ekibinizden gelen cevap da “ping ve paket kaybı teknik olarak doğrudan müdahale edilebilecek bir alan değil.” cevabınız ile çelişiyor.

Son olarak da konu ile ilgisi olmayan/özensiz bir müşteri hizmetleri bırakıyorum. Ve an itirbariyle 3+ yıllık TurkNet aboneliğimi sonlandırıyorum.

Destek Numarası: 63410694