Yerinde Destek Faturası

Merhaba,

Geçen gün forumda hız düşüklüğü sorununa yardım istemek için konu açmıştım. (bkz: Hız düşmesi ve sitelerdeki yavaşlık - smt287 tarafından #8) Bu konuda yönlendirmeler ile hızlı bir şekilde iç hattı kendim düzeltip eski hızıma ulaştım. Bu konuda yardım eden herkese teşekkür ederim.

Buradaki fatura sorunu ise şu şekilde başlıyor. Hız sorunu ile ilgili konuyu açmadan önce TurkNet Destek kaydı açtım. Turk Telekom ekipleri gelip Ankastreye kadar kontrol ettiler ve problem olmadığını ilettiler. Daha sonra ise TurkNet destek kaydım üzerinden Yerinde Destek Ekibi’nin gönderilebileceği belirtildi. Eğer sorun tespit edilirse ücret alınacağını ve sorun yoksa herhangi bir ücret olmayacağını ilettiler. Yerinde Destek Ekibi gelene kadar beklemek istemiyorduk. Sorunun iç hattan olabileceği belirtildiği için forumda konu açıp (Hız düşmesi ve sitelerdeki yavaşlık) xDSL istatistiklerini paylaştım ve yönlendirmeler ile paslanmış kabloyu düzelttim ve hız sorununu kendim çözdüm.

Bugün ise TurkNet faturamın oluştuğunu ve 219₺ olduğunu gördüm. Bir baktım ki Yerinde Destek ücreti faturama yansıtılmış. Bunun üzerine TurkNet Destek kaydı oluşturdum ve durumu belirttim. Ardından Faruk bey telefon üzerinden ulaşarak benle iletişime geçti. Yerinde Destek Ekibi’nin 1 Mart 2022 tarihinde Ankastrede işlem yaptığını ve sorunu düzelttiğini belirti ancak ben sorunu yukarıda verdiğim konuda da göreceğiniz üzere 28 Şubat tarihinde kendim düzeltmiştim. Faruk beye itiraz ettim ve böyle bir şeyin mümkün olmadığını ve sorunu kendimin düzelttiğini belirttim.

Ayrıca nitelikli yalancılığa giren kısım ise Yerinde Destek Ekibi’nin evime gelip bana ulaşamadığıydı. (Resmen kargoların gelip evde yoktunuz yalanına döndü olay) 7/24 evden remote çalışan birisiyim. Böyle bir şey mümkün değil. Ayrıca evde ailemle yaşıyorum. Ben olmasam bile evde benden başka aile bireyleri var.

Çok fazla ayrıntılı yazmak istedim ve konuyu uzattım. Kusura bakmayın ancak haklı olduğumu anlamanızı istiyorum. @EFG lütfen bu konu hakkında yardımcı olunuz. Özelden size destek numarasını da tekrar ilettim.

Destek taleplerinden görüntüler:

Ahhh ahh, şu konular başkasının başına gelince bile ben stres oluyorum, kişi ne yapsın? Cidden turknetin şöyle şeylerini görünce soğuyorum.

1 Beğeni

Gerçekten talep açtığıma bin pişman oluyorum. Keşke direkt foruma xDSL istatistiklerini atıp yardım isteseydim. Durduk yere borçlu çıktım.

Banada herseferinde ankastre kutusuna kadar kontrol geldiler diyor ama elde var sıfır,. Yalan dolan olduğuna inanıyorum, bir kere bile denk gelmedi

Merak etmeyin eğer bir yanlışlık varsa gereği yapılır. @EFG müsait olduğunda detaylarına ulaşıp size gerekli dönüşü yapar. Yerinde destek ekibi geldiğinde bildiğim kadarıyla müşteri ile görüşüp bilgi alışverişi yapıp imza falan alıyor diye biliyorum. Enes Bey in dönüşünü bekleyin derim.

1 Beğeni

Bilgilendirme için teşekkürler. Telefon üzerinden bana ulaşan arkadaş ya konuyu çok farklı anlamış ya da bana yalan atılıyor. Kimsenin üzerine bir suç atmak istemiyorum ancak destek kaydında da bu durumu belirtmeme rağmen nasıl bu şekilde sonuçlandı aklım almıyor.

1 Beğeni

Sonunda fatura düzenlendi.

3 Beğeni

insanlar konuşa konuşa :wink:

1 Beğeni

Sürecinizi arka planda bende takip ediyordum. İşlemin tamamlanmasına sizin kadar sevindim :smiling_face_with_three_hearts: Her zaman TurkNet olarak kullanıcılarımızın söylemlerini dikkate alarak hareket ediyoruz. Umarım bir daha böyle bir durum yaşamazsınız.

3 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim. İyi günlede kullanın hizmetinizi. :slightly_smiling_face:

3 Beğeni