9aydır iptal edilemeyen abonelik

Mart ayı içerisinde 9Nisan2021 yılında abonelik iptal başvurusu için mail attım.


Bu tarihten bu yana 1byte bile hizmet almadım buna rağmen beni avukata verip icraya vermişler.
Yapılan bu hukuksuzluk işlemi ile defalarca arayıp telefonla konuşamam rağmen iptal maili gönderin diyorlar gönderdim diyorum hâlâ bu seferde jpeg formatında atın diyorlar ben böyle ahlâk dışı bir firma görmedim

Merhaba

Bu konu hakkında @EFG arkadaşıma yazdım. Bakacaktır.

1 Beğeni

Zaten iş hayatının yoğunluğu ve stresi yetiyor, bunun üzerine bebeğiniz var zaman ayırmanız gerekiyor, birde üzerine bu ve bunun benzeri olaylar ile uğraşmak zorunda kalıyoruz. Hayat bu kadar zor olmamalı!
Taahhütsüz internet diye aldım, hattımda arıza oldu çözemediler akabinde TTNet’e abone oldum sorunum çözüldü. Sonrasında ise abonelik iptali istedim telefon ile mail atmanız gerekiyor dediler, attım baktım hâlâ fatura geliyor ödedim sonra geri ödeme yaptılar, dedim hizmet almıyorum iptal maili attım birdr e-devlet’den yapım dediler yaptım, yine fatura geliyor, nasıl bir Cendere ye girdiysem bir türlü çıkamadım artık nalet okumaya başladım. İlk fırsatta tüketici mahkemesine gideceğim bir arkadaşım var kazanırız dedi gel dedi bakalım fırsat bulursam ziyaret edilip şikayetçi olacağım. Bilişim sektöründe faaliyet gösteren birisi olarak kimseye tavsiye etmiyorum artık 5 yıl boyunca 100 aşkın abone topladım hepsini geri çektireceğim

Merhabalar, aboneliklerin başlaması için nasıl belgeler gerekiyorsa iptal işlemlerini tamamlayabilmemiz için de dilekçe gerekiyor. Şubat ayında ve temmuz ayında sesli yanıt sistemimiz üzerinden iptal talebinde bulunmuşsunuz ama dilekçeler bize ulaşmadığı için yasal olarak iptal işlemlerinizi tamamlayamamışız. Bu süreçte de maalesef faturalandırma devam etmiş. Borcunuz nedeniyle hizmetinizin iptal edilip alacak takip bürosuna devredildiğini görüyorum. Borç bilgilerinizle ilgili 0850 470 1000 hattından da detaylı bilgi alabilirsiniz.

Yukarıda ekran görüntüsü paylaştığım gibi iptal dilekçesi ve kimlik belgemi ek’te sundum, kullanım yapmadığım halde nasıl olurda hala fatura kesilir bu para haram paradır benden talep edilen ücret ve bu kul hakkına girmektir. ben bu ücreti ödemek istemiyorum cumhuriyet baş savcılığına mı illaki davamı açmam gerekiyor benden haraç alıyorlar diye? bu nasıl bir bilişim firması?

Engin Bey, konu ile ilgili 10.04.2021 tarihinde Tüketici hakem heyeti şikayetiniz olmuş ve 21.06.2021 tarihinde kuruma Şirketimiz tarafından cevap yazısı gönderilmiştir.

Verilen cevap yazımızda “ Hizmet iptali için gerekli olan ‘’yazılı iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisinin‘’ tarafımıza ulaşmaması durumunda hizmetin iptal edilemeyeceğini ve faturalandırmanın devam edeceğini belirtmek isteriz .” Bilgisi açıkça beyan edilmiş olup 22.06.2021 tarihli 033720210001911 THH kararında Şirketimiz Hakem heyeti tarafından haklı bulunmuştur. Bu kapsam da fatura iptali söz konusu değildir.

1 Beğeni

Ben gerekli mercilere şikayet yaptım, Allah’ın tüm gazabı bu firma üzerine olsun ki bende o ücreti ödemeyeceğim and içtim bu yolda artık. şubattan bu yana fatura ödemedim gerek yaptığım ödemeleri bana geri ödediniz vede iptal ettniniz temmuz ayına kadar ve temmuz - ağustos ayına yeniden borç çıkarıp beni kendinize borçlu çıkarıp avukata vermek hangi akla ve mantığa girer.

Mail olarak göndermiş belgeleri burada tarafa ulaşmama sebebi nedir? Kapınıza kadar getirip alın bu kimliğim mi demesi gerekli?

2 Beğeni

İptal işlemi için en güzel yöntem e devlet üzerinden iptal etmek tavsiye ederim ben başka bir firmanın hizmetini o şekilde iptal edebildim

1 Beğeni


2021 ŞUBAT ayında ilk olarak e-devlet - TurkNet abonelik fesih işlemi yaptım ondan sonra bir fesih işlemi talebi yok dediler mail atın dediler bende kvkk olarak imzalı belgemi ve nüfus bilgilerimi pdf olarak imzalı olarak attım onlar kabul etmediler

e devlet üzerinden fesih başvurusu takibine bakarmısın gözüküyormu

benim bildigim e devlet üzerinden fesih başvurusu yapıldıgı zaman ne dilekçeye ne faks’a nede kimlik bilgilerine gerek kalmıyo 24 saat içinde iptal edilmesi gerekiyo varsa bi taahhüt bedeli veya borç , iptal edildikten sonra alınıyor senin olayın içinde bi işler var ama çözemedim hakkını ara , eğer fesih takip kısmında gözüküyorsa fesih işlemin onun ekran görüntüsüyle şikayetini tekrar yap

Düzeltme: Üstteki ekran görüntüsünü görmemiştim gözüküyormuş fesih işlemin

evet haklısın 9 ay çok uzun bir süre pdf yerine jpeg istemişler gönderdin mi bilmiyorum fakat vatan haini fetöcü falan ne alaka? bu tarz kavramları gereksiz yere kullanıp için boşaltmayın. normal insanlara bu tarz ithamlarda belli kişiler sayesinde rahatça bulunabiliyorsunuz fakat karşınızda bir şirket var ve söylediğiniz laflar başınızı ağrıtır diyim sonra vah vah etmeyin

Ben size yukarıda detaylı olarak iptal süreçlerimiz ve hem sizin hem bizim yaptıklarımızı anlattım. Böyle suçlayıcı ağır ithamlar yapmaya devam ederseniz üzülerek söylüyorum ki sizi engellemek zorunda kalacağım.

çok haklısınız zaten normal bir kişi yada firma’ya bu tarz ithamlar yakışmaz bu firma ne ayak çözemedim! insanların haklarını gasp etmek, hizmet vermedikleri halde hâlâ neden karşısındaki kişinin cebindeki parayı almaya çalışır? dürüst ve adil kişiler ve firmalar bunları yapmaz bence. aksini yapan kişi ve firmalar sizce nedir? ben orada sitemkar olduğum ve bu konuda çok gerildiğim için artık bu firma için siz nesiniz’e getirdim olayı…

Siz tüm iptal süreci için yapılması gereken işlemleri yanlış ilerlettiyseniz bu TurkNet’in suçu değil. Sizin suçunuz… Sizin gibi memnun olmayan ve hizmetini kolaylıkla iptal ettiren bir çok müşterimiz var. Eğer dediğiniz gibi bile isteye hizmet iptali sağlanmıyor olsaydı, iptal ettirmek isteyen tüm kullanıcılarımıza bu gibi zorluklar yaşatıyor olurduk… Ki böyle bir şey bu zamana kadar olmadı, bundan sonra da asla olmaz.

enes bey siz iptal süreçlerinden bahsettiniz ya peki devletin pdk abonelik fesihi talebini niye göz ardı ediyorsunuz? nisan ayında mail yolu ile iptal dilekçesi yolladım onuda yok saydınız. neden şubat ve mart ayını geri ödediniz, 7’ ay’a kadar olan faturaları neden iptal ettiniz ve temmuz ve ağustos ayına ait 2 adet fatura neden çıkartınız bu yaşanan olaylar sizin başınıza gelse (elinizi vicdanınıza koyun) siz ne yapardınız?

Sizi anlayabiliriyorum. Ancak inanın ben bu süre içerisinde hizmetimi iptal ettirmek için elimden gelen herşeyi yapardım. 9 ay boyunca hizmetimi ne zaman iptal edecekler diye beklemeyip sürekli olarak TurkNet sistemlerini rahatsız ederdim.

keşke tek işimiz sürekli sadece bu süreçleri takip etmek olsa, işiniz ve sorumluluklarınız var, sağlık var, ölüm var bu hayatta. sürekli olarak her gün gündeminiz TurkNet aboneliğimiz olamıyor ne yazık ki…

Evet, söylediklerinizde haklısınız. Ancak kullanmadığınız bir hizmeti iptal ettirmek istediğiniz zaman da üstünüze bir sorumluluk yüklüyorsunuz.

Yapmanız gereken işlemleri doğru bir şekilde yapmadığınız için şu an suçlamalara devam ediyorsunuz.


peki şubat ayında müşteri temsilcisinin tarif ettiği btk fesih işlemini yapmanız yeterlidir dediği ve yaptığım işlem neden baz alınmıyor bu yanlış bir işleyiş midir peki?