Acıbadem Kadıköy 3 Gündür İnternet Yok

Merhaba XXX Bey

Bölgenizde SAHA DOLABI kaynaklı Genel Arıza durumu söz konusudur. En kısa sürede çözümlenmek üzere ekiplerimizin çalışmaları devam etmektedir.

Allah aşkına saha dolabı kaynaklı arıza yüzünden 3 gündür internete erişemiyorum ve hiçbir çözüm yok ne olacak bu sorun otomatik mesajdan başka bir şey yok çağrı merkezi bi muhatap da yok çok rezalet bir hizmet alıyorum türknet’ten

1 Beğeni

merhaba arızanın uzun sürdüğü için k.b yın. destek numarası varsa bi kontrol ettirelim. arkadaşım geri dönüş sağlatırmaya çalışayım .

@EFG

48520752

3 gündür sosyal medyadan yazıyorum destekten yazıyorum kimse sallamıyor. sözde ekip geldi baktı diyorlar ben giriş kattayım kapıya bakıyorum sürekli kimse gelmiyor tamamen yalan üzerine kurulu bi teknik destek

1 Beğeni

Merhaba @Festairum, ben hızlıca şimdi sizin durumunuzu kontrol ettirerek elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve sorununuzu gidermeye çalışacağım. Benden haber beklemenizi rica ederim.

2 Beğeni
  1. gün bitiyor 4. güne giriyoruz artık Twitter’dan da cevap alamıyorum. iş başa düştü sırf türknet’in panosunu evin önünde yakıp sosyal medyada videosunu çekip atacağım belki bu sefer biraz etkilenip işi halledebilirsiniz
1 Beğeni

Yani sinirinizi anlıyorum fakat böyle davranmak çok fevri ve yanlış olur umarım bir an önce sorununuz düzelir bazen aksaklıklar olabilir herkes insan sonuçta biraz daha beklemeniz rica ederim :slight_smile: Ayrıca cezai işlemler uygulanabilir.

1 Beğeni

Merhaba.
İşlenlerinizi kontrol ediyorlardır.
Lütfen sabırlı olun daha yeni buraya yazdınız.

Valla hiçbir şey umrumda değil. gece buraya yazmış olsam da 3 gündür hem twitter hem de destek sekmesinden iletişim kurmaya çalışıyorum sakin sakin anlattım olmadı. yalan üzerine yalan söyleniyor ve oyalanıyorum demek ki artık daha ciddi şeyler gerek.

cidden busefer düzgün olacak. kontrol sağlıyor yetkili . Yarın cevap verir. Lütfen biraz zaman ver. İş daha çok uzar yoksa

hazır ezber laflar bunlar 4 gündür birileri sözde ilgileniyor apartmana geliyor gidiyor bir Allah’ın kulunu göremedim hala fasaryalar devam ediyor.

Türknet’in bir tane bile saha personeli yok mu gelip ilgilenemiyor bu durumla bu kadar mı acizlik söz konusu

@Festairum, size yardımcı olabilmek ve destek olabilmek için müşteri numaranızı istemiştim. Atmadığınız için ne yazık ki elimden birşey gelmiyor. İsterseniz bana hızlıca müşteri numaranızı veya konu hakkında açtığınız destek kaydı numaranızı iletin. Ben detaylı incelemelerimi yaptıktan sonra size yardımcı olmaya başlayayım.

2 Beğeni

48520752 buyrun destek kaydı numarası bekliyorum

1 Beğeni

Sizin hizmetinizi detaylı olarak inceledim. Şu an bölgenizde yaşanılan genel bir arıza durumu söz konusu… Biz bu sorunu TT tarafına iletmişiz ve onlarla birlikte takibini yapıoyr, yapmaya devam ediyoruz.

Ancak bilmenizi isterim ki bu ve buna benzer genel arızalarda ne yazık ki TurkNet olarak bizim doğrudan müdahalemiz olmuyor. TT tarafının çalışma gerçekleştirmesini beklemek zorunda kalıyoruz. Bunun tek sebebi ise ortak altyapıya sadece TT tarafının müdahale edebilmesi…

Ben konuyu detaylı olarak arkadaşlarıma şikayetinizle birlikte ilettim. En kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçeceğiz.

2 Beğeni
  1. gün olacak 4 günde nasıl bir altyapı sorunu var ki hala istanbul anadolu yakası Kadıköy’de ülkenin en merkez konumunda bu sorunu çözemiyorlar. Magma’dan hat mı çekiliyor?

2021 yılında aboneyi 4 gün internetsiz bırakmak nedir ya şaka mısınız kırsalda dağda mıyız sanki rezillikle dolu bir iş yönetimi

Hiçbir sağlayıcı kullanıcısını mağdur bırakmak istemez.

Bir çok internet kablosu TT tarafından sağlanmaktadır ve arızayıda mecburen TT ekibi düzeltmek zorunda çünkü TT tarafından konulan kablo ve o kabloda TT nin.

İnternetinizin olmaması kötü bir durum fakat herhangi bir sağlayıcıyada geçseniz aynı sorunu yaşayacaksınız çünkü aynı alt yapı ve aynı kablo zaten genel bir sıkıntı varmış alt yapıda yani komşularınızda da büyük ihtimalle internet yok.

Sorununuz çözülene kadar sabırlı olmakta fayda var çünkü türknet’in elinden birşey gelmiyor sadece süreci hızlandırmak için ellerinden geleni yapıyorlar.

Çok yanlış düşünüyorsunuz… Tabii ki magmadan kimse hat çekmiyor ama yaşanılan sorunun kökünü bulmak gerekiyor. Altyapı işlemlerine biz müdahale edemiyoruz. Ortak altyapı üzerinden hizmet alıyorsunuz ve biz dahil diğer İSS’lerin altyapı çalışmalarına müdahale edemediği için ortak servis sağlayıcısını beklemek zorunda kalıyoruz.

Bu arada zaten sizin adınıza ortak servis sağlayıcısına arıza bildirimi yapıp arka planda hızlıca çözülmesi için çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz.

3 Beğeni

Somut olarak kanlı canlı bir insan beni arasın şikayetimi dinlesin. 4 gün oldu olacak. bu sıkıntı daha ne kadar daha devam edecek çok merak ediyorum ne mahallede ne sokakta ne apartmanda hiçbir çalışma yok kim yapıyor bu çalışmayı online yapılan uzaktan altyapı çalışması mı bu

1 Beğeni

Bakır alt yapı nerde hata var bulması zordur. Fiber değil ki. bi ışık tutsun nerde kırılma var. oraya ışık gitmiyor diye ek yapsınlar.

Bakır içi gözükmüyor anca kabloları habire bağlayıp test edecekler. Uzun sürmesi normal oluyor

Yani ben 1 ay internet kullanamasam teknik altyapıdan normal yani öyle mi

@Festairum, ben sistem üzerinde açık olan kaydınızın önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Zaten size OİM üzerinden sorununuz hakkında ara ara bilgilendirme yapıyor arkadaşlarım. Yarın yüksek ihtimalle arayarak size durumun izahını yaparlar.

2 Beğeni