1 Haftadır İnanılmaz Düşük Hız Alıyorum

Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar öncelikle,buraya yazmadan önce müşteri hizmetiydi destek kaydıydı o kadar çok uğraştım ki ama bir türlü sorunum çözülmedi en son belki burada bir çare bulurum diye buraya yazıyorum.Öncelikle sorunum 27.11.2020’de sabah saatlerinde bulunduğum sokağa yeni koyulan büyük beyaz kutularda(isimlerini bilmiyorum)çalışma yapılmasıyla başladı ve yaklaşık 6-7 saat boyunca internetim hiç gelmedi ardından internetim geldiğinde bir hız testi yaptım ve sonuç cidden inanılmazdı.Tam olarak 4.48mbps hız alıyordum ve normalde aldığım hız 30-32mbps arasında sabit bir hızdı.İnternet yeni geldiği içindir diye bir süre bekledikten sonra(yaklaşık 45dk)tekrar hız testi yaptığımda hızım 3.68mbps çıkmıştı ve modemi ne kadar kapat aç yaparsam yapayım ya da TurkNet üzerinden bağlantımı yenilersem yenileyeyim hiçbir şekilde hızımda artış olmadı ve en sonunda bir arıza kaydı oluşturdum ve o gün bugündür arızam devam ediyor.İlk başlarda turknetin teknik bilgiler kısmında hızım vs. gözükürken artık hiçbiri gözükmüyor hatta çoğu zaman teknik bilgilerim kısmına giremiyorum bile.Acaba aynı sorunu şuan benle beraber yaşayan veya daha önce yaşayıp çözüme ulaştırmış kişiler varsa yardımcı olabilirler mi?Durumun vahimliğini görmeniz için buraya 2 adet ekran görüntüsü bırakıyorum:

1 Beğeni

Sadece akşamları mi böyle günün her saatinde mi böyle ?

Ayın 27’sinden beri günün her dakikası böyle.

1 Beğeni

Anladım ben herkesin yaşadığı problem sanmıştım.

Yapa altyapıda mısınız acaba ?

Evet,yapa altyapısını kullanıyorum.

TurkNet üzerinden binanızdaki başka bir daireye sorgulama yapar mısın? Aktif altyapimizdasiniz şeklinde yapa kullananlara özel çıkan yazı hala çıkıyor mu ?

Acaba vdsl porttan adsl porta taşınmış olabilmesi mümkün mü

Onu nasıl öğrenebilirim inanın bilmiyorum.

Modem değerlerinizi atar mısınız. Ve hangi profildesiniz onu da yazınız.

Yaklaşık 2 gündür bu sayfada açılmıyordu yeni açıldı.

Modemin kendi değerlerini paylaşın TurkNet Online İşlem Merkezi yi değil.

Onu nasıl yapacağımı bilmiyorum,söylerseniz hemen atabilirim.

Şu snr margin değerlerinin olduğu yer.

Sanırım burayı diyorsunuz,eğer yanlış şeyi attıysam dediğiniz modem bilgisi kısmına nasıl erişebileceğimi söyler misiniz?

Bahsettiğim yer burası. Kablolar ile ilgili bir sıkıntı olabilir. Ama emin değilim sonuçta 1047 metre uzaklığınız mevcut bir yerlerde kablolarla ilgili bir sıkıntı var gibi düşünüyorum. Yinede arkadaşlar değerlendirse daha sağlıklı olur.

Peki benim bu konuda yapabileceğim bir şey var mı ?

ankastreden modeme kablo arasında splitter veya ek varmı kablo eski mi?

Dolap çalışması olduktan sonra yapa altyapı iptal olmuş olabilir çünkü “aktif altyapimizdasiniz” yazısı çıkmıyor. Destek merkezinden Paket/Tarife kısmından destek kaydı açıp vae ye geçmek istediğinizi belirtin lütfen.