Yeni Tesisatta Sinyal Sorunu

Merhabalar, Gebze Arapçeşme mahallesinde ikamet etmekteyim. Gebze belediyesi iş birliği ile gigafiber altyapısı yapıldı ve başvurular açıldı. Oturduğum daire için 30 Ağustosda başvuru yaptım. Bugün yani ancak 8 Eylül tarihde bina içi tesisat çekimi yapıldı. Fakat teknik ekip apartmanınızdaki kutuya sinyal gelmediğini söyleyerek modem kurulumu yapılmadan gittiler. Kendilerinden bu konu hakkında bilgi almaya çalışsam da pek bilgileri yok gibi görünüyordu. Oyun geliştiricisi olduğum için internet benim herşeyim konumunda. Bu durumu destek birimine sorduğumda ise matbu kopyala yapıştır cevaplar alıyorum. Bknz;

TurkNet işlemlerini hızlı hallediyor kullanıcısına önem veriyor diye tercih ettim fakat süreç aşırı yavaş ilerliyor. Kaldı ki dışarıdan çekilen hat yeni nasıl sorunlu olabilir? Ben TurkNet Online İşlem Merkezi den gereken cevabı alamadım ve sorun çözüm yolunu algılayamadım. Ben bu sinyal sorunu için aylarca beklemek durumunda mıyım? Yardımcı olursanız sevinirim çünkü halen devam etmekte olan oyun projelerimi ekip arkadaşlarımla olan iş yükümü ona göre ayarlamak isterim.

1 Beğeni

Merhabalar. Aynı durumu bir kaç hafta önce biz yaşadığımızdan dolayı şunu söyleyebilirim. Altyapı ekiplerinin çalışma planlaması neye göre sürüyor bilmiyorum ama biz sinyal için altyapı ekiplerini yaklaşık 11 gün bekledik. Kimilerinde bu süreç çok daha uzun olabiliyor. Müşteri numaranızı özelden @alperenatici ile paylaşırsanız yardımcı olabilir. Bize çok yardımcı olmuştu çünkü.:upside_down_face:

Selamlar @Kaesu, foruma hoş geldiniz :raised_hand:t2: Forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından kontrol sağlayamadım. Rica etsem destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Merhaba, bağlantım yapıldı sinyal geldi denildi. Öğlen saatlerinde internetim vardı daha sonra işe geçtim. Gece 2 gibi eve geldiğimde


Bu görüntü ile karşılaştım. Bununla ilgili bir destek kaydı oluşturdum destek kayıt numarası 55891991 yardımınız için şimdiden teşekkürler.

@alperenatici Alperen bey, yardımınızı rica ediyorum dünden beri internetim yok maalesef. Kurulum ve arıza ekipleri cumartesi çalışıyor diye biliyorum. Zaten şuanda mahallemizde aktif çalışan saha ekipleri bulunmakta. Müşteri hizmetleri arızayı onayladı ekiplere bilgi verildi dedi. Dışarı çıkmam gerekebilir gün içinde gelirler mi diye sorduğumda evde bulunmanız gerekmekte dediği için günümde evde boş boş gitti maalesef. Ayrıca TurkNet den kaynaklı bir sorunda olsa faturalandırılma yapılmaya devam ediliyor. Bu şekilde kaç gün bekleyeceğim de meçhul herhangi bir bilgi verilmiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Bir üst yorumda destek numarasını ve özelden müşteri numaramı da sizinle paylaştım.

İlgili birim mutlaka ilgilenecektir. Temsilciye “Gün içerisinde evde olamıyacağımı fakat ekiplerin gelmesi halinde telefon numarama ulaşılabileceğini ve mutlaka bu numaradan iletişime geçilmesini talep ediyorum.” diye belirtin eve geçme imkanınız olmazsa yakınınıza veya komşunuza böyle bir işlemin olacağını belirtin yardımcı olmasını isteyin. Fatura işleniyorsa kullanmadığınız gün süresince faturanıza indirim talep ediniz.

İlginiz için teşekkürler, faturalandırılma konusunda dediğiniz gibi yapacağım. Fakat bu durum hiç sakin geçmiyor ve sinir bozucu maalesef. Sizde kendinizi benim yerine koyduğunuzda bu durumu anlayacağınızı umuyorum. Çözüm neden bu kadar uzun sürüyor sadece onu anlayamıyorum.

Selamlar @Kaesu, 55891991 numaralı kaydınıza istinaden süreç saha ekiplerine aktarıldı. En kısa sürede müdahale gerçekleşecek :raised_hand: