Zyxel VMG-8623 T-50B Acil İade etmek hakkında yardım?

Kolay gelsin modem iade ile alakalı birşey sormak istedim daha modem elimize ulaşalı 5 gün oldu hiç açmadık kaybolan modemimizi bulduk ondan dolayı boşa fatura ödemek istemiyoruz göndereceğiz yarın belgeleri kargolayacağız onla birlikte modemide kaygolayalım istiyoruz iade için şimdi böyle bir iade durumunda modemin yanındaki faturada iade kısmı bilgisini doldurup adı soyadı tarihi ve imzayı atıp aşağısındaki yeri boşmu bırakıyoruz yani.

İade bilgileri:
İade eden,
Adı soyadı :
Adres :
İmza:

Aşağısında birde İade edilen,
Açıklama :

Cins :
Miktar :
Birim fiyat :
Tutar :

Burada sadece hangi yerleri bizim doldurmamız gerekiyor ? Bu kısımdan sonra başka ek birşeye gerek varmı bukadarmı?

Mehmet Bey, Merhaba bu konu hakkında online işlemlerden destek kaydı açarak daha sağlıklı bir bilgi alabilirsiniz nasıl iade yapacağınıza dair. 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkına sahipsiniz.

Benim yarın kargoya vermem gerekiyor modemi belgelerimi göndereceğim yarın hattımın aktif olması için o arada bunuda beraber göndermek istiyorum aciliyeti var ondan dolayı online işlemler 24 saat arayla yogunluktan sanırım cevap gelmediği için burayada sormak istedim en azından bu dediğim kısımda nereleri dolduracağım bilsem göndereyim sonrasını online işlemler ile konuşayım.

Mehmet Bey, TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’ e girip Yardım Merkezi > Bilgi >Modem ile destek istiyorum. Adımlarını izleyerek kayıt oluşturup aide edeceğinizi ve ne yapmanız gerektiğini sormaniz gerekiyor.

Fakat aktivasyonum daha gerçekleşmedi daha belgeleri yarın göndereceğim sonra 48 saat içerisinde aktif edecekler TurkNet Online İşlem Merkezi’de dediğiniz kısım aktif değil sadece bize ulaşın ksımında “Aktivasyon süreciniz” isimli destek mesajı altında konuşabiliyorum? O kısımada belirttim fakat henüz dönüş yapılmadı 1.5 gündür?

Anladım bu farklı bir durum olduğu için ben bilgi alıp size bilgi vereceğim.

Tamamdır bilginizi beklemekteyim ilginiz için teşekkürler.

Şöyle aktarayim size : ilk olarak 08502888081 numaralı Telefonu arayarak henüz daha aktivasyon aşamasında olduğunuz için müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

Ikinci seçenek olarak ; Oimdeki bize ulaşın bölümünü kullanın ve sabah Twitter üzerinden TurkNet destek ekibine de yazabilirsiniz bu konu hakkında.

Bu numaraya ulaştım abone no veya tel nonuzu girerek müşteri hizmetlerine bağlanınız diyor fakat tam müşteri hizmetlerine bağlayacakken eksik yada hatalı tuşlama yaptınız dedikten sonra çağrı otomatik sollanıyor 10 dakika arayla 6 defa denedim.

Bende yakın zamanda bu modemi iade ettim ama belgeye falan gerek yok TurkNet müşteri hizmetlerini arayın veya online işlemlere yazın işte modem iade edicem diye söyleyin ben müşteri hizmetlerini arayıp yapmıştım onlarda bana 14 günü geçmediği için koşulsuz şartsız iade hakkınız var diyip bana bi kod verdiler mng kargoya gidin bu kodla TurkNet tekirdağ şubesine gönderin dediler modemi bende gittim TurkNet tekirdağ şubesine göndericem modemi dedim onlarda kodu istediler verdim 1 hafta sonra iade işlemleri tamamlandı benide bilgilendirdiler smsle

12 taksit ödemeyle ayda 37 tl 'den fakat daha aktivasyonum bile gerçekleşmediği için fatura hiç kesilmedi. Yarın belgeleri göndereceğim amacım hemen onla birlikte modemide göndermek fakat kimseye ulaşamadım gerekirse modemi önden göndereyim işlemleri sonradan başlatsınlar.