1 Haftadır Sürekli Kopmalar

30.07.2022 Tarihinden beri sürekli kopmalar yaşıyorum. Bu kopmalar her 5-10 dakika da bir olup kopma yaşandıktan hemen 10 saniye sonra geri geliyor bağlantım.
Destek kaydı açtım 1 haftadır yardım eden olmadı.

Modem hata kayıtlarının ekran görüntüsünü iletilebilir misiniz?

Aynisi bende de oluyordu. 1 günde düzeldi destek kaydı açınca.

Tamamen aynı sorun bende de var. Çözüm bekliyorum sizin gibi

2 Beğeni

Merhaba abone numaranızı ve arıza kayıt numaranızı özel mesaj üzerinden gönderirmisiniz.

Biraz geciktim kusura bakma atıyorum hemen istatistiği

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.23.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B

INP downstream: 11836
INP upstream: 15066
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 18958 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 467 kbps

near-end FEC error fast: 32114
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 696
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :1 min, 18 secs
DSL activetime :0 min, 19 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 7.2 dB
output power upstream: 7.9 dbm
attenuation downstream: 21.1 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 11.6 dB
output power downstream: 14.0 dbm
attenuation upstream: 4.5 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 45 66 66 66 66 66 66 66 66 66 55 54 33
tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 64- 95: 00 11 11 22 22 22 33 34 44 44 55 55 56 66 66 66
tone 96-127: 66 66 66 66 66 76 67 77 67 77 77 77 67 77 76 77
tone 128-159: 77 76 76 67 66 67 77 77 77 77 77 67 67 77 76 67
tone 160-191: 76 66 76 66 66 66 66 66 66 67 67 66 66 66 66 66
tone 192-223: 66 67 66 66 66 76 66 66 66 66 76 66 76 66 66 66
tone 224-255: 66 66 66 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

Hat zayiflaman yuksek

Katılıyorum ve eklemek istiyorum:

Ankastre bağlantılarını ve kablonu kontrol ettir eğer kablon da problem varsa CAT6 23AWG Nexans, Erse, Reçber markalı kablo kullanın eğer bağlantınız da oksitlenme, gevşeme gibi unsurlar var ise yenileyin veya kablonuzda ki diğer 2 damarı kullanın. Ek, dsl prizi, splitter var ise kullanmayın/yenileyin.
Not: Ankastre bağlantısı ve eklere YAK1 kullanın.

Merhabalar, forum üyelerimizin ve moderatörlerimizin paylaştığı çözümleri uyguladıktan sonra bilgi vermenizi rica edeceğim :raising_hand_man:

Destek Numarası: 55102225
Destek Numarası: 55106926
18 Gün oldu halâ bir çözüm bulunamadı.destek numaralarını attım yardımcı olucak var ise destek kayıtlarında detaylı bilgileri paylaştım.

Selamlar @ScotiaKaryatid, kayıt üzerinden yerel sağlayıcı ekiplerinizin adresinizi ziyaret etmediğini ve elektrikçinin iç tesisatınızı kontrol ettiğini belirttiğiniz görüyorum. Tüm detaylarıyla ekiplere bilgi ilettim. Öncelik ve hassasiyet talep ettim. Kaydı takip ediyorum :raising_hand_man:

Arkadaşlar bende zyxel 8623 modem kullanmakyaım aynı sorunları ben tam 2 sene yaşadım.Sonra yaptığım intertnet araştırmalarında modemi 12 volt kendi adaptörü yerine 9 volt adaptörle kullanmaya başladım bütün sıkıntılarım sona erdi.Şimdi kısıntısız şekilde modemi kullanmaktayım hemde türktelekom altyapısı 35 mbps ile 32 mbps hız aşmaktayım.Denemekten
başka çare yok bence