Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz. hatası

Merhabalar evimde turk telekom internet kullanıyorum. Taahhütümüz 12.09.2020 tarihinde bitecek. Biz Turknetli olmak istiyoruz ancak hız sorgulama ekranında adresimizi arattığımızda “Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.” diye bir uyarı geliyor. Yandaki binalarda 75 mbps hız veriyorsunuz ancak bizim evimizde bu şekilde görünüyor. Ne yapmamız gerek?

1 Beğeni

Şuanki portunuz vdsl mi adsl mi?

portumuz vdsl 50 mbps.

Boş port yok büyük ihtimalle

2 Beğeni

Tam kesin bir şey diyemem ama o hata varken geçiş yoluyla abonelik başlatabilirler var.

1 Beğeni

iyi de 50 mbps şuan kullanıyoruz yani portumuz var. portu kaybetmeden geçiş yapamaz mıyız?

1 Beğeni

Şuan portunuzun olması birşey değiştirmiyor boşta 1 port olması lazım geçiş yapılması için.

1 Beğeni

Selamlar, santralde çalışma olduğu ibaresi yalnızca boş port olmaması durumlarda karşınıza çıkmıyor. Bulunulan bölgede o santralde bağlı olan tüm kullanıcılar bir sorun yaşıyorsa (hız düşüklüğü vs. gibi) genel bir planlı çalışmaya gitmiş olabilirler. Bu çalışma kapasite arttırımı olabilir, yaşanılan satürasyon sorununu ortadan kaldırmak için olabilir… Bu durumu açıklayacak birden fazla sebep var aslında. Umarım en kısa süre içerisinde santralde çalışma tamamlanır ve TurkNet’e geçiş yapabilirsiniz.

2 Beğeni

TurkNet in Taahhütsayar sayfasına bilgilerinizi yazın taahhüt süresi yaklaştığında onlar sizi arar detaylı sorgulama yaparsınız

3 Beğeni

aylardır bu durumda gözüküyor. düzeleceğini sanmıyorum.

hız kaybı gibi bi durum da söz konusu değil. mesela 50 mbps paketim var 47 civarı alıyorum.

Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz

1 Beğeni

Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Dün TT aboneliğimi iptal ettirdim. Bugün sorgulattığımda bu hatayı veriyor. Çevremdeki diğer evleri sorgulattığımda hata vermiyor abonelik başlatılabiliyor. Sadece benim evimde bu hatayı veriyor. Sorun nedir anlamadım.

Sizin port boşa çıkmamış olabilir bu yüzden hata alıyor olabilirsiniz

1 Beğeni

aradım tekrar türkneti bize oturduğumuz binada hizmet veremeyeceklerini, bu binada turk telekom ile anlaşmalarının olmadığını söyledi. inanamıyorum bu turk telekomun rezil tekeline. elimizden başka bir şey gelmiyor 50 mbps internete 147 lira para ödeyeceğiz.

1 Beğeni

Netspeed ve milenicom üzerinden de sorgulayın

hayır gözükmüyor. türk telekomu aradık orada bile gözükmedik. ay lav yu filmindeki tınne köyüne dönmüş bizim bina kayıtlarda yok ama biz internet hizmeti alıyoruz anlayamadım gitti.

Siz internet hizmetini başka Bir binanın ankastresinden alıyor olabilirsiniz. Sizin adreste sıkıntı olabilir. Dask internet sitesi üzerinden bbk kodunuzu öğrenip onunla sorgu yapmayı deneyin. Nüfus müdürlüğünün süresinden adresinizi teyit edin. Şu an aklıma gelenler bunlar.

adreste sıkıntı olduğunu sanmıyorum çünkü bina 10 yıllık yani eski değil ve büyük bi bina içeride kendi duvar içi kablolamaları vs. var büyük ihtimal aşağıda kendi ankastre kutusu da vardır.

Dediklerim ihtimaller. Ve eski yada yeni bina olması adres bilgisinin değişmeyeceği anlamına gelmeyebilir… çünkü bazen ilçelerin sınırları değişiyor bazen mahallenin sınırı değişiyor cadde ismini alabiliyor mahalleler bu yüzden yazdım. Başka bir neden de eğer oraya fiber yatırımı yapıldı ise bakır için altyapıyı kapatmış olabilirler

1 Beğeni