Merhaba
49939943 nolu destek kaydıni açtım Son 24 saattir internet bağlantısı yok. Bildirimi yaptım. Sorun çözülmedi. VAE kullanıyoruz. VAE kapalı görünüyor
Apartman girişinde kabloları kontrol ettim. Sorun yok.
Merhaba
49939943 nolu destek kaydıni açtım Son 24 saattir internet bağlantısı yok. Bildirimi yaptım. Sorun çözülmedi. VAE kullanıyoruz. VAE kapalı görünüyor
Apartman girişinde kabloları kontrol ettim. Sorun yok.
Hayat şartları sebebiyle çocuklar bi yere gidemiyor Çocukların tek eğlencesi internet oldu.
Bari internete girsinler. Bi zahmet arıza ile ilgilenir misiniz. Sorun Türk Telekom kaynaklı VAE bağlantısı kapalı.
İyi günler.
Destek kaydınız üzerinden arızanız kontrol edilip size dönüş yapılacaktır.
Hala çözülmedi. TurkNet ekibi yönlendirelecek. Bu en az 7-8 gün demek hep aynı şey eleman gelecek buraya sinyal gelmiyor diyecek. Ve gidecek ne olacak yine en başa yine türk telekoma sevk edilecek yine kontrol yapıldı sorun yok diye bu paradoks devam edecek.
Daha önce de 22 gün bu şekilde aynı paradoks yaşanmıştı. Apartmana sinyal gelmiyor.
Bı husus daha var tek internet kullanıcısı bizim daire 12 perli kablo geliyor ve bu kablolardan yeşil ve turuncu Krone ile çakılı idi ve çalışıyor di.
Dün yine aynı cevapla kontrol edildi sorun yok dönüşü gelince hala internet olmayınca 12 perli kabloları tek tek denedim ve yeşil beyada internet geldi ama sadece beş saat sonra yin ekesildi bugt hiç gelmedi. Adamlar kablo renkleini de değiştiriyor ama hiç bildirim yapmıyor.
Zerre umrunda değiller sadece kendi abonelerine ilgileniyorlar.
Ben bu filmi daha önce de üç defa yaşadım. 22 güne kadar sürmüştü. Türk net ekibi üç defa gelip gitmişti.
Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğü neresi acaba?
Kocaeli Derince 100 santral
Telekom ekibi sinyali verdiği kabloları bildirmesi gerekmez mi? Ankastre ye kadar kontrol ettik deniyor. Ankastre kutusundaki tüm kabloları denemek zorunda kalıyorum.
Hadi zile basıp kablo üzerine işaret bırakmak zor geldi. Bari elindeki tablet den Türk net arıza sistemi üzerinden bilgi ver . Buda mı zor geliyor?
12 perli kabloda her seferinde acaba adamlar hangi kabloya bağlamış diye deneme yanılma yapıyoruz.
Her seferinde de elektrikçi çağıramam .
Müşteri numarası bilgisini forum profil güncelleme kısmından TN müşteri id kısmına girer misiniz mümkünse. Ayrıca özelden iletir misiniz müşteri numarası veya abone numarası bilginizi.
Merhaba @nail41, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben sorununuzu önceliklendirmek için uzman ekip arkadaşlarıma ilettim. Gerekli tüm kontrollerinizi yaptıktan sonra sizinle iletişime geçeceğiz. Konunun takibini bende buradan yapmaya devam edeceğim.
İlginiz için teşekkürler.
Öncelikle VAE aktif olması gerekmez mi? VAE açılması da santralden yapılır diye biliyorum.
VAE kapalı görünüyor
Tüm işlemleriniz tamamlandığı zaman sizinle iletişime geçerek detaylı bilgi vereceğiz. Azıcık beklemede kalmanızı rica ederim
Dün de bi gelişme olmadı arıza devam ediyor.
Gelen giden de olmadı beş gün oldu.
Türk net saha ekibi gönderme imkanı yok mu?
O da gelsin baksın sinyal olmadığını teyit etsin .
Merhaba dsl sinyali kesildiğinde VAE kapalı gözüküyor bu sinyalinizin santral binasından kesildiği anlamına gelmez.
bu tür konularda maalesef tek kişiye muhtaç kalıyorlar kısaca bu durumları yaşamak istemiyorsan telekoma geç yanıtı veriyorlar müdürlüğe geçincede başıma geldiğinde ekip bana bunu söylemişti hatta o dönemde oturduğum bölgeki müdürlük telekoma geçtiğim an çözümü sağlamıştı üzücü ama böyle bir şey olmuştu bende…
Anladım. Sinyal hiç gelmiyor. Bağlı olan kablolar haricinde diğer kabloları da sırayla denedim ama sinyal yok. 12 perli kablo geliyor. Tek internet var apartman da . Tüm kabloları denedik sinyal Yok.
Daha önce de 22 gün kesinti olmuştu vae geçememiştik. Bi kaç e posta adresi verdi bir arkadaş onlara sırayla ebposta attım derdimi anlattım.
Biri döndü ve takip edeceğini söyledi bir gün sonra sinyal geldi.
Dediğim gibi bu yoldan maalesef zora koşuyorlar aracı firma gibi davranıyorlar eski oturduğum bölgede aynı sizin sorununuzu yaşadım ve takmadılar orda ekip telekoma geçin çözülür dendi ve çözülmüştü tek çare müdürlüğe gidip bilgi vermek olabilir vaktiniz olursa
Saha dolabında port arızası veya kablo arızası olabilir.
bu da hiç saha dolabına gelip arızaya müdahale etmediklerini gösterir.