04.02.2021 tarihinden beri internete erişim sağlayamıyorum…

Merhabalar 04.02.2021 tarihinden bu yana internetime erişim sağlayamamaktayım. Araştırdığım kadarı ile kablomun porttan çıkartılmış veya değiştirilmiş olabileceğini düşünüyorum. Arıza kaydı oluşturdum o günden beri bana gelen sadece hazır cevaplar…

size ne deniyor cevaplarda? telekom kaynaklı sorun bulunamadı mı?

Aynı sorun bende de mevcut TT kaynaklı bölgede kablo çalışması var deniyor fakat oturduğum binada 3 tane ttnet kullanıcısı var ve takır takır İnternet kullanıyorlar şaka gibi sanırım TT kendi müşterilerine kablo çalışması yapmıyorlar

Dslam kesik olduğunu görüntülemekteyim falan gibi cevaplar geliyor. Yarın türktelekom il müdürlüğüne gidip kendim çözmeye çalışacağım. Türknete kalırsak haftalarca internetsiz kalacağım…

İstanbuldaki planlı çalışmalara baktım ve hiçbir çalışma göremedim size bize gönderilen mesajlar tamamen durumu yatıştırmaya yönelik mesajlar. Bu ilgisizliklerinden bıktım

1 Beğeni

Bugün bu forumda başka bir kullanıcıdan aynı şekilde il müdürlüğüne gidip kontrol etmelerini istemişler ve görmüşler ki TT tamemen turknetin açtığı arıza raporuna bakmıyorlar sonra üzerine düşünce müşteri, TT bakmış ve portu başka yere takmışlar eskiden olan porta tekrar takınca sorunu çözülmüş valla hakkımızda hayırlısı 6 gün oldu bende aynı çileyi çekiyorum TurkNet eli bağlı oturuyor sadece mesaj yollu ile bildirim ile olacak iş değil

Evet bende forumda dolanırken denk geldim bende şansımı deneyeceğim. Yoksa dediğim gibi haftalarca bekleyeceğiz gibi gözüküyor. Bende olumlu bir dönüş alırsam buraya yazarım

1 Beğeni

Teşekkürler inşallah iyi haber alırsınız

Merhaba, yaşadığınız problemden dolayı üzgünüz. Bu problem porttan veya alt yapı çalışmasından da kaynaklı olabilir.

Sizin yapabileceğiniz en değerli şey sabır ve beklemek olacaktır.

TurkNet online işlemler ana sayfası üzerinde bulunan öngörü arıza tarihi varsa o tarihe kadar beklemenizi rica edeceğiz.

1 Beğeni

@Darkcrak 4 Gündür İnternet Hizmeti Alamıyorum - creax.git tarafından #62 kablo çalışması falan değil bu konuda ki arkadaş aynı sorunu yaşamış ve sorunun kaynağını bulmuş sorun tamemen TT bilerek başka portu değiştirip yıldırmaya çalışması

Maalesef bulunduğunuz şehrin TT il müdürlüğüne gidip arızayı sorgulamaya zorlamanız gerekli muhtemelen benim başıma geldiği gibi portunu değiştirdiler ve hizmet alamıyorsun.
TurkNet ekiplerine ise bölgede genel arıza var, kablonuz hasar görmüş şeklinde bilgi iletiyorlar oysaki alakası yok. TT zorbalığına maruz kalan bir kullanıcı daha üzücü :frowning: Umarım yakın zamanda problemin çözülür siz peşini kovalamazsanız TT Turkneti geçiştiriyor ilgileniyoruz, yapıyoruz diyorlar fakat kıllarını bile kıpırdatmıyorlar.
Hatta TT il müdürlüğüne gitmeden önce TurkNet müşteri temsilcisinden TT genel arıza numarasını isteyin yoksa bize arıza bildirimi yapılmadı gibi çocukça hareketler sergiliyorlar.

1 Beğeni

Tarih falan verdikleri yok. O kadar çözüm yolu sundum mesaj attım şimdi bana mesaj geliyor kontrolleri sağlıyoruzdan başka bişey dedikleri yok…

Bilgiler için çok teşekkürler. Bende sizin konunuzdan yola çıkarak gideceğim zaten. Arıza numarasını arayarak mı istemem gerekiyor yoksa mesaj mı atmalıyım? Gerçi mesaj atsam otomatik hazır cevap geliyor bilemedim…

Destek talebinden sabah saatlerinde öğleden önce beni aramaları için talep bırakmıştım öğleden önce arıza numarasını aldım daha sonra TT’a gittim. Fakat bildirimler ekranınızda bir uyarı karşınıza çıkmıyorsa ilk önce DSL ışığım yanmıyor şeklinde destek kaydı bırakın. O uyarı yoksa TT’a arıza gerçekten iletilmemiş olabilir.


Görseldeki gibi bir bildirim tarafınıza ulaştırıldıysa karaladığım yerde hizmet numarası bulunuyor o numarayla da TT sorgulama yapabiliyor. Eğer ki böyle bir bildirim yoksa DSL ışığım yanmıyor şeklinde arıza kaydı bırakın yarına kadar uyarı gelmiş olur sonra gidersiniz yoksa bize bildirilmedi deyip sizi geri göndermeye çalışıyorlar. Eğer ki resimdeki hizmet numarasını ve müşteri temsilcisinden aldığım genel arıza numarasını göstermeseydim elim boş geri dönecektim.

Benim ekranda sizde olduğu gibi tarih falan hiçbirşey yazmıyor. Bugün öğlen yeni arıza kaydı açıp dsl ışığım yanmıyor şeklinde değiştirdim. Sizin sonuç aldığınız yöntemide ilettim arkadaşlara artık fotoğrafa bakmaya fırsatları var ise tabii. 4 gündür aramaları için yazıyorum fakat arayan yok tekrardan yazacağım inşallah iletirler artık

Twitterdan dönüş yapılan mesaja bakın hahahha şaka gibi ya

@Muratdemirz il müdürlüğüne gittiniz de aldığınız cevabı veya işlemi bizim ile paylaşır mısınız evde karanyinadayim ve eğer sizin de @creax.git gibi sorununuz çözülürse karantinam biter bitmez bende il müdürüğüne gideceğim

Ya yok dostum gitmeyeceğim onların yapacağı işi biz yapacaksak neden bu firmaya para ödüyoruz? Çözüm belli ulaşılacak kişi belli girdiğimiz derde bak. Benim işim internet ile TurkNet yüzünden internet faturasından çok telefon faturası ödüyorum üstüne işlerim aksıyor… En fazla 2 gün daha beklerim ondan sonra iptal işlemlerine başlayıp farklı bir firmaya geçeceğim. 5 gündür 1 allahın kulu ilgilenmez mi ya şaka mısınız arkadaş!

@EFG Bari siz yardımcı olmaya çalışın… Twitter, arıza kaydı ve bu forumdan heryerden ulaşmaya çalışıyorum çözümü belli bir şeyin sonuca ulaşması için daha ne yapmam gerekiyor?

Merhaba @Muratdemirz, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben size elimden geldiği kadar bu süreçte yardımcı olmaya çalışırım.