Yeni Port tanımlandı

Yeni Port tanımlandı turktelekom ekipleri gelip port yönlendirmesini yaptı fakat modemde tüm ışıklar yanmasına rağmen internete çıkış yapamıyorum Modem buluşmuyor bunun sebebi nedir?

Yaşadığınız problem ile ilgili destek kaydınız yoksa, hemen destek kaydı oluşturunuz. TurkNet size kaydınız üzerinden bilgi verecektir.

1 Beğeni

Aynı şekilde ekran görüntüsü ekleyerek devam eden arıza kaydına ekledim, teşekkürler.

TurkNet yeni port açtı yapa lar iptal olmuş vae ye geçiş yapacaklar kullanıcı adı ve şifrem değiştimi modem kurulu DSL ve internet ışıkları yanıyor internete çıkış yapamıyorum bütün bilgileri türktelekom veriyor TurkNet e ulaşamıyorum abi ne kadar saçma bir müşteri hizmetleri var bu TurkNet in lanet olsun ya 5 gündür interneti açamadılar.

Merhaba

Teknik bölümde vae olarak gözüküyor mu? Vae geçtiğinizde altaki yapa profil gözükmemesi gerekiyor.

15 gündür bekliyorum tt suçu TurkNet 'e atıyor TurkNet tt ye atıyor turknetin ekipleri gelip bina ankastre kutusunu kontrol etti sinyal yok dedi hâlâ türktelekom kaynaklı arıza yok diyorlar artık bir çözüm bulunsun @EFG

Arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgiler vermişler. Şu an hattınızda ve yeni portunuz aktif hale gelmiş ve kullanım gerçekleştirebiliyorsunuz. Yardımcı olabileceğim farklı bir konu var mı?

1 Beğeni

Bizim sonurunumuzla ilginen yok

Merhaba. @HZ55

Destek kaydınız açıksa destek no’la beraber @EFG’beye mesaj olarak atın

Mesajı gönderdim inş çözüm bulunur