Yeni abonelik aktivasyon sorunu

evet ben 26,09,2020 de aboneliğimi turk net e taşımak için gerekli başvuruyu telefon üstünden yaptım daha sonra gerekli evrakları posta yolu ile gönderdim 01 10 2020 de bana aktivasyonumun tamamlandığını ve kullanmaya başlayabileceğim söylendi modeme kullanıcı adım ve şifremi girerek işleme başlayabilirsiniz dendi kullanıcı adı ve şifreyi girdim ama internet çalışmıyordu müşteri hizmetlerini aradım sonun hemen çözümleneceğini arkadaşların kontrol edeceğini ve hemen geri dönüş yapacaklarını söylediler sonuç mu 7. gün ve hala dönüş yapan yok online hizmetlerden yazıyorum yazan cevap veren yok sürekli hazır mesaj atıp duruyorlar sonuç çözüm yok geri dönüş yok kendim sürekli arıyorum her aradığım biz buradan bir şey yapamıyoruz ama hemen çözümleyip size dönüş yapacağız birazdan deyip hala o birazdan gelmiyor nedense 7 gündür tek bir dönüş yok bu kadar berbat bir müşteri hizmetleri olamaz bu kadar çözüm üretmekte aciz olan bir şirket olmaz 7 gündür sorun çözemiyorlar çözemedikleri gibi daha bu süreç ne kadar sürer onu da bilmiyorlar ki cevap veremiyorlar

Siz nereyi arıyorsunuz? Online işlem merkezi üzerinden destek kaydı açtınız mı? DSL ışığı yanıyor mu?

1 Beğeni

valla her yeri aradık şikayetvar a twitter da destek hattına online işlemlere telefondan müşteri hizmetlerine yazmadığım aramadığım yer kalmadı rezalet bir sistem dsl ışığı yanmıyor yada yanıp yanıp sönüyor 7 gündür cevap bile veren yok daha dün yine o saçma mesajları yazmışlar 36 saat içinde çözümlenecek ama işin enteresanı 192 saatir aynı hikaye

Telefon ile aradığınız birim abonelik başvuru merkezi olabilir ve onların size teknik destek konusunda fazla yardımcı olacağını düşünmüyorum. Yapmanız gereken online işlem merkezi üzerinden bize ulaşın bağlantısını kullanıp destek kaydı açmanız. Orada size bilgilendirme yapılacaktır. Açtığınız destek kaydına verilen cevabın ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse

şuan 3 tane destek kaydım açık 2 si arıza ile alakalı diyorum ki aranabilecek yazılacak her yere yazdım

Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.

Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144

Upload Çıkış Gücü : 0.0

Download Çıkış Gücü : 0.0

Upload Kapasite Hızı : 0 kbps

Download Kapasite Hızı : 0 kbps

Upload Mevcut Hızı : 0 kbps

Download Mevcut Hızı : 0 kbps

Upload Noise Margin : 0.0 dB

Upload Attenuation : 0.0 dB

Download Noise Margin : 0.0 dB

DownloadAttenuation : 0.0 dB

Sistemde yaptığımız ilk kontrolde bağlantınızda sorun olduğunu tespit ettik ve teknik ekiplerimize detaylı kontrol için bilgi verdik.Kontrol sonrasında teknik destek uzmanımız sizi online işlemlerdeki kayıt üzerinden ve mail ile bilgilendirecek.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020100300076930217 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

Merhaba, ben Betül T.

İletmiş olduğunuz destek kaydınıza istinaden hizmetinizi inceledim. Hizmetinizde DSL sinyalin olmadığını tespit ettim. Sistemsel olarak müdahale sağlayamıyorum. Arıza alt yapı, santral veya bina içindeki iç tesisattan kaynaklı olabilir. Arızanın çözümü için Türk Telekom ekiplerine bilgi verdim. DSL sinyallerini kontrol etmem adına modeminizi açık bırakmanızı rica ederim.

İyi günler dilerim.

Merhaba, ben Betül T.

İletmiş olduğunuz destek kaydınıza istinaden hizmetinizi inceledim. Hizmetinizde DSL sinyalin olmadığını tespit ettim. Sistemsel olarak müdahale sağlayamıyorum. Arıza alt yapı, santral veya bina içindeki iç tesisattan kaynaklı olabilir. Arızanın çözümü için Türk Telekom ekiplerine bilgi verdim. DSL sinyallerini kontrol etmem adına modeminizi açık bırakmanızı rica ederim.

İyi günler dilerim.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020100700077069624 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

Merhaba, Ben Mustafa T. İletmiş olduğunuz destek kaydına istinaden, yapmış olduğum kontroller sonucunda, hattınızın bulunduğu ankastre kutusunda Türk Telekom tarafından dsl sinyali verilmediği için kurulum yapılamadığını tespit ettik. Sinyal verilmesi adına Türk Telekom saha ekiplerine arıza kaydı oluşturdum. Bu süre zarfında modeminizi açık tutmayı unutmayınız. Ekipler tarafından yapılacak işlemler sonucunda tarafınıza bilgi aktarımı sağlayacağım. Göstermiş olduğunuz anlayış için Teşekkür ederim. İyi günler dilerim.

Merhaba Şirin Hanım ;ben Dilan T.

Açık arıza kaydınız bulunmaktadır buna istinaden çözümlenmesi için ekiplerim ilgilenmektedir en kısa sürede çözümleyip bilgi verilecektir.İyi günler dilerim.

herkes merhabasını veriyor 36 48 saat vaktini isteyip lay lay lom işe devam çözüm yok süre istemek daimi

Bu iş emri tekrar dün verilmiş Telekom a. Etiketleme yapmamışlar. Bugün içinde ekiplerin etiketleme yapacağını düşünüyorum. İsterseniz bu iş emri numarasının takibini Telekom sayfası üzerinden yapabilirsiniz.

teyit aşamasında diye görünüyor ben gelebileceklerine inanmıyorum ki daha önce gelip gitmişler sözde bunlar son günlerim zaten muhtemelen aboneliğimi iptal edip dava açacağım hem bana ceza ödettirdiler ama hizmet veremiyorlar yasal olarak peşlerini bırakmayacağım

evet üstünden 6 gün geçti 3 telekom id numarasıda geldi ama çözüm sıfır hep 36 içinde çözülüyor dendi en son süre veremiyoruz dendi şimdi yine 36 saat diyorlar öyle 2022 gibi gelir diye ümit ediyoruz

1 Beğeni

burada çözüm yok hep 13 gün bekledik belki çözülür yarın olur bu sefer olur diye bekleyip duruyoruz ama ümidim yok bukadar rezalet başka şirket yok heralde

En son size verilen cevap ne oldu paylaşabilir misiniz mümkünse

1 Beğeni

valla aynı mesajlar yeni bir şey yok zaten size kopyalayıp atmıştım daha farklı bir mesaj yazmadılar
Merhaba, ben Mustafa T. DSL sinyalinin aktif hale gelebilmesi için arka planda gerekli işlemleri sağlamaktayım bulunduğumuz durumdan dolayı süreçler uzamakta konu ile ilgili saha ekiplerimiz ile iletişim halinde olup arızanın yakından takibini sağlamaktayım. Bu süre içinde modeminizi açık tutup bağlantıların doğru olmasını rica ediyorum.

İyi günler dilerim.

Merhaba Şirin Bey, ben Nalan Ç.

Arıza kaydından takip sağlanmaktadır. TurkNet ekiplerimiz tarafından yapılan kontrollerde dsl sinyalinden kaynaklı sorun yaşadığınız bilgisi paylaşıldı. İletilen arızaya istinaden altyapı sağlayıcısı olan Türk Telekom’dan müdahale bekliyoruz. Ekipler müdahale sağladıktan sonra sizinle iletişime geçeceğiz. İyi günler

SON İKİ MESAJ İLK GÜN ATTIKLARI İLE ŞUAN ATTIKLARI AYNI
14 GÜN OLDU HALA AYNI MESAJLAR İPTAL TALEP ETTİM ARADILAR TALEBİ KALDIRIRSANIZ HEMEN ÇÖZECEĞİZ DEDİLER YİNE AYNI YALANLARA DEVAM HAYAL KIRIKLIĞI

valla 22. gün bitiyor btk üzerinden şikayet ettim hala çözüm yok hala aynı mesajı kopyalamaktan başka birşey yapmıyorlar 4 gündür tek harf değiştirmeden aynı mesajı kopyalayıp atmak rezaleti dışında bir değişiklik yok durumuzunuzun aciliyetini ekiplere bildirdik size dönüş yapacağız ama 4 gündür ne dönüş ne farklı mesaj aynı mesaj aynı isim eskiden isimi değiştiriyorlardı şuan müşteriyi bezdirmek izin bunu yapıyorlar herhâlde

TurkNet ten iş emri numarasını isteyin veya devre numaranız ile bağlı bulunduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip neden müdahale edilmediğini ne gibi bir sorun yaşandığı bilgisini talep edin.

gittim ama bilgi verilmedi

Justice warrior ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com>, 23 Eki 2020 Cum, 04:17 tarihinde şunu yazdı:

TurkNet 'e bilgi verebileceklerini bu konu hakkında yardımcı olamayacaklarını söylediler