Herkese merhabalar, 10 aralıkta başka bir ISS’den geçerek TurkNet’li oldum. Müşteri hizmetlerinin olmayışı ayrıca TurkNet hakkında okuduğum kötü yorumlar beni bu süreçten önce oldukça fazla geriyordu, TurkNet hakkında pozitif düşünemiyordum. Her şeye rağmen geçişimi sağladım, nasılsa taahhüt yok istediğim zaman çıkabilirim diye kendimi motive ettim. Aslında bu süreçte benim kararımı en etkili biçimde değiştiren TurkNet 'in fiyat politikası oldu. Hem uygun fiyat hem de maksimum hız!
Uygun fiyat dememin sebebi fahiş fiyat olmaması. 2021 yılındayız ama hâlâ temel haklarımızdan biri olan interneti sanki lüksmüş gibi fahiş fiyatlardan ücretlendiren firmalar var. Bu politikalarından vazgeçmedikleri sürece müşteri kaybetmeye devam edeceklerine eminim.
Günümüz teknolojisinden gerçekten uygun fiyattan yararlanmak bizimde hakkımız. Bu arada geçiş sağladığım ISS’yi sözleşmem bitmeden arayıp fiyat öğrenmek istediğim de, bana verecekleri hıza istedikleri fiyatı duyunca küçük bir hayal kırıklığına uğradım. Yakın zaman da daha uygun fiyatlar olmadığı taktirde başka bir İSS’ye geçeceğimi belirttim. Evet günün sonun da buradayım, iyi ki de buradayım! Çünkü; fiyatta iyileştirme yapılacağına zam yapılmış, bir de hanımefendi diyor ki, “Efendim sözleşmenizi yenileyelim ki yıl başından sonra gelecek zamlardan etkilenmeyin.” Ulan! 16 MBPS’ye 96 lira fiyat çekiyorsunuz neymiş bir de 24 aylık sözleşme imzalatacakmış ki zamlardan etkilenmeyecekmişim. Yazık gerçekten yazık!
TurkNet’e geçtiğim de hemen hızımı alabileceğim maksimum hıza yükselttim. Hız arttı ama fiyatta bir değişiklik olmadı. İşte bu yüzden insanlar burayı seviyor. Hızımı yükselttikten sonra gece 4-5 arası 1-2 dakikalık bir internet kesintisi yaşadım ve modem değerlerimi kontrol ettiğimde bir de ne göreyim? Hızım tekrar eski haline dönmüştü. @EFG hız yükseltme işlemlerinde işlerin hızlanması için yardımcı olmuştu. Başka bir konu da yardıma ihtiyacım olduğun da onunla iletişime geçebileceğimi belirtmişti. Hemen aklıma @EFG’ye mesaj atmak geldi, evet sorunum çözülmüştü. Hızım tekrardan eski haline dönmüştü. Adı geçmişken @EFG’ye teşekkürlerimi iletiyorum. Sherlock Holmes mübarek çözemediği sorun yok.
Şuan verdiğim ücrete göre aldığım hız beni mutlu ediyor, ücretinin hakkını verdiğini düşünüyorum. Müşteri hizmetlerinin olmayışı beni geçiş yapmadan önce geriyordu ama geçiş sürecim tamamlandıktan sonra oluşan sorunlarımın bu kadar kısa sürede çözülmesi beni sevindirdi. TurkNet hakkında bende olumlu etki bıraktı. Bunları arkadaşlarımla paylaşırken bir arkadaşımın da TurkNet’li olmak istediğini duyunca sevindim evet yakında bir kişi daha TurkNet’e geliyor. Hiç bir firma bunun farkında değil belki ama insanları ■■■■■ yerine koymaktansa, onlarla ilgilenmek sorunlarını çözmek onlara olumlu dönüşler sağlar ve marka itibarını yükseltir. Bu bilincin Türkiye’de ki tüm firmalara geçmesini temenni ederim.
Ne yazık ki ülkemizde ki çoğu firma müşteriden nasıl daha fazla para alırım, nasıl kelime oyunlarıyla daha fazla yolarım diye düşünüyor. Bunun yerine nasıl bu müşterilere daha iyi hizmet veririm, onlara yalan yanlış sözler söylemektense marka itibarım için doğruyu söylemeyi yeğlerim dediği taktirde ilerlemeye başlayacaktır.
Şuan TurkNet kullanamaya devam edeceğim ve ayrılmayı da hiç düşünmüyorum. Tabi ki bu şekilde kaliteli hizmet vermeye devam ettikleri ve müşterilerini ■■■■■ yerine koymadıkları sürece.