Zyxel Vmg3625-t50b sıfırlanmıyor

Zyxel Vmg3625-t50b sıfırlanmıyor.

ne iğne ile üzerinden sıfırlamayla nede arayüz üzerinden modem sıfırlanamıyor CO Sürümünde denedim F1 de denedim lakin modem bir türlü sıfırlanmıyor.

1 Beğeni

Merhaba Hasan_Enes bey.

Modem kapalıyken arkasınadaki reset düğmesine basılı tutup.
Modemi açtığında bi kaç sn sonra reset tuşunu elinden çektiğinizde ışıklar sönüyor mu.

Denemedim hocam ben modem açık iken denediğimde sönüyor e sonra tekrar geliyor kendine bir süre sonra

Online işlemlerden aldığınız modem. Size özel kurulu halde geliyor. Reset attığınızda yine aynı kurulu şekilde açılıyor. Arkasındaki bilgilerle wifi ye bağlanıyorsunuz.

Biliyorum hocam.

TurkNet 'e geceli 3 ay oldu ve modemi ben ayarlari ile uğraştım gereksiz hizmetleri kapattım hücresel yedekleme gibi tabi bundan cokdaha fazla ayar yaptım lakin snr değerimin dün gece 8.4 e kadar düştügünü gördüm.

normalde hep 10.4 gibi duruyordu ondan sonra sıfırlamak istedim tüm ayarlar aklimda değil direk sıfırlayıp kurtulmak istiyorum

Modemden resetle yaptığında sadece vdsl kayıt işlemleri durur. Diğer yaptığın işlemler kalkar. Modeme girdiğinde sadece şifre değiştirmeni istemesi lazım. Diğer yaptığın işlemler duruyor dediğine göre.

Snr düşmesi yoğunluğa göre düşebiliyor.
Ama crc artınca düşebiliyor tabi sıfırlamak bi işe yaramıyor sıkıntı .

Ben normalde resetlediğimde modem türknetten yeni gelmiş gibi oluyordu herşeyi en baştan ayarlatiyordu şimdi sıfırlıyorum reset atmıs gibi direk benim ayarladığım ayarlarla benim ayarladığım şifrelerle devam ediyor

1 Beğeni

Baya uzun basılı tutsan bile yine aynısını yapıyor mu.

1 Beğeni

evet ne yaparsam yapayım ayni ):

ilk defa başıma geliyor

Tek diyebileceğim. Zyxel konuşmak yapacak başka birşey yok.

7 gün 24 saat hizmet veren 444 1 759 numaralı Zyxel iletişim Hattı’na ulaşarak teknik destek uzmanlarımızdan yardım alabilirsin.
Başka yazılım varsa sor :slight_smile:

1 Beğeni

tamamdir hocam iyi akşamlar

Snr değeri düşmesi çoğu zaman bağlı olduğunuz dolaba yeni abonelerin eklenmesi veya apartmanınızda yeni internet aboneliği alındığında hattın kapasitesinin düşmesi sonucu veya modeme gelen DSL hattında ki zayıflamanın artması ile maksimum kapasitenin düşmesi sonucu snr değeri azalabiliyor. Eğer düşük snr nedeniyle crc hatası oluştu ise modemi kapatıp açarak bunları geçici olarak sıfırlayabilirsiniz. Sizden şunları kontrol etmenizi isteyeceğim. Modemin arayüzünden hat değerlerinin ekran görüntüsünü alın sonra Modemin arkasında bulunan DSL kablosunu yerinden çıkarıp tekrar takın. Bunu bir kaç defa yapın. Sonra tekrar hat değerlerini kontrol edin ilk değerler ile aynı ise yukarıda belirttiğim nedenler nedeniyle snr düşümü olmuştur. Resetleme konusuna gelecek olursak eğer cihazda herhangi bir yazılımsal bug oluşmadı ise arka tarafında bulunan reset deliğine yaklaşık 10 sn basılı tutun bu basılı tutma işlemini yapmadan önce ise bu reset butonuna bir kaç defa seri şekilde basıp bırakın. Eğer yine çözüm olmaz ise. Yukarıda @CKLasT in da dediği gibi Zyxel müşteri hizmetleri ile konuşmanızı öneririm. Telefon ve yazılı olarak iletişime geçebilirsiniz.

1 Beğeni

deneyeyim geleceğim hocam

2 Beğeni

yok hocam yine sifirlanmadi

1 Beğeni

Merhaba, iğne ile kaç saniye basılı duruyorsunuz reset düğmesine?

10 saniye daha dogrusu işiklar sonene kadar

20 saniye basılı duracaksın.

1 Beğeni

Zyxel in sayfasında bir kaç yerde fabrika ayarlarına dönme işlemi anlatılmış. Birinde 10 sn bir diğerinde kapalı konumda basılı tutup modemi açıp 10 sn bekleyin yazıyor bir başka kısımda 20 sn, en son okuduğum sık sorulan sorular kısmında ise 30 sn basılı tutarak bu işlemi yapabilirsiniz yazıyor :person_shrugging: @Hasan_Enes