4 Gündür İnternet Hizmeti Alamıyorum

İPTAL için şimdi e devlet üzerinden başvuru yapacağım bende dostum hakkımızda hayırlısı

Hayırlısı alternatif olarak taahhütsüz milenicom ve gibirnet var onlarla görüşme sağlıyorum bakalım.

Bende millenicom başvuru oluşturdum yarın gelicekler

Hayırlı olsun, bende cimer’e ve btk’ya şikayette bulundum bir işe yarayacağını sanmıyorum gerçi bana aktarılacak son bilgiyi bekliyorum. TurkNet kaliteli bir hizmet sağlayamıyor maalesef tamamen hayal kırıklığı ve zaman kaybı.

Siz farklı operatörden TurkNet e geçtiniz değil mi? Bazen TT ekipleri anlamsız bir şekilde bina girişinde ki ankastrede ya kablolarınızı çıkarıyorlar yada yeni birer dsl ucu bırakıyorlar. Orada adınıza etiketli yeni bir uç bırakılmış mı kontrol etme şansınız var mı?

1 Beğeni

Hocam bakın tek tek tane tane yazıyorum, 30.01.2022 tarihinde aboneliğim onaylandı, 31.01.2022 tarihinde bana modem id ve şifre gönderildi girdim internetim de 75 mbps hız olması gerekirken 2 mbps ve 6 mbps arasında dalgalanma vardı 02.02.2022 destek kaydı oluşturdum ve bana resimde görünen şeyi söylediler o günden taki dün saat akşam üzeri 14:00 veya 15:00 arası dns ışığım yanana kadar dün yandı bana 35 mbps İnternet geldi sorunsuz 4 5 saat kullandım beni aradılar ve dediler ki (2. Resimde görebilirsiniz) iç hattınız da sorun olabilir benim hiç hattım da sorun olsa ttnet kullanırken sorun olabilir veya dün kullandığım ınternette sorun olabilirdi sizin dediğiniz gibi tt ekipleri port falan değişikliği yapsa dün de internetim olmazdı bina kutusunda herhangi bir adıma asılı etiket yok



Yani sürekli aynı şeyler tekrar tekrar dile geliyor ama hiç bir çözüm 4 gün bitti yarın 5. Güne giricez ama ortada bir çözüm yok

bu cevabınıza istinaden yazdım size yerinde destek ekibi gelmedi doğru mu anladım?

1 Beğeni

Evet daha gelen giden bisey yok

1 Beğeni

Tamam ben ileteceğim bu durumu. Müşteri temsilcisi adı olan cevaplar kaydınıza bakan teknik personelin dönüş yaptığı bilgilendirme mesajlarıdır. TurkNet Destek tarafından gelen cevaplar sistem tarafından otomatik olarak oluşturulan mesajlardır. Dikkate almanız gereken müşteri temsilcisinin ilettiği mesaj. Ben durumunuzu “Yerinde destek ekiplerinin gelmediğini ve sorunun devam ettiği” şekli ile iletiyorum.

1 Beğeni

Arıza(!) 06.02.2022 saat 17:34 itibarıyla devam etmektedir @EFG
Destek kayıtlarına ctrl+c ctrl+v dışında yeterli yanıt verilmemeye devam etmektedir.

8 gündür aynı yazı tarafıma gönderilmektedir. Telefon görüşmelerinde ise aynı metin okunmaktadır

Daha fazla söze gerek yok diye düşünüyorum.



4. ekran görüntüsünü 09.02.2022 tarihinde paylaşacağım.

1 Beğeni

:slight_smile: Çok garip TT’un zorbalığına TurkNet’in cevap veremiyor oluşu. TurkNet tamamen pasif kalmış vaziyette. Temsilci arkadaş kendisine şans vermemi rica etti ondan alacağım geri dönüşü bekliyorum aksi durumda tekrar TT veya SuperOnline’a geçeceğim 2 katı ücret öder taahhüte göz yumarım ama kaliteli bir hizmet alırım en azından.

TTNet haricinde hangi İSS lerin yaptırımı var Telekom da yazın da bilelim bari. Resmi ve hukuki bir dayanağı olmayan bir yorum olmuş sanki :thinking:

1 Beğeni

Bunu siz iddia ediyorsunuz ya ispatı da siz yaparsınız diye düşündüm de yanılmışım.

2 Beğeni

@creax.git, bölgenizde yaşanılan genel arıza durumundan dolayı hizmetinizi kullanamıyorsunuz :frowning: Atılan ekran görüntüleri ile bunu anlıyorum… Arızanızın çözüm süresine uyum sağlanmamış. Devamlı ileri tarihlere ertelenmiş. Bunun da farkındayım ve sizi anlayabiliyorum.

Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz size yardımcı olmak için elimden geleni yapabilirim.

1 Beğeni

@creax.git, mesajınıza ulaştım. Ben hizmetinizi ve hat detayınızı detaylı olarak kontrol ederek size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapıyor olacağım. Yine mesaj üzerinden size cevap vererek iletişimimizi devam ettiririm.

1 Beğeni

TT il müdürlüğüne gittim ve teknik ekipten sorumlu şefle görüşme sağladım. İlk vardığımda TurkNet’in talep oluşturması gerektiğini ilettiler zaten bir çok defa destek talebinin iletildiğini ve TT tarafından arızanın giderileceği tarihe yönelik bilgilerin tarafıma aktarıldığını ilettim. Daha sonra TurkNet ortak çalışma talebinde bulunmadı vs dedi tarafıma aktarılan TT arıza giderilme tarihlerini gösterdiğimde ise ikna oldu ve alt yapı kontrolüm sağlandı.
Daha sonra aramızda şu diyalog geçti.

TT: Size 100mbps hız veriyorlar o bölge bu hızı kaldıramıyor hızınız 35mbps veya 50mbps’ye düşerse sorununuz çözülür.
Ben: 1.5 aydır 100mbps hızda kullanıyorum ve bir sorun yaşamadığım eğer çözümden eminlerse hızın 35mbps’ye sabitlenmesi için talep oluşturacağım.
TT: 35mbps’ye düşürün arızan düzelecek düzelmez ise tekrar gelip beni bul ilgileneceğim.

Daha sonra oradan ayrıldım ve TurkNet müşteri temsilcisi Hasan bey ile iletişime geçip durumu aktardım ve hızımı 35mbps’ye sabitledik. Sinyal hala gelmedi.
Hasan bey’e Turknetin ortak çalışma talebinde bulunmadığını iddia ettiklerini ilettim Hasan bey durumu reddetti ve TT genel arıza numarasını tarafıma aktardı.

TT İl müdürlüğüne tekrar gittim ve sorumlu kişi ile tekrar görüşme sağladım genel arıza numarasını vs kendilerine ilettim ve bir çok defa ortak çalışma talebinde bulunulduğunu ve TT nin görmezden geldiğini ilettim. Bölgeden gelen arızaları detaylıca kontrol ettik ve aynı mahallede farklı iss’larından hizmet alan benim gibi 5-10 kişinin daha internet hizmetini günlerdir alamadığı bilgisine ulaştık. Hizmet alamayan tüm kullanıcıların portları değiştirilmiş o yüzden sinyal alamıyorlarmış eski portlarımıza döndürmelerini talep ettim ve eski portuma döndüm bölgedeki herkesin arızası bu şekilde giderildi.

Eğer ki bu tarz arıza yaşıyorsanız TT il müdürlüğüne gidip üzerlerine gidin ve baskı uygulayın TurkNet’in destek taleplerini tamamen görmezden geliyor ve umursamıyorlar. Beklerseniz sorununuz hiç bir zaman çözülmeyecek bilginize yıldırma politikasına göz yummayın.
An itibariyle internet hizmeti alabiliyorum.
Bu sürece kadar yardımcı olan Beyzanur hanıma, Hasan beye ve @EFG, @ModeratriX beylere teşekkürlerimi iletiyorum.

4 Beğeni

@creax.git, inanın sorunun çözümüne sizin kadar sevindim :slight_smile: Umarım bir daha böyle bir durum ile karşılaşmazsınız.

Eş zamanlı olarak bende sabah saatlerinde arkadaşlarıma durumunuz hakkında bilgi vermiştim. Arkadaşlarım da takip ediyordu. Günün sonunda güzel haberlerinizi aldık. Bir daha bir sıkıntı yaşarsanız bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Bu süreçte yanınızda olan @ModeratriX arkadaşımıza da çok teşekkür ederim.

2 Beğeni

Ve mutlu son arızanızın böyle de olsa bu şekilde çözümüne gerçekten sevindim. Umarım bir daha böyle bir sorun ile karşılaşmazsınız. Hizmetinizi iyi günlerde kullanın inşallah. :upside_down_face: :pray:

4 Beğeni