Yeni Abonelik Port Açma

Merhabalar,

Yaklaşık 2 hafta önce TurkNet’e geçiş sağladım, daha önce Adsl kullanıyordum, bölgemde Fiber olmadığı için VDSL olarak anlaşık buna istinaden modem aldım, modem kurulumu sırasında modemime IP gelmiyordu. TurkNet yetkilileri ile telefonda görüştüm, teknik ekip’de geldi kontrol etti ama altyapısal ya da modem kaynaklı bir problem gözükmediğini bildirdiler. Teknik ekip tarafından arancağımı ve port açılması gerekitğini söylediler. Henüz herhangi bir telefon gelmedi, bu port açma işlemleri kendim yapabilir miyim? Evden çalıştığım için gerçekten zorlanıyorum, 2 haftadır internetim yok

Selamlar @najerin, şu anda hattınızla alakalı gereken işlemlerin yapıldığını ve hizmetinizin 20 saati aşkın süredir aktif olduğunu görüyorum. Keyifli kullanımlar.