Yine Bu saatler hız düşme problemi

Geçen hafta aynı sorunu yaşamıştım. Destek kaydı açmışlım:D Online işlemler den daha hızlı sonuç alınıyormuş sözde. MH olmamasının sebebini TurkNet ve yetkililer öyle anlatıyor ki ona istinaden yazıyorum. Her neyse tam 17 Saat sonra destek kaydına şöyle cevap verildi. Nuray K. tarafından Merhaba, 25.11.2020 tarihinde bağlı olduğunuz santralde genel bir ağ sorunu nedeniyle bölgenizde internete erişim sorunu yaşanmıştır. Sorunu tespit ederek hızlıca müdahale ettik. Tekrarı olmaması için de çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Yaptığımız kontrollerde artık bir sorun kalmadığını gördük. Problemin bir şekilde devam ettiğini düşünüyorsanız öncelikle modeminizi kapatıp açmanızı öneriyoruz. Yine çözüm olmadıysa bu kaydı tekrar açabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz. Böyle yazdılar ve taki bugune kadar sorun düzelmişti:D Şimdi bugun aynı sorunu yaşıyorum:D Yine buna benzer bir cevap gelecek:D Ayrıca TurkNet neden bu kadar çok kötü bir firma oldu ? Şuan üst komşum Vodofone evde internet kullanıyor. 100 lük paket sorun yok. Yan komşum Dsmart kullanıyor sorun yok. Alt komşum TT 50 mbps lik paket kullanıyor sorun yok ? Neden bizde var yani:D Hayırdır buna bahane nedir ? Diğer firmalara göre daha mı fazla müşteri var:D Geçen haftada herkesin neti düzgün dü ama bölgesel diyorlardı. Neden TurkNet bu kadar yalancı ? Neden OİM üzerin den sorunlarımızın çözülmesi için 17 saat bekliyoruz ? Burası bir forum sayfası yetkililer neden her konu açan müşteri ile ilgilenmiyor ? Mesela ben bi sorun yaşamıştım ilk ay. Burda ki bir yetkili sorunumu 5 dk içinde çözmüştü ? NEDEN HALA HIZIM 1 MBPS LERDE :smiley: Neden TurkNet face sayfasın da milleti bildilendirme mesajı yayınlamama rağmen onaylanmayıp saman altı saklanıyor:D ? Geçen hafta cuma bitmesi gereken saturasyon neden hala bitmedi de ben hala kimse de sorun yok iken sorun yaşıyorum ?. Derhal çözülmesi için ne yapmam lazım ? Ben MH yetkilerine hakaret etmek den bıktım OİM üzerin den :smiley: en son uyarımı da çektim birdaha kine kimsenin duymadığı küfürleri sıralayacağım. !

1 Beğeni

Küfüre karşı bağışıklık kazandı adamlar, işlemiyor artık. :smile: ISS değiştirmediğimiz sürece çekeriz bu problemi, bunlar asla bir işin ucundan tutmaz. Umurlarında değil bu olay.

Anlık olarak neetspeed ile görüstüm. En fazla 75 verebiliyorlarmış. Bu durum üzdü ama aktif mh hizmetleri var. Saturasyon ve TurkNet ile yaşadğım sorunları söyledim. MH resmen telefonda güldü:D Siz bize gelin biz sizi yalanlarla avutmayız dedi:D:D:D Neetspeed MH si bile böyle diyorsa gerçek den gitme zmanı gelmiş. 3 ayı tamamlayınca yine transfer yoluyla sorun yaşamadan geçebiliyormuşuz Neetspeede. İnternet de kesilme falan olma dan. Geçiş sırasın da 1 2 saatlik kopma dışında. TurkNet 'e geçerken ki süreç ile aynı. ISS değişme vakite gelmiş aynen

1 Beğeni

Milleni düşünüyordum ben de, Netspeed’e de bir bakayım. Altyapım da gayet iyi, boşuna kendimizi kanser ediyoruz TurkNet’te. 2 yıldır falan sorunsuz kullandım fakat bunların kalitesi sorun yaşayana kadarmış. Bu saatten sonra asla kimseye önermem. Önerdiğimiz insanlara mahcup duruma düştük.

1 Beğeni

Neetspeed dediğim gibi hacı. TurkNet 'e nasıl geçtiysen aynısı neetspeed de mevcut. Herşeyi onlar hallediyor. Ama işte en son 75 Mbps veriyoz dediler. Üstünü desteklesede veremiyorlarmış. Ama siz gelin halledebilirz dediler. Milleni falan düşünmüyorum ya onun hakkında şikayet fazla. Neetspeed diğerlerine göre şikayet az.

1 Beğeni

ISS değiştirin hocam ben değiştiremiyorum yoksa 1 saniye durmam bu sorunun başka çözümü yok.

2 Beğeni

netspeed için eminmisiniz ? (yani ufaktan ufaktan bende bakıyorum yeni bir iss turk.nete en azından 1 faturalık süre verdim kendimce eğer hala sorun devamsa geçeceğim başka issye)

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP » Sayfa 528 - 529 (donanimhaber.com)

Aynı sorunlarla netspeedtekilerde boğuşuyor dünde türk telekomdakilerde

Tum illerde aksam saatlerinde HİZ kisitlamasi » Sayfa 1 - 1 (donanimhaber.com)

Anlaşılan genel bir sorun ama bu sorunu canımı sıkan müşteri hizmetlerinin yok wifi değil kablo ile bağlanın yok bina içi tesisat bunlar çok canımı sıkıyor gündüz 71 mbit aldığım akşam 1 mbit oluyorsa demekki bende değil sizde var bir sorun …

1 Beğeni

Turktelekom bağlantılı olduğum dolapta 2 gündür çalışma yapıyor… Gidip biraz bilgi alayım dedim… akşam saatlerinde yaşanan sorunun turktelekom da da çok şikayet konusu olduğunu söyledi… aşırı yoğunluğu kaldırmıyor ondan oluyor diye cevap verdi… o yüzden altyapı iyileştirme ye çalışıyoruz diyor…

Hocam genel bir sorun falan değil al üst kattaki komşumla tracert karşılaştırması ona wifi dan bağlanıp denedim

Madem öyle, boşu boşuna kimseyi yormasınlar, sorunun onlardan kaynaklandığını ve üzerinde çalıştıklarını söylesinler. Adamlara 1 Mbps hızın görüntülerini ve linklerini atıyorum ve verdikleri cevap her zaman ki gibi: “hızınız modeme sorunsuz ulaşıyor, sorun kablolarınızda olabilir, modeminiz arızalı” BLA BLA BLA. Boşu boşuna 180 TLlik kablo masrafı çıkarttılar bana ve sorun hala devam ediyor.

Yaşanan hız sorunları hakkında açıklama yapıldı ve sorunların çözümlenmesi için çalışmalar devam ediyor. Sizleri bilgilendirmek amacı ile linki buraya bırakıyorum iyi geceler

1 Beğeni