Merhaba adresimde ADSL altyapısı olduğu için 16mbps ADSL paketi almıştım o zamanlarda hatlarda problem olduğundan dolayı TurkNet hızımı 8mbps hıza sabitlemişti bir süre sonra adres kontrolümde VDSL 69MBPS altyapımın desteklediğini gördüm ve VDSL/VDSL+ destekli modem alıp VDSL başvurumu 12.09.2020 tarihinde yaptım. Paketim 35mbps olarak geçiş yaptığı halde hala 8mbps internet hızı alıyorum ama ADSL değil VDSL geçişimi yapmışlar. Defalarca konuyla alakalı destek kaydı oluşturmama rağmen 48 saat süre veriliyor süre bitince tekrardan 48 saat süre veriyorlar ne yapmam lazım benim resmen rezillik.
Kısacası 35mbps VDSL paketimde 8mbps VDSL internet kullanıyorum sanırım daha önce 8mbps ye sabitlendiğinden dolayı ne yapmam gerekiyor TurkNet çok ilgisiz.
Merhaba, size 35 paketi tanımlanmış fakat download max hızınız çok düşük olduğu için bu hızları alıyorsunuz. İç tesisat kontrolü yapabilirsiniz. Kablolarda ek vs. var ise yak1 konnektör ile bağlayabilirsiniz veya yerinde destek talep edebilirsiniz.
Ben giriş katta oturuyorum ve kutudan modeme gelen kablonun uzunluğu 5 metre ve herhangi bir ek yok. TurkNet bizzat telefonumu arayıp hattımın 69mbps desteklediğini ücret farkı olmadan 35mbps alabileceğimi söylemişti buna istinaden tplink vdsl vdsl+ modem aldım ve vdsl olarak kurulumunu yaptım ama gel gör ki paketim oimde 35mbps olarak görünüyor fakat aldığım hız 8mbps
Aynı sorunu ben de yaşıyorum telekom altyapı bilgimi yanlış girmiş saha dolabım eskiymiş aslında 82 mbps destekliyor diye TurkNet 'e geçtim 15mbps kullanabiliyorum
Türk telekomda aradı onlarda hattımın 69mbps’e kadar desteklediğini geri kalan sorumluluk TurkNet 'e ait olduğunu söyledi birşey yapamayacaklarını TurkNet size çözüm sağlamıyor diye bildirdi
En kesin sonucu telekom saha ekiplerinden öğrenebilirsiniz. Çünkü telekomda orda yazanı söylüyor. Bana da 82 mbps destekliyor demişlerdi😂 Ben altyapı desteklemediğini saha ekibinden öğrenmiştim.
Port sorunlu olabilir. Dslam cihazında arıza kaynaklı daha önce yapılmış bir sınıflandırma olabilir. (Bunu ben yaşamıştım.) TurkNet ten gelecek cevaba göre kayda tekrar not girersiniz?
Doğru başlıktan açılan kayıtlar sorun çözülmeden kapatılmaz diye biliyorum. Kaydın içinde yaptığınız açıklamada yaşadığınız problem ile ilgili bir iki cümle yeterli olacaktır. Örneğin internet ışığım yanmıyor şeklinde açılan kaydın içinde “DSL ışığım yanıyor, wifi bağlantısı var ama internette Google a giremiyorum, internet ışığı yanıp sönüyor” gibisinden cümleler geçiyor ise teknik personel bunu Modem ayarlarına yorabilir.