Destek kaydı bir hafta önce açıldı hiçbir gelişme yok. Beni arayan bir Türk Telekom saha görevlisi de olmuyor. Gün aşırı modem arızası, iç tesisat arızası vb. denilerek süreç uzatıldı. Ben zaten detayları beni arayan TurkNet destek görevlisine ilettim, destek kaydına yazdım ama ertesi gün sanki hiç konuşmamışız gibi arıza modemden, kablodan denilerek benden geri dönüş almayı bekliyorsunuz.
Durum aşağıda açtığım ve detayları paylaştığım konu ile aynı.
Acilen konuyla ilgilenilmesini rica ediyorum.
Ekleme:
TurkNet Android uygulaması üzerinden süreci takip ediyorum ama bana destek kaydına yanıt yazıldığında bildirim gelmesi gerekmiyor mu? Ne oldu diye uygulamayı açıp kontrol etmem gerekiyor. Sürekli uygulamayı kontrol etmek mi gerekiyor?
Merhaba @ckk, ekiplere iş emri gönderilmiş ama bende önceliğiniz için ekibimize bilgi verdim. Destek kaydında güncelleme yapıldığı zaman bilgilendirme mesajı gelmiyor. Ara ara sizin kontrol etmeniz gerekiyor.
Selamlar @ckk, şuan 4 Mayıs tarihinde açılmış olan destek kaydı ile ilgili olarak konu network ekibine iletilmiş. Ekiplerimiz şuan teknik ekipten bilgi bekliyor ve gün içerisinde kontrol edilip işleme alınacaktır. Kendilerine öncelikli olarak kontrol edilmesi adına senin için bilgi veriyorum. Ayrıca gün içerisinde detaylı bilgi vermeleri için seni arayacaklar.
Uzun süredir bekliyorum. Dışarı da çıkamıyorum bu sorun yüzünden. Bir an önce çözülmesini bekliyorum. Çünkü bizim tarafımızda yapılacak bir şey yok artık.
@ckk Konuyla ilgili tüm bilgileri detaylı olarak teknik ekiplere ilettim. Network ekiplerinden gelen bilgiler incelenecek ve kısa sürede sana dönüş yapılacaktır.
74790838 numaralı destek kaydını kapattım. @TurkNet-Ekibi
Bugün yazdığım geri bildirimlerde ben haftalardır ne yaşanmış, ne olmuş yazdım. Cevap da beklemiyordum ama gelen cevapla sürecin neden uzadığını daha iyi anladım.
TurkNet’li olmaktan mutluyuz ama bu sıkıntılı süreçten dolayı zaman kaybı yaşayıp üstüne stresten hasta oluyoruz.
Şu an bir sorun görünmüyor. Sorunun giderildiğinin teyidini yapıp yazıyorum. Destek kaydının konusu değiştirilmiş ona göre cevap vermişler. Sanki süreç bu gibi sorunlar yüzünden uzamış gibi geldi bana. Problemin benim tarafında olmadığına kimseyi inandıramadım.
Aynı sorunla artık uğraşmak istemiyorum. TurkNet tarafında buna bir şey yapmaları lazım.
Buna benzer bir sorunu ben de yaşıyorum, 2-3 ayda bir oluyor, bir anda sokaktaki tüm DSL sinyal kesilmeye başlıyor, bazen günde 50 defa internetlerimiz gidip geliyor, sorun santralin sinyali kesmesi ile alakalı, kontrol ettiğimde benimle birlikte tüm komşularımın da internetleri gidiyor, sonra hepsi aynı anda geri geliyor.
Fakat mesela en son 15 gün önce olmuştu, bir daha olmadı, yani 15 gündür internetim 1 kere bile gitmedi. Ama her an tekrar olabilir, 2-3 gün sürüyor bu kesintiler. Arıza kaydı bıraktığımızda ise Türk Telekom ekipleri hızımızı düşürüyor sanki sorun bizdeymiş gibi, ben de artık sorun olduğu zaman arıza kaydı açmıyorum.
Eğer bir gün Fiber internete kavuşabilirsek ( Fiber geleceğini hiç sanmıyorum, ümidim yok) o zaman bu sorundan kurtulabiliriz, umarım 5-10 sene içinde Fiber gelir de DSL’den kurtuluruz. Benim için firma fark etmiyor, TurkNet, Türk Telekom, Turkcell, Türksat, Vodafone hangisi olursa olsun ama 1 firma artık benim ilçeme de Fiber getirsin, 15 yılı geçti DSL kullanıyorum bıktık bu sorunlardan.
Bende de sorun olunca hızımı 30 a düşürdü TT sorunla bir alakası yoktu zaten bunlardan tek çözüm var hız düşürmek.O hız kilidini kaldırmak için TurkNet de yokuşa sürdü illa bir şeye sabitlediler,dedim ne geliyorsa gelsin ben snr düşürüp performansdan vazgeçip kopmayacak şekilde kendim ayarlarım ama yok illa bir şeye sabitlediler.Şuan altyapıdan 10-15 mbps zarar ediyorum bu yüzden.Pek fark olmaz gibi ama ev yoğun olursa bana 10 mbps bile fark ettirir zaten akşam saatleri yoğunluktan daha da çöp oluyor internet.Şuan uğraşmak istemiyorum ama ilerde istediğimde kilidi kaldırmazlarsa iptal edeceğim çünkü ben tarifeli veya tahahütlü paket kullanmıyorum ki sen benim hattıma kilit koyuyorsun.Koparsa kopsun hat belki ben modemi seyredeceğim sadece
“Değerli abonemiz, Internet altyapınızda yapılan çalışmalar nedeniyle ağ hızınızda düşüş ve kopmalar meydana geldiği tespit edildi. Yeni İnternet portundan hizmet almak ve faturanızı güncellemek için lütfen 1’e basın”
Bugün iki kere aradı, ikincisinde açtım ve yukarıdaki ses kaydını dinledim. Herhangi bir tuşa basmadım ve arama kendi kendine kapandı.