Paket kaybı sorunu

Merhaba,
Akşam saatlerinde hızım 1 Mbps’ın altına düştüğü ve paket kaybı olduğu için ethernet kablolu testlerin ekran görüntülerini TurkNet’e gönderdim. Network birimlerinin inceleyeceğini söylediler ve tam 10 gündür sözde network birimleri inceliyorlarmış. Ve 10 günün ardından destek kaydına gelen son cevap şu şekilde:

türknet dönüş

Network birimleri inceleme yapmaya başladığından beri ciddi bir packet loss sorunu var. 10 gün önce kullandığım bilgisayar(son sürüm, interneti etkileyecek program veya virüs yok), modem(TurkNet’ten aldım ve son sürüm), kablo(kaliteli bir CAT6) vs. hiçbir şey değişmedi. Ya ben adamlara ethernet kablolu test atıyorum bana hız kanal ayarı diyorlar. ŞAKA GİBİ!

Aşağıdaki PingPlotter sonuçları network birimleri inceleme yapmaya başladıktan sonra oldu. Zaten TurkNet kaynaklı packet loss sorunu vardı ve nedense şimdi benim tarafımdan kaynaklı bir sorun var gözüküyor. Benim 1 hafta önceki kullandığım pc, kablo, modem vs. değişmedi ki, niye böyle bir sorun var?

1 haftadır network birimleri kontrol ederken ki SpeedTest sonuçları:
(Bilgisayarım hız testi sonuçlarıyla doldu be! Utanın…)