Yerinde destek ekiplerine nasıl ulaşabilirim?

İyi günler,

3-4 gündür internete erişim sağlayamıyorum. Dsl ışığı yanmıyor. Arıza kaydına gelen TT sorunun kullanıcı kaynaklı olduğunu belirtiyor. TurkNet Online İşlem Merkezi’den ve şikayet hattından yaptığım görüşmede belirtmeme rağmen bugün yine sorunum hallolmadı ve sağlıklı bilgi alamıyorum.

Destek kaydına yerinde destek istiyorum yazabilirsin. Sorun sizde ise 99 TL ücret alırlar. Sizden kaynaklı değil ise ücret alınmaz.

Teşekkür ederim. Az önce şikayet hattından yaptığım görüşmede TT’un attığı mesajın otomatik mesaj olduğu daha ekiplerin kontrol yapmadığını ve biraz daha beklemem gerektiğini söylediler. Bakalım ne kadar sürecek :confused:

2 Beğeni

TT nin attığı mesajlara pek dikkate almayın. Sizi arayan teknik destek ekip elamanını dinleyin sonra güzel bir dil ile güzel seviyeli açıklayıcı olarak derdinizi anlatın yardımcı olacaktır. Benimde maximum alacağım hız düşürüldü TurkNet geçince. 2 gün sonunda arandım TurkNet tarafından ve iş emri verildi TT ye az da olsa hızımı artırmışlar ama SNR değerlerim yerler de. Tekrar arayınca durumu anlattım. TurkNet yetkilisi siz o mesajı dikkate almayın. Ben saha ekipleri ile görüşücem. Tekrar not düşerlerse yine dikkate almayın ben sizi arayıp detayları anlatıcam dedi. Öyle kaldı.

1 Beğeni