Yeni bağlanan fiber “atlak” sorunu

Merhabalar yaklaşık 4 ay beklediğim fiber nihayet bugün bağlandı lakin o da ne altyapımda gelen kişinin tabiriyle “atlak” (ilk defa duyuyorum) sorunu varmış haliyle PON bağlantısı sabitlenmiyor lakin ölçüm yapan arkadaş sinyal var diyor lakin bu bahsettiği “atlak” sorunundan ötürü bağlantım yok üst amirini aradı sanırım hizmet numarası vs derken sorun var dedi zaman sordu 1.5 hafta dedi telefondaki kişi ve ben de durumu izah ettim evden çalışıyorum ve izin alabileceğim zamanın aşırı kısıtlı 1 zorlasam 2 gün civarında anca izin alabilirim aktif olarak home office olarak çalışıyorum sonra bu arkadaş sağlayıcınızla konuşun VDSL hattınızı açsınlar bu süreçte falan dedi gitti destek kaydı açtım öncelik falan dediler ama sorun şu gelen arkadaşa soruyorum TurkNet şöyle öncelik diyor vs. Yok böyle şeyler genelde bize ulaşmıyor yok işte basit bildirimler geliyor falan tarzı konuşuyor ha geldi ha gelecek denilen fiber 4 aya yakın sürdüğü için zaman konusunda güvenmiyorum haliyle yardıma ihtiyacım var nasıl çözebiliriz elden bir şey gelir mi? Gelmezse geri vdsl e mi geçiş yapayım eğer TurkNet kısa sürede çözemeycekse farklı bir sağlayıcıya mı geçeyim bilmiyorum

Merhaba @Bey2, hizmetinizi kontrol ettiğimizde hattınızda yaşanan arıza için saha ekiplerine iş emri ve öncelik iletilmiş. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.

Hala bekliyorum pazartesiden beri internetim yok vdsl hattını aktif edin işlerimi yapayım en azından. Müşteri temsilciniz 36 saat kontroller sürecek demişti ısrarla sorunun net kaynağını söylüyorum gelen ekip açık açık “sorun sistemsel, hatta atlama var” dedi ve bunu müşteri temsilcilerinize ilettim geri dönüt olarak santralden binaya bakılacak vs yazıyor çocuk yerine koymayın bizzat ekip sorunun ne hattıma ne binamda ne modemimde ne başka bir şeyde olduğunu iletiyor acil bakılmasını istiyorum

Merhabalar, saha ekiplerinin müdahalesinden sonra problem çözülecektir. Ekibimizle konu hakkında tekrar iletişime geçiyoruz.

8 gün evet tam 8 gün oldu Bu süreçte yaşattığınız mağduriyeti tarif etmek zor Sormak isterim Ne zaman Türk Telekom’a sözünüz geçecek Elinizde herhangi bir bilgi olmadığı hâlde 8 gündür ‘saha ekipleri’ ifadesini sakız gibi çiğnemeniz trajikomik olmaktan öteye gidemiyor Elinizde bilgi yok gelişme yok somut bir adım yok Peki öyleyse bu ‘saha ekiplerinin’ Sahra Çölü’nü aşıp Pasifik Okyanusu’nu geçerek bir gün evime ulaşacağından nasıl bu kadar eminsiniz Varsayımlar ve temennilerle hizmet verilmeye çalışılması ciddi bir problem Bu durum artık teknik arızadan çıkıp kurumsal bir sorumluluk ve yönetim eksikliği örneğine dönüşmüş durumda Yaklaşık 192 saattir süren bu çözümsüzlük karşısında hâlâ aynı kalıplarla cevap vermeniz açıkçası ciddiye alındığımı hissettirmiyor

11 gün oldu bunlar forum mesajına yanıt bile vermemişler şaka gibisiniz kısa süre içerisinde yasal olarak hakkımı savunacağım bu tarz bir müşteriyi umursamazlık ve mağdur etmek anlaşılabilir değil ne bilgi var ne başka bir şey rezillik hat safa

Merhaba, uzayan süreç için üzgünüz. Arka planda sürecinizi yakından takip edip sürecin hızlandırılması adına ekiplerle iletişim halindeyiz. Tekrar konunun aciliyetini bildiriyoruz, ilgili birimimiz kısa süre içerisinde sizi bilgilendirecektir.