Yurt dışı çıkışı ile ilgili sorunumun çözülememesi

Merhaba,

2 yıldır 100mbps telekom altyapılı fiber TurkNet kullanıcısıyım ve aldığım hizmetten bir hayli memnundum 2 hafta öncesine kadar. İnternet hızım 85-05 mbps yani normal fakat microsoft vb. sunuculara sahip uygulamalara erişemiyorum. Outlook üzerinden işim gereği maillerimi göndermem gerekiyor halledemiyorum. Windows, apple güncellemeleri dahil çok ama çok yavaş. Xbox oyunlarımı indiremiyorum.

Teknik desteğe ulaştığımda tracert ve ping testlerimi ilettim. Telekom ekipleri modemi değiştirdi sorun çözülmedi. Network ekiplerinin dediklerine göre bölgemde kaynaklıymış (!) peki o zaman TurkNet kullanan tanıdıklarımda neden sıkıntı yokta bende var?

Sorun DNS veya VPN ile çözülmüyor. Cloudflare ve Nextdns üzerinden bağlantı sağladığımda da hiç bir şekilde ulaşamıyorum belirttiğim uygulamalara. Türkiye içi network te problem gözükmüyor.

Tekrar destek kaydı oluşturdum çünkü işlerimi yapamıyorum. Fakat bir çözüme ulaşamıyorum. Dediğim gibi dns değiştirmekte sorunumu çözmüyor. Nasıl bir yol izlemem gerekli?

1 Beğeni

Selamlar @adlfrkn, kaydınıza ulaştım. Ekiplere durumu aktarıyorum.