4 Gündür İnternet Hizmeti Alamıyorum

Merhaba, 29.01.2022 saat 16:54 tarihinden beri internetim yok bir anda dsl ışığımın sönmesi sonucunda internet bağlantım tamamen gitti. Bir kaç saat bekledikten sonra gelmeyince destek kaydı açma gereği duyup online işlemlere girdim karşıma şu bildirim çıktı;


Destek kaydını açtım ve 1 gün sonra TurkNet müşteri hizmetleri tarafından arandım arızanın en geç 02.02.2022 tarihine kadar giderileceği garantisini verdiler ve görüşme sonlandırıldı. Bu süreçte işimin ve kardeşimin eğitiminin aksamaması için ek internet paketleri almak mecburiyetinde kaldım. 4 gün bekledikten sonra arızanın giderilmemesi sebebiyle online işlemlere tekrar girdiğimde arızanın 3 gün daha uzadığını gördüm.

Açmış olduğum destek kaydına ise bildirimde bulunan aynı cümleler yazılarak arızanın 05.02.2022 tarihine kadar giderileceği iletildi ve geçiştirildim. Bir önceki telefon görüşmesinde ise arıza sebebinin alt yapı kaynaklı genel arıza olduğu iletilmişti buna istinaden yaşadığım apartmandaki komşularla görüştüm ve hiç birisinin internet bağlantılarının kopmadığını öğrendim. Türk telekom santral de çalışan bir kaç çalışana ulaştığımda ise bulunduğum bölgede genel arıza bulunmadığı yaşadığım sorunun bağlı olduğum porttan dolayı kaynaklanabileceği iletildi. Daha önceki destek kaydını tekrar aktif ederek almış olduğum bilgileri ilettim aldığım geri dönüş ise bulunduğum konuma 05.02.2022 tarihine kadar hizmet verilmeyeceği ve arızanın daha erken bir zamanda çözülebileceği veya ileri bir tarihe eskale edilebileceği iletildi. Tamamen geçiştirildiğimi hissediyorum 02.02.2022 tarihine kadar kesinlikle giderilecek dedikleri arıza giderilmedi ve ileri bir tarihe atıldı 05.02.2022 tarihine kadar arızanın giderilmemesi durumunda ise aboneliğimi sonlandıracağım. Bu süreçte almış olduğum ek paketler aylık ödediğim internet faturasını geçti bu duruma daha fazla tahammül edebileceğimi sanmıyorum.

1 Beğeni

hocam TurkNet’in sisteminede böyle mesaj geldiyse pek yapılacak bişey yok gibi duruyor. Altyapı TT ait olduğu için TurkNet bir müdahelede bulunamıyor.

Yapa üzerinden hizmet alıyorsanız ve telekom bölgede dolap yenileme veya altyapı geliştirme işlemi yapıyor ise sizin yapa bağlantınız bundan etkilenmiş olabilir. Sabah twitter aracılığı ile TurkNet destek hesabına yaşadığınız soruna istinaden aranmak istediğinizi belirtin.

1 Beğeni

Sabah twitter üzerinden iletişime geçeceğim teşekkürler.

2 Beğeni

Maalesef bir kaç defa yazmama rağmen cevap vermediler. Yarın abonelik iptal işlemlerine başlayacağım kısa ama tatlı bir macera oldu. İlginiz için teşekkürler

2 Beğeni

Merhaba @creax.git, bana bu süreçte bir şans verir misiniz? Ben sizin için elimden geleni yapmaya çalışır ve bu süreçte destek olmak isterim. Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı paylaşırsanız sevinirm.

2 Beğeni

Merhaba, müşteri numaramı size ilettim.

2 Beğeni

Twitter üzerinden size hiç bir şekilde dönüş yapılmadı mı?

2 defa mesaj gönderdim 1 saat 12 dakika boyunca dönüş alamadım 3. defa etiketledikten sonra destek kaydı oluşturmamı istediler. Destek kaydına sağlanan geri dönüşün yeterli olmadığını ve yukarıda da sizin bahsettiğiniz gibi yapa bağlantımda sıkıntı olabileceğini ileterek bir uzmanın telefon numaram üzerinden iletişime geçmesini rica ederek müşteri numaramı bıraktım. Tekrardan destek kaydı açmam istendi. EFG beyin konu üzerinden iletişime geçtiğini gördüm ve yeni bir destek kaydı şuan için oluşturmadım.

2 Beğeni

Bilgilendirme için teşekkürler @EFG size yardımcı olacaktır mutlaka. Umarım probleminiz kısa sürede çözülür. :pray: :pray:

2 Beğeni

Umarım yakın zamanda çözülür ilginiz için ben teşekkür ederim.

2 Beğeni

Merhaba @creax.git, hizmetinizi ve detaylarınızı inceledim. Şu an bulunmuş olduğunuz bölgede yaşanılan bir genel arıza durumu söz konusu… Genel arızanızın çözümü için ise belirlenen tarih 05.02.2022’dir.

Bu süreyi daha kısaltabilmemiz için yerleşik operatör tarafı ile kontrollerimiz devam ediyor. Sizin sadece beklemeniz gerekiyor.

2 Beğeni

05.02.2022 tarihine kadar bekleyeceğim umarım verilen tarihin daha önce verilen tarihte olduğu gibi tekrar uzatılmamasını umuyorum. İlginiz için teşekkürler.

2 Beğeni

Biz bu süreyi daha kısaya çekebilmek için çalışıyoruz. Umarım hızlıca çözümlenir ve internetinize sorunsuz bir şekilde bağlanabilirsiniz. Eğer bu süre içerisinde ekstra bir durum olur veya süreniz uzarsa bana mutlaka özel mesaj üzerinden yazın. Elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya devam ederim.

2 Beğeni

@EFG bey, 05.02.2022 saat 14:48 itibariyle bugün arızanın 7. günü ve arıza hala giderilmemiştir. Bu kadar yavaş ve kötü işleyen bir müşteri, teknik destek görmedim. 22:50 saatine kadar arızamın giderilip giderilmeyeceği ise muamma ve daha önce yapıldığı gibi tekrar erteleme durumu söz konusu umarım olmaz. Müşteri hizmetleri ise tutarsız davranıyor görüştüğüm herkes farklı bir cevap veriyor birisi 3. şahıs taraflı saldırıdan ötürü arıza var diyor birisi alt yapı çalışması var diyor. TT ise bütün bu iddiaları reddediyor ve portlarımda kabahat buluyor. Sabrımın uç sınırları zorlanmaya başladı adeta tiye alınıyorum. Başka bir açıklaması olamaz.

2 Beğeni

sen onu diyorsun geçen ayın 15inde açmış olduğum arıza kaydına istinaden verilen cevap

Üzücü… Bana da ilk başta arızanın 02.02.2022 tarihine kadar giderileceğini ilettiler 02.02.2022 tarihi geldiğinde 05.02.2022 oldu şimdi ne diyecekler merak ediyorum. Müşteri temsilcileri hiçbir şeyden haberdar değil gerekli bilgilendirmelerin müşteri temsilcilerine yapılmadığını düşünüyorum. Müşteri temsilcileri ile görüşmek tamamen zaman kaybı konuştukça geriliyor ve sabrınızı kaybediyorsunuz yapıcı ve çözüm odaklı bir diyalog asla geçmiyor. Dün telefon görüşmesi gerçekleştirdim ve robot gibi sürekli aynı şeyler söyleniyor. Durumu açıklıyorum 05.02.2022 deniyor sahadaki son durumu öğrenmek istiyorum 05.02.2022 deniyor. Verdikleri tarih geldiğinde ise hiç bir sonuç alamıyorum. Verilen tarihe kadar arıza giderilemiyor ve erken tarihte gidermeye çalışacağız deniyor yahu verdiğiniz tarih de bari arızayı giderin gideremeyecekseniz tarih vermeyin ve yapamıyoruz deyin. Saat 22:50 ye kadar bekleyeceğim pek umudum kalmadı gerçi. Umarım arızayı giderir ve beni haksız çıkartırlar. TT ve TurkNet’i görevini yapmaya davet ediyorum…

2 Beğeni

Eğer gigafiber abonesi değilseniz bu üç bilginin de sonu Türk Telekom a çıkıyor. Bu arada müşteri temsilcileri durumu telekom a iletmişlerdir size oradan verilen bilgiyi aktarıyorlardır. Kablo hırsızlığı veya saha dolabının bir şekilde hasar görmesi gibi bir problem ise sizden başka yüzlerce internet abonesinin o bölgede etkileniyor olması gerekir.

1 Beğeni

O halde telekom ile müşteri temsilcileriniz iletişim kuramıyor zira bu 7 günlük süreçte 5-6 ayrı müşteri temsilcisi ile görüştüm ve hepsi farklı bir bilgi aktarıyor birbirleriyle çelişiyorlar. Hizmet aldığım dolap bana 58-100m mesafede 1-2 dakikada yanına ulaşabilirim bir hasar veya hırsızlık yok telekomda böyle bir durumun olmadığını iletiyor zaten. Kapı komşum ve alt kattaki komşularım aynı saha dobalından hizmet alıyor bölgemde bir problem yok. Ortada arıza olduğundan bile şüphe duymaya başladım.

1 Beğeni

Sİz yapa üzerinden mi hizmet alıyordunuz yoksa vae altyapısı üzerinden mi?

1 Beğeni