10 gündür internetim kesik

Değerli TurkNet kullanıcı dostlarım,
Aranızda Adsl’den Vdsl’e 10 gündür geçemeyen,
(Hatta İnterneti kesik halde bekleyerek) TurkNet.li var mı?
Çözüm sağlanabildi mi.?

  • Forumumuzda bile müşterinize rahat yok…
    Yazı alanımım yarısını " Konun şuna benziyor.
    Diyen yazmama müsade etmeyen koca etiket.
1 Beğeni

h.g aramıza. destek kayıdı açmışmıydınız.

Liderim,
Bahis ettiğiniz M.H. arıza kayıdı ise evet 10.12.2021 tarihli

1 Beğeni

adsl den vdsl geçmek istediğinde internet kesildi.
ankastrede başka etiket bıraktılar mı.
modemi vdsl olarak kurulum yaptınız mı .

modem belki adsl olarak geçiyor sadece. şuan sadece tahmini konuşuyorum.

merak etme ileticeğim konuyu . sadece bilgi almak istiyorum.

Değerli Liderim,


Sıkıntımın başlama kayıdı bu…
5 PDF sayfası, + 5 kez sözlü telefon görüşme. Rıza kayıtlrım ulaşabilme imkanınız var mı? Buraya dökmek istemiyorum.
Akraba oldum, hattımla ilgilenen M.T. kardeşlerimle de

Yok kardeşim, Yok. Netice yok. Siz davul-tokmak benzetmesini bilirmisiniz.? Durumum sorunum aynen o.

2 Beğeni

ben bunu yetkili arkadaşıma yazdım. yarın cevabını vereceğin den eminim.

Liderim,
Lütfen detaylı inceleyin lütfen detaylara dikkat lütfen…
Müşteri toplamınızın en az yarısı, benim durum da ve
Altyapıları T.Telekom kaynaklı, forumlar da kullanıcı ara firmalara yükleniliyor genel de.
Ancak Davul ara firmaların boynunda, Tokmak T.telekom’da
İstediği gibi çalıyor. Bizi Oynatıyor.
Bu gözle 10.12 tarihli ve önceki destek kayıtlarını lütfen,
Benim gözümle inceleyin. Değerlendirme ve isyanım haksız
İse özür dilemeyi de bilirim.

  • Affınıza sığınarak, 30 yıl, 2000 asansör bakımı yapan firma sorumlusu idim.
1 Beğeni

Lütfen kesin çözüm veya " TurkNet olarak biz size hizmet veremiyoruz. Elimiz kolumuz bağlı " deyin. El sıkışıp ay
rılalım.

1 Beğeni

Sinirlisiniz bu konuda anlıyorum. Yetkili arkadaşıma zaman verirseniz araştırma yapması için iyi olacak.
teşekkürler.

1 Beğeni

Değerli Liderim,
10 gündür istenen sürekli zaman,
Bu akşam seyir edemediğim " Derbiyi yarın tekrarını izlersiniz! sinirlenme bekle" demek gibi birşey…
Zaten sizlerden hakikaten içi dolu, haklı kabul edilebilir,
Neden ve niçin böyle olduğunun izahını lütfen bekliyorum.

  • " Ayrıca probleminiz çözümlendikten sonra kullanmadığınız günlerin iadesi ile alakalı online işlemlerden veya sesli yanıt sistemi ile fatura destek kaydı oluşturabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederim."
    D… B. 14.12.2021 17:17

Ağırıma gitti, H…et gibi geldi bana. Sanki
ağlayan Çocuğu şekerle kandırma-sustırma!!!.
Merakım şu ki; başvuru yapmasam, ilave
olmayacak mı? Fazladan ödediğim 10 gün|||
firmanın + (Olağanüstü Gelirler) hanesine mi
yazılacak. Ricasız, başvurusuz müşteri hakkı
verme diye uygulamaları yok mu?
Bunu da sordum telefon da Cevap “Kem Küm”
İnceleme yapacak yetkilinin bu konuda da görüşünü rica ediyorum.

Belki haddimi aştım size de. Şahsınızdan özür dilerim.
64 yaşında ki bu abiniz, belki amcanız sinirlenme den duramıyor. Babanı amcanı gözüne getir lütfen.
Ama ya TurkNet, bence Türk Telekom da veya en sonunda Son çare, BTK kurumumuz bana nedenli, niçinli bilgi verecektir.

Merhaba
yetkili arkadaşlar en kısa sürede hattınızı kontrol edecektir ama ufakta olsa bir cevap verebilmek için bu linkten adres sorgulaması yapıp ekran görüntüsünü paylaşır mısınız?

1 Beğeni


Buyrun Liderim. Diğer altyapı sorgulamalar dan farklı Göknet. Sorgulama…
Diğerleri de 1. 14.12. / 2. 17.12 / 3. 18.12 altyapı Sorgulama.

Durum bu Liderim.
Göknet sorgulaması istemeniz, bence olayı çözdü.
Vdsl.im var. Ama süratle bağlayacak veya doğru iletişimle
Konuyu çözecek M.T. yok.!!!
Yani başka bir sağlayıcı, anında yeni port alır, bağlar, ama benim firmam başaramıyor.
Hatam var mı? Lider’im…

  • 3 görmenizi istediğim altyapı sorgulama garipliği.
  1. 62 Mbps-VDSL, 2.de 0 Mbps-VDSL, 3. İse 8 Mbps-ADSL Görülüyordu!!.
    Taze! Üye olmamdan dolayı formunuz, 1.den fazlasına izin vermiyor Muş.!!!
    Ya Sabır!!!

Boş port var ben belki boş port bekliyorsunuz demiştim ama ihmal var
@EFG @Baran yönetici arkadaşlar iletiyi gördüklerinde size yardımcı olacaklardır sizi anlıyorum sorunumuz için muhattap bulamayınca öfkeleniyorsunuz birde bu kadar süre geçince ekstra canınız sıkılıyor sizden ricam yarına kadar yönetici arkadaşlarımdan cevap bekleyin.

1 Beğeni

Bu arada ilk mesajınız da haklı olabilirsin Lider’im.
Acaba, bu kapışmamız süresinde değerli türktelekom saha elemanları gelmiş, ankstreden Vdsl uçlarına karton bağlayarak ( GİZLİCE-Aşağıdan zile basmadan Lütfedip
" Yeni hattınızı kutuya getirdik ama eski hattınızı söküp,
2 ucunu bağlayamadık. " Bile demeden) gitmiş olabilirler.
Yarın bu halimle merdiven dayayarak bina ankastresine bakacağım. Hatta yine paslı reglet’e bağlamış olabilirler.

  1. Önceki destek talebimde de 5 gün dans ettim. İç tesisatına b.k attılar. Paslı regletten söküp ölmüş ustamın öğrettiği gibi uçları birbirine sargı yapıp, izolebantla bağladım. BİNGO… 1 Yıldır, 3-4 mbps zorla alan, 5 gündür port ve ucu değişen ama o nedenden dolayı sürekli kesilen,
    Pas izin verirse 1,7 Mbps hız veren hattım. 13 ulaşılabilir, 11
    Mbps modem çıkışı aldım.

Bu kadar basit mi? Liderim. Ya…,
Sende de ampul yandı benim gibi.
Kime kızayım ya…
Acıyorum, forumlarda benimki ne çok benzer sorun
yaşayan müşterilerinize. İnceleyin bakın. Göreceksiniz.
Baştan beri haklıyım ya…

  • Paslı reglete kablo takan, aşağıdan balkona bana teknik okul mezunu olduğunu gururla söyleyen, telekom’un asgari ücretle taşeron firmasında çalışan pırıl pırıl ama iş bilmez elemanına mı.
  • 10 gündür 6 PDF sayfası destek karşılıklı mesajı, 5 kez
    Telefon da çok sert konuşarak üzdüğüm D… Hanım, B… Ve
    Y… Beye mi arkalarında selam göndererek yardım dilendiğim M.T. Liderine mi üzüleyim.?
    Yeter artık çözün sorunumu. Ve helalleşerek veda edelim.
    " Kurt kışı atlatır, Ancak yediği ayazı unutmaz"
    Liderim kusura bakma…
    Ununu eleyip eleği asan bu abinin senden ve konuyu inceleyecek @EFG ve @Baran beyden bir ricam sayın Ceo’nuz Cem beyi özellikle YouTube ve kanallar da izliyorum. Selamımı iletin;
    En hızlı internet veren sağlayıcı olmamanın yanında
    " En kısa sürede, kesintisiz ve kesin çözüm " konusunda da abonelerinin güvenini kazanmasını.
    Tavsiye ediyorum.
    İyi geceler,

Sayın KASPROV,
Senden özür dilerim. Bu kızgınlıkla senin mesajlarını sayın Lider’in yazdığını zannederek ona cevap ve teşekkür ettim.
Olayı senin ikazın üzerine ben kafamda çözdüm.

Değerli Liderim,
Sorunum halen aynı şekil de devam ediyor.
Sizde bir gelişme var mı?

Sayın Kasparov,
Senide meşgul ediyorum ama, 11 gündür en gerçekçi cevabı hatta fotoğrafın tamamını sayende gördüm.

Sorunum devam ediyor, gördüğün gibi burada da, “Sinirlenme, süre ver ki, yetkili arkadaşlar incelesin.”
Önerisinde bulunan Liderim’den de ses yok.!!!

Bu stres sinir arasında,
İlk 3+3 gün “Telekom kaynaklı arıza” pembe banyo


16.12.21.de sayfamdan kalktı.
Ama Vdsl. Hattım + 5 gündür nerede, offline…
Evdeki bulgur’dan da mı olduk.?
Bir fikriniz var mı.?

Benim de bugün tam 10 gün oldu internetim yok. Fiber alt yapı gelmiş güya var olan internetten de olduk. Destek kaydı oluşturdum her gün oyalama amaçlı mesaj atıyorlar gelişme olursa size bildireceğim diye.

Merhaba @hskaban, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz size bu konuda elimden gelen yardımı yapmaya çalışacağım. Sizden mesaj bekliyorum.